|

ایده های چیدن قابلمه ها در کابینت / میدونم کلافه ای ولی راهکارای عالی دارم برات

توی این مطلب بهت میگم ایده های عالی و جدید واسه چیدن قابلمه، تابه و درهاشون چیه تا واسه همیشه این مشکلت رو حل کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرتب بودن آشپزخونه موضوع خیلی مهمیه چون بی نظمی در این مکان مهم، کلی از وقت و انرژیت رو می گیره. پس باید روش های مرتب نگه داشتن آشپزخونه و کابینت ها رو بدونی تا خیلی سریع به وسایلی که لازم داری، دسترسی پیدا کنی.

چیدمان قابلمه ها توی آشپزخونه، موضوع چالش برانگیز واسه خیلی از خانومای خونه ست. اینکه چجوری قابلمه ها و تابه ها رو سر و سامون بدی تا وقتی یکی رو لازم داری همه رو بیرون نریزی و سر و صدا راه نندازی! دیگه حتما میدونی دوران چیدن قابلمه ها کنار آشپزخونه هم به سر رسیده و باید طرحی نو دراندازی! توی این مطلب بهت میگم ایده های عالی و جدید واسه چیدن قابلمه، تابه و درهاشون چیه تا واسه همیشه این مشکلت رو حل کنی. تا پایان همراهم باش.

chidan-ghablame3

کشوهای بزرگ؛ بهترین جا برای قابلمه ها

شاید خیلی ساده به نظر برسه اما اختصاص دادن کشوهای بزرگ برای چیدن قابلمه ها و تابه هایی که ازشون زیاد استفاده می کنی، یه راهکار عالی واسه سر و سامون دادن به اونهاست. کشوهای عمیق و بزرگ زیر گاز، مکانی عالی برای قابلمه هاست چون نیازی نیست اونها رو داخل هم بذاری و موقع آشپزی هم بهشون دسترسی راحتی داری.

chidan-ghablame6

قابلمه های بزرگتر و اون هایی که استفاده کمتری ازشون میکنی رو هم میتونی داخل کابینت های بالا و کمتر در دسترس قرار بدی.

chidan-ghablame5

آویزون کردن قابلمه ها داخل کابینت

با تنوع زیادی که این روزا، اکسسوری های کابینتی پیدا کردن، خیلی راحت میشه قابلمه ها و تابه ها رو داخل کابینت ها سامون داد. در بازار اکسسوری های ریلی برای آویزون کردن قابلمه ها داخل کابینت وجود داره که کار شما رو بسیار راحت میکنه. اینجوری برای دسترسی به یک قابلمه و یا یک تابه خاص، نیازی به جابجایی همه اون ها نداری و خیلی راحت به هر کدوم که بخوای دسترسی پیدا می کنی.

chidan-ghablame1

از اکسسوری متحرک و چرخان غافل نشو

یکی دیگه از اکسسوری های عالی برای چیدمان قابلمه داخل کابینت، اکسسوری های چرخان هستن که به راحتی داخل کابینت تعبیه می شن و در مواقع لزوم می تونید اونها رو بیرون بیارید و قابلمه و یا تابه مورد نظرتون رو از داخلش بردارید.

نصب طبقات متحرک در کابینت هم دسترسی به تابه ها، قابلمه ها و درهاشون رو خیلی راحت می کنه و نظم خوبی هم به فضای داخلی کابینت ها میده.

chidan-ghablame4

نصب نگهدارنده در قابلمه ها روی کابینت

علاوه بر اکسسوری هایی که تا اینجا بهشون اشاره کردیم، وسیله ای هم برای در قابلمه ها وجود داره که روی درهای کابینت ها نصب می شه و به عنوان نگهدارنده، نظم خوبی به درهای تابه ها و قابلمه ها میده که خیلی وقتا سر و سامون دادن به اونها واسه خانوما دردسرسازه.

chidan-ghablame2

علاوه بر این، اکسسوری های دیگه ای هم وجود داره که به عنوان استند، داخل کابینت ها و یا کشوها نصب میشه و میتونی قابلمه ها و درهای قابلمه رو داخلش بچینی. اختصاص یک کشو به درهای قابلمه یا گذاشتن اونها داخل یک سبد و قرار دادنش در کابینت، راهکار خوب دیگه ای در این زمینه ست.

chidan-ghablame7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها