|

شیک ترین و بهترین طراحی آشپزخونه مدرن / اینجوری انگار یه لباس ناناس تن آشپزخونه کردی

اگر قصد زیباسازی فضای آشپزخونه رو دارید اما نمیدونید چطور میشه یه آشپزخونه امروزی و خوشکل داشت، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه شما یک خونه زیبا و مدرن بخواین اما براش تلاشی نکنید بی شک شدنی نیست. رسیدن به هر چیز ارزشمند و آپدیت شده ای زحمات و تحقیقات خاص خودش رو هم میطلبه. مثلا در رابطه با دکوراسیون منزل باید بدونید که بعد از قسمت هال و پذیرایی، این آشپزخونه هستش که اهمیت بسیار بالایی داره و باید در جهت زیباسازی واقعا فکر و ایده داشت. از ترند ها غافل نشد و به سبک امروزی پیش رفت. اگر شما یک پذیرایی لاکچری با بروز ترین و شیک و گرون ترین مبلمان داشته باشید اما از طرفی آشپزخونه که قلب خونه محسوب میشه رو بیخیال بشید و به سبک دیروز، یعنی دیوار و درب دار، یا  با کابینت هایی قدیمی و دفرمه به حال خود رها کنید، بی شک دیزاین خونه شما فکر شده و منطقی نیست.

آشپزخونه در منزل درست به مانند الماسی در انگشتر میمونه که باید بدرخشه چرا که دید همگان بعد از هال و پذیرایی، به آشپزخونه هستش و دیزاین و طراحی داخلی که داره. خوشگلیه فضای آشپزخونه هم تا حدود بسیار بالایی به کابینت هاش بستگی داره و بعد اونچه که به عنوان وسایل تزیینی و دستگاه های برقی و فرش و شیرآلات و گاز و غیره استفاده میشه. کابینت ها نقش بسیار پر اهمیتی در آشپزخونه دارند چرا که هم از جهت کاربردی صفر تا صدشون کارایی داره و هم از نظر زیبایی مثل لباسی زیبا به تن آشپزخونه هستند. امروزه طراحی های مدرن خیلی ترند شده که در این مطلب قراره با شیک ترین  بهترین طراحی های مدرن برای آشپزخونه آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

طراحی آشپزخانه مدرن

جزیره مرکزی یه ایده عالی واسه طراحی آشپزخونه مدرن

در اینجا میخوایم تعدادی از جذاب ترین مدل‌های طراحی آشپزخونه به سبک مدرن رو معرفی کنیم. همه خانوما میدونن که تو چند سال اخیر چقدر سبک جزیره ترند شده و میتونه زیبایی و کلاس رو به فضای آشپزخونه ببخشه. در واقع طراحی با جزیره مرکزی هم میتونه به عنوان میز صبحانه و ناهار شام استفاده بشه و هم اینکه جذابیت و کارایی فضا رو افزایش بده. شما میتونید با استفاده از متریال مدرن و خلاقانه مثل استیل ضد زنگ و سنگ مصنوعی برای سطح کار، زمینه های زیبا پشتیبان مدل های امروزی به فضای آشپزخونه جلوه ای زیبا و امروزی ببخشید. 

طراحی آشپزخانه مدرن

طراحی با رنگ‌ های زنده و جریانی جهت طراحی آشپزخونه مدرن

از طرفی هم شما میتونید از رنگ های جریانی استفاده کنید و اشپزخونه ای مدرن بسازید. اصولا به هر چیزی که رنگ و رخ و ابته متریالی جدید داشته باشه میگن مدرن. کمک گیری از رنگ هایی مثل سبز زیتونی، زرد زنبقی و یا آبی اقیانوسی میتونه یه جلوه جذاب به آشپزخونه هدیه بده و یه انرژی مثبت و بی نظیر به فضا منتقل کنه. ترکیب رنگ های گفته شده با المان های ساده و مدرن مثل کابینت های لمینت و یا چوب با رنگ هایی زبیعی، یه تعالدل منحصر به فرد و آرامش بخش ایجاد خواهد کرد. برای زیباسازی هرگونه طراحی داخلی از رنگ ها به هیچ عنوان غافل نشید.

طراحی آشپزخانه مدرن

از مواد و متریال طبیعی استفاده کنید

چوب همیشگیه. چوب متریالی ثابت شده و زیبا در ساخت لوازم خونه هستش که نشون داده میتونه در هر ابعاد و شکلی زیباییش رو حفظ کنه. استفاده از موادی طبیعی مثل چوب طبیعی برای کابینت ها و سطوح کاری جذابیت خاصی داره و از طرفی هم سنگ مرمریت یا گرانیت واسه زیر سطح، و همچنین شیشه برای پنل های داخل کابینت ها، میتونه طراحی آشپزخونه رو به سمت و سویی بسیار دلبرانه و مدرن ببره.

طراحی آشپزخانه مدرن

نورپردازی مناسب میتونه فضا رو از این رو به اون رو کنه

نورپردازی مناسب نیز از دیگر آیتم های تاثیر گذار در طراحی داخلی محسوب میشه که خب استفاده از نورپردازی درست انتخاب شده با استفاده از دیوارهای شیشه‌ ای، چراغ‌ های LED در سقف، و روشنایی مخصوص برای جزیره، نقاط کاری، و همچنین مناطق ذخیره‌ سازی، یه فضای روشن و دلنشین خواهد ساخت.

طراحی آشپزخانه مدرن

طراحی بدون دکوراسیون اضافی و ماهیت کلاسیک و مدرنی

از دیگر ویژگی های طراحی دکوراسیون آشپزخونه به سبک مدرن و کلاسیک، طراحی های ساده هستش. مثلا اینکه از دکور مینیمال و بدون دیزاین اضافی مثل کابینت های صاف و ساده، و یا بدون دستگیره و سطوح کاری بدون نقش  الگو خاص استفاده کرده و یه فضای آشپزخونه تون یه ماهیت ساده و کلاسیک ببخشید.  

طراحی آشپزخانه مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها