|

لیوان شربت خوری فرانسوی / با طراحی فوق‌العاده ای که دارن انگار بردنت وسط فرانسه

لیوان های نوشیدنی انواع بسیار مختلفی دارند اما در اینجا با لیوان مدل فرانسوی قراره آشنا بشیم که زیبایی و اصالت خاصی دارند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ظرف و ظروف انواع بسیار مختلفی دارند که خب میتونن میز و سفره شما رو زیبا و دلنشین کنند. اصلا حواستون هست به این که اگر شما رنگی ترین و خوشمزه ترین خوراکی ها رو هم که بپزید  و تدارک ببینید، اما ظرفی جذاب و زیبا نداشته باشید نمای اون غذای زحمت کشیده شده رو هم حیف و میل کرده اید. اصلا هم مهم نیست اون ظرف و ظروف چی باشن و در هر مورد ظرف خوراکی ها اهمیت بسیار زیادی دارند. مثلا نوشیدنی ها از دست خوشمزه جاتی هستند که جدا از زیبایی خود نوشیدنی، زیبایی ظرف نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردارن. مدل دار بودن لیوان ها و اینکه از نی و یا دیگر تجهیزات استفاده کنید یا خیر، میتونه جلوه ای دلبرانه به میز شما ببخشه.

مثلا یکی از جذاب ترین ایده ها برای مهمونی ها استفاده از لیوان های شیک و خاص هستش که خب پیشنهاد ما به شما انتخاب لیوان شربت خوری فرانسوی هستش. در واقع این سبک از لیوان ها نه تنها خوشگل هستن، بلکه از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردارند و میتونن مهمونی ها رو به سطح بسیار جذاب تری ببرند. این مدل از لیوان به قدری جذابه که میتونه به شما این حس رو بده انگار رفتی فرانسه و از اونجا به یادگاری آوردیش. از همون لحظه‌ای که مهمون ها دستشون رو دور این لیوان حلقه می‌کنن، متوجه کیفیت و البته طراحی خاصشون خواهند شد.

لیوان فرانسوی

لیوان فرانسوی و جلوه فوق‌العاده ای که به میزت میده

اونچه که هست اینه که لیوان های فرانسوی که اصل هستن به دلیل طراحی و کفیی ساختی که دارند، به شدت مشهورند. بهتر بخوایم تعریف کنیم باید بگیم که هر با که دستت رو دور این لیوان حلقه میکنی، حس این رو داری که انگار یه اقث هنری رو در دست گرفتی و داری لمسش میکنی. از طرفی هم جنس شیشه ای که برای این دست از لیوان ها استفاده میشه بسیار مقاوم هستن و در عین حال شفافیت قابل توجهی دارند. 

وقتی نوشیدنی داخل این لیوان ها ریخته میشه، زیبایی و درخشندگی نوشیدنی دو برابر خواهد شد و مهمونی هم تبدیل به یه تجربه ای لوکس خواهد شد.

لیوان فرانسوی

هزینه و قیمت لیوان های فرانسوی با کیفیت

و اما بریم سراغ لیوان فرانسوی اصل که خب باید گفت بی شک کیفیت و طراحی بی نظیر بدون هزینه نیست و قیمت قابل توجهی داره. اما وقتی از قیمت صحبت می کنیم باید در نظر بگیریم که داریم به چه چیزی پول میدیم؟ اونچه که هست اینه که این جو لیوان ها یه جور سرمایهگذاری محسوب میشن چرا که شما یکبار خرید می کنید و سالها از جنسی بسیار با کیفیت استفده دارید. قیمتی که لیوان فرانسوی اصل داره بسته به برند و مدلش متفاوته، ولی در مجموع اگر به دنبال کیفیت و طراحی یونیک هستید، باید هزینه بیشتری داشه باشید.

لیوان فرانسوی

لیوان فرانسوی

وقتی حرف از مدل های لیوان فرانسوی میشه، خبر از تجربه ای بی نظیره

در اینجا صحبت از مدل های جدیدتر لیوان های فرانوسی هستش که بخ باید بگیم نگران نباشید. در واقع در های فرانسوی همیشه در حال پیشرفت و خلاقیت هستن و ایده های جدید ارائه میدن. این مدل ها با طراحی های جذاب و مدرنی که دارند، میتونن هر سلیقه ای رو راضی کنند و خوشحال. لیوان فرانسوی جدید با ترکیب هنر و فناوری، تجربه‌ای متفاوت از نوشیدن رو بهت ارائه میده. در حقیقت این لیوان‌ها با طراحی‌های شیک و متنوع‌شون، هر محفلی رو به یه اتفاق خاص تبدیل می‌کنند.

لیوان فرانسوی

لیوان فرانسوی

لیوان دسته دار فرانسوی با طراحی ارگونومیک

در رابطه با لیوان های فرانسوی دسته دار نیز باید گفت درست به مانند دیگر مدل ها از قیمت های مختلفی برخوردارند. اما اونچه که بیشتر اهمیت داره اینه که این سبک از لیوان ها ارزش مبلغ پرداختی که براشون دارید رو دارند. لیوان‌ های دسته دار فرانسوی با طراحی ارگونومیک و زیبا، لذت و راحتی بیشتری به نوشیدن می‌بخشن. قیمت این سبک از لیوان‌ها نیز بسته به برند و مدل ممکنه تغییر کنه، ولی خب در مجموع ارزش خرید بالایی دارند.

لیوان فرانسوی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها