|

ترفند جا دادن لحاف تشک تو کمک دیواریه کوچیک / اینجوری چارتا تشک جای یه دونه رو میگیرن

در این مقاله در خصوص جا دادن رختخواب ها در کمد دیواری صحبت کردیم و یه سری کارها که باید برای این منظور انجام بدید رو بهتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه نگاه به دور و بر خودتون کنید همه ی خانوم ها از وقت گیر بودن کارهای خونه گله و شکایت دارن که خب باید بگیم که حق هم دارن چون این مدل کارها رو خودت شروع میکنی ولی تموم شدنش با خدا هستن مثلا شاید شما شروع کنید به جارو کشیدن خونه و احساس کنید که اوکی جاروبرقی اونقدار که باید و شاید قدرت نداره و خب به همین دلیل به سراغ پیاده سازیه ترفندهای بالا بردن مکش جاروبرقی برید ولی خب باید اینجا یه مژده ای بهتون بدیم که شاید این ترفند در وهله ی اول برای شما یه کار اضافه بشمار بیاد ولی خب باعث میشه که از دفعات بعد سرعت جارو زدنتون بیشتر بشه و در نتیجه کارتون زودتر تموم شه.

پس با این حساب میشه گفت که ترفندها برای شما زمان سیو میکنن و خب چی از این بهتر چون اینطوری میتونید از وقت اضافه ای که دارید برای انجام کارهای دیگه استفاده کنید و خب خوبیه دیگه ای هم که در خصوص اون ها وجود داره این هست که قبل از شما عده ی زیادی تستشون کردن و خب نتیجه گرفتن پس شما هم میتونید با خیال راحت به سراغشون برید حالا در این بین فرقی نمیکنه که راجبه تمیز کردن سرامیک ها باشن و یا حتی ضدعفونی کردن یه مسواک ساده در هر حالتی شما میتونید کارهاتون رو با اون ها پیش ببرید و سرعت ببخشید. حالا در این مقاله هم میخواهیم یه سری ترفند و صد البته راهنمایی در خصوص چیدمان لحاف تشک در کمد دیواری در اختیارتون قرار بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جا دادن رختخواب ها

در وهله ی اول کمد رختخواب ها رو طبقه بندی کنید

یکی از نکاتی که خیلی ها در نظم دادن به کمد رختخواب ها بهش توجه نمیکنن بخش بندیه فضای داخلی کمد هست یعنی در بیشتر مواقع اینطوره که یه فضای خالی و بزرگ در اختیارتون هست که شروع میکنید همینطور چپوندن رختخواب ها در اون که خب اینجوری کار سخت میشه بنابراین بهتره که فضای داخلیه کمدتون رو بخش بندی کنید و با این کارتون به راحتی و سادگی تمام لوازم رو از هم تفکیک کنید تا هم دسترسی بهشون راحت تر بشه و هم جمع و جور کردنشون.

دقت کنید که برای این منظور هم بهتره که لوازم سبک مثل پتوهای مسافرتی، بالش های کوچک و کوسن ها رو که طبیعتا بیشتر مورد استفاده قرار میگیرن رو در طبقات پایینی قرار بدید تا دم دست تر باشن و خب در مقابل لحاف و پتوهای ضخیم تر که برای مهمون هستن و یا مناسب فصل های سرد رو هم در قسمت های بالاتر قرار بدید.

جا دادن رختخواب ها

مرتب کردن رختخواب ها به شکلی که کمترین جا رو بگیرن

احتمالا براتون پیش اومد باشه که مهمون رفته باشید و خب برای خواب بهتون لحاف و تشک داده باشن و صبح که از خواب بیدار شدید ادب حکم میکرده که جای خودتون رو جمع کنید ولی یهو صاحبخونه اومده گفته که ای بابا چرا زحمت کشیدی و بعد دوباره خودش به شیوه ای که بیشتر عادت داره و همیشه لحاف تشتک های خونش رو جمع میکنه لحاف و تشکی که دست شما بوده رو تا زده که خب باید بگیم هر کسی بالاخره یه جور عادت داره که رختخوابا رو جمع کنه ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما در هر حالتی برای این که جای بیشتری در اختیار داشته باشید باید سعی کنید که رختخواب ها رو در مینی ترین حالت خودشون جمع کنید.

به عنوان مثال طبق عکس زیر رول کردت پتوها کار عاقلانه ای نیست خصوصا در صورتی که ضخامتشون هم زیاد باشه چون در این صورت طبیعتا جای بیشتری ور اشغال خواهند کرد. همچنین در صورتی که جاتون کمه و تشک ها زیاده بهتره که تشتک رو صد بار تا نزید و یه بار تا کردن در حدی که دو طرف روی هم بیفته کفایت میکنه.

جا دادن رختخواب ها

از بقچه های زیپ دار استفاده کنید

یکی دیگه از کارهایی که میتونید برا مرتب کردن و سر و سامون دادن به رختخواب هاتون انجام بدید رفتن به سراغ استفاده از بقچه های زیپ دار هست که که با کمکشون میتونید رختخواب ها رو بر اساس فصل دسته بندی کنید و همیشه رختخواب های مرتبی داشته باشید. شما حتی در صورتی هم که کمد دیواری کفاف برای رختخواب ها نداد میتونید اون ها رو در این بقچه ها جا داده و در یه گوشه از اتاق قرار بدید.

جا دادن رختخواب ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها