|

رشد ابرو در یک هفته/ ملت خداتومن میدن ابروشونو موکتی میکنن تو با هزار تومن ردیفش کن

در این مقاله در خصوص راهکارهایی برای رشد ابرو در یک هفته براتون صحبت کردیم که میتونید با انجام اون ها ابروهای پرپشت و زیبایی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما برای زیباییتون دقیقا چه روتینی رو پیش میگیرید؟ اصلا زیبایی رو در چی میبینید؟ یعنی به نظرتون زیبایی یعنی داشتن آرایش کامل یا داشتن لب های درشت و یا... در کل در هر دوره ای از تاریخ یه سری چیزها در خصوص زیبایی بودن که یه جورایی موقتی محسوب میشدن مثلا خیلی ها این روزا لب های بزرگ رو زیبا میدونن و بابت داشتنش به کارهایی مثل تزریق ژل متوسل میشن در حالی که برجسته کردن لب با آرایش هم برای خودش قلق داره و میشه خیلی راحت اون رو انجام داد ولی یه خوره ای هم بین خیلی ها افتاده که که انگار وقتی کار زیبایی انجام میدن باید دیده بشه و بقیه بفهمن یعنی این روزا خیلی ها دماغشون رو دیگه طبیعی عمل نمیکنن چون اینطوری معلوم نمیشه که عمل کردن و براش هزینه صرف شده!

بنابراین و با این حساب به کلی استانداردهای زیبایی فرق کرده ولی خب در این بین یه سری چیزها هستن که همیشه و از اول ملاک بودن مثلا در صورتی که شما قوزک پاتون سیاه باشه مسلما نازیبایی محسوب میشه و خب به همین خاطر باید به دنبال راه هایی برای رفع تیرگی قوزک پا باشید تا این قسمت از پاتون سیاه و کثیف دیده نشه چون در این صورت شما طوری به نظر میایید که انگار به نظافتتون اهمیتی نمیدید یا مثلا در این بین داشتن پوست و موی سالم از ابتدا زیبایی محسوب میشده و هر کسی که به این دو مورد اهمیت نده رو جزء زیبارویان محسوب نمیکنن به همین خاطر ما هم در این مقاله در خصوص سلامت ابروهاتون میخواهیم روش هایی برای رشد ابرو در یک هفته رو بهتون یاد بدیم تا ابروهای پرپشت و زیبایی داشته باشید، پس در ادامه برای رسیدن به این زیبایی با ما همراه باشید.

رشد ابرو در یک هفته

رشد ابرو در یک هفته با پیاز هزار تومنی

در صورتی که به دنبال یه روش راحت و سریع برای رشد ابروهاتون هستید توصیه ی ما به شما استفاده از پیاز هست، چرا که استفاده از پیاز باعث تقویت فوق العاده ی ابروهاتون میشه و خواص دیگه ای مثل پر پشت شدن اون رو هم به همراه داره و یه خوبی که این روش تقویت ابروها داره این هست که رشد کردن ابروهاتون با پیاز تاز اون روش هایی هست که هزینه ی خاصی نداره و شما با یه پیاز که رزی چندتاش رو توی غذا میریزید میتونید ابروهاتون رو رشد بدید.

برای این منظور باید یه پیاز رو رنده کنید و آب اون رو بگیرید و بعد ابروهاتون با آب اون ماساژ بدید، این کار شما باعث خواهد شد که فولیکول موی ابروتون تحریک شده و رشد اون افزایش پیدا کنه. پس با این حساب از این روش اقتصادی و ارزون که نهایتا هزار تومن خرج داشته باشه ولی بسیار موثره به هیچ وجه غافل نشده و حتما برای یه دوره استفاده اش کنید تا شاهد این باشید که صورتتتون با ابروهای پرپشت و جون دار قاب گرفته شدن. شما همچنین میتونید در صورتی که مایل بودید پیاز رو با روغن های گیاهی دیگه ای مخلوط کنید و تاثیر اون رو بیشتر کنید. این رو هم بگیم که استفاده از پیاز مشکلی براتون ایجاد نمیکنه ولی سعی کنید برای جلوگیری از پوست پوست نشدن پوست ابروتون در مصرف اون یه نظم و قاعده ای داشته باشید.

رشد ابرو در یک هفته

رشد ابرو در یک هفته با وازلین

یکی دیگه از موادی که استفاده از اون میتونه تا حد بسیار زیادی در رشد مجدد و تقویت ابروهای شما موثر باشه، وازلین هست؛ وازلین در اصل از مشتقات نفت بشمار میاد که به رطوبت رسانی پوست و موی شما بی نهایت کمک میکنه. شما میتونید برای تقویت کردن ابروهاتون با استفاده از این ماده یه مقدار از اون رو برداشته و با دست روی ابروهای خودتون بمالید و هر شب قبل از خواب این کار رو انجام بدید تا نتیجه ی اون رو مشاهده کنید. شما همچنین میتونید وازلین رو با روغن کرچک هم ترکیب کرده و بعد ازشون روی ابروهاتون استفاده کنید و بعت از چند هفته به نتیجه ی دلخواهتون برسید.

رشد ابرو در یک هفته

رشد ابرو در یک هفته با روغن زیتون

استفاده کردن از روغن های گیاهی و طبیعی میتونه تاثیر فوق العاده ای روی رشد ابروهای شما داشته باشه که در این بین یکی از این روغن ها، روغن زیتون بشمار میاد که سرشار از ویتامین E هست که در رشد و تقویت ابروها بسیار ویتامین موثر و مفیدیه. شما برای استفاده از این روغن روی ابروهاتون تنها کافیه که که چندین قطره از این روغن رو به ابروهاتون بمالید و بعد خیلی آروم اون ها رو ماساژ بدید و با انجام این کار برای یه دوره پس از یه مدت نتیجه ی بینظیر اون رو ببینید.

رشد ابرو در یک هفته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی