|

نحوه چیدمان کابینت مخصوص خانوم های باسلیقه و کدبانو / فضای کابینت ها رو سه برابر کن

در این مقاله در خصوص نحوه ی چیدمان کابینت براتون صحبت کردیم تا بتونید این کار رو به راحتی آب خوردن انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- به عنوان یه خانوم دکوراسیون خونه ی شما باید بسیار براتون مهم باشه چرا که بالاخره هر جوری که خونه رو بچینید اول و آخر به پای شما نوشته میشه یعنی دکور بد باشه میگن کار خانوم خونس خوب باشه میگن کار شماست و اصلا به این که آقا در این بین چه نقشی داشته توجه نمیشه بنابراین صده خودتون رو برای این که یه دکوراسیون شیک داشته باشید بذارید تا سرتون پیش فک و فامیل و جاری بالا باشه و صد البته که شما رو الگوی خودشون قرار بدن و برن تو نخ تقلید کردن ازتون که خب این یعنی شما بردید و برنده ی میدان هستید چرا که مردم دارن از جزوه های شما استفاده میکنن پس بهتره که جزوه تون رو خوش خط بنویسید!

البته که منظورمون از خوش خط نویسی جزوه همون خوش سلیقگی در چیدن دکور هست که خب اگر بخواهیم بهش منطقی نگاه کنیم اونقدرا هم کار سخت و پیچیده ای نیست چون این روزا با وجود اینترنت و دسترسی راحت همه بهش چیدن یه دکور خوب میتونه مثل آب خوردن باشه که هر کسی اگر یه مقدار هم سلیقه رو چاشنی کار کنه از پسش برمیاد ولی در این بین یه سری از قسمت ها هستن توی خونه که شاید در برخی از اوقات بهش توجه لازم نشه مثلا بعضی ها داخل کابینت ها رو اونقدرا که باید و شاید قشنگ نمیچینن که خب در این مقاله ما قصد داریم در خصوص چیدمان کابینت بهتون یه سری نکات رو بگیم که با توجه به اون ها بتونید دکور و چیدمان فضای داخلی این باکس ها رو به بهترین شکل ممکن انجام بدید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه ی چیدمان کابینت

حساب ظروف دم دستی رو از ظروف مهمونی جدا کنید

اکثر خانوم ها یه سری ظرف و ظروف و وسایل دارن که اون ها رو مخصوص مهمون قرار دادن و بسیار هم روشون حساس هستن و توی مواقع خاص به سراغشون میرن و حتی نباید که یه خراش هم روی این ظرف ها بیفته که خب برای این که توی کابینت ها بی نظمی به وجود نیاد شما باید تکلیف این مدل از ظرف ها رو مشخص کنید و اون ها رو از ظرف های دم دستی جدا و حدالامکان براشون یه کابینت و یا قفسه ی جدا در نظر بگیرید.

از اون جایی هم که این ظروف در زمان های خاص مورد استفاده قرار میگیرن بهتره که اونا رو توی کابینت های جلودستی قرار ندید و اون کابینت هایی که نزدیک تر هستن رو به وسایل ضروری که استفاده ی زیادی براتون دارن اختصاص بدید.

نحوه ی چیدمان کابینت

ظروف و وسایل داخل کابینت رو دسته بندی کنید

بعد از این که وسایل لوکس و دم دستی رو از هم جدا کردید باید باز هم یه گروه بندی دیگه انجام بدید و کارتون همین جا تموم نمیشه! به این صورت که شما باید وسایلی رو که برای سرو چای از اون ها استفاده میکنید رو مثل فنجون، قندون، زیر لیوانی و... رو تو یه کشو قرار بدید، قابلمه ها رو تو یه کشوی دیگه، بشقاب ها و خورشت خوری ها تو یه کابینت، کفگیر و قاشق و چنگال و چاقو ها رو ترجیحا توی کشوی بالایی کابینت و دم دست قرار بدید، ظروف ادویه رو در کابینت زیر گاز قرار بدید و همینطور هر وسیله ای رو که دارید با هم گروه های خودش توی کابینت ها جا بدید تا پیدا کردن اون ها راحت باشه و نظم کابینت ها رو بهم نریزن.

نحوه ی چیدمان کابینت

از تقسیم کشوها استفاده کنید

این روزا بیشتر کابینت سازها کشوها رو بر اساس نیاز اکثر افراد تقسیم بندی میکنن چرا که در صورتی که این تقسیم بندی مناسب باشه شما میتونید وسایل رو بیشتر و البته بهتر در کابینت و کشوها جا بدید و در نتیجه کابینت ها ی منظم و مرتبی داشته باشید. البته که در این بین یه سری  از باکس های تقسیم کشو وجود داره که شما میتونید از اون ها برای تقسیم بندی و نظم دهی هر چه بیشتر کشوها استفاده کنید و خیال خودتون رو از بابت این که دیگه بهم ریختگی وجود نخواهد داشت راحت کنید.

نحوه ی چیدمان کابینت

قابلمه ها رو چیکار کنیم؟

یکی از سخت ترین قسمت های چیدمان کابینت ها قرار دادن قابلمه ها در اون هاست که در خصوص چیدن اون ها همین اول کار باید بگیم که از اونجایی که این وسایل حجیم و سنگین و صد البته پر مصرف هستن شما نباید اونا رو در ردیف بالایی کابینت ها قرار بدید به همین دلیل بهترین جا برای نگهداری اون خا کابینت های ردیف پایینی و نزدیک به اجاق گاز هست.

شما میتونید در صورت نداشتن جا قابلمه ها رو براساس اندازه داخل هم بذارید و بعد در هاشون رو جدا در کنارشون قرار بدید ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که هر دفعه که یکی رو نیاز داشتید باید همه رو بیرون بیارید و در صورتی هم که جا داشتید میتونید قابلمه ها رو روی هم بذارید مثلا اول یه قابلمه رو بذارید و درش رو برعکس قرار بدید و بعد قابلمه ی بعدی رو روی در اون بذارید.

نحوه ی چیدمان کابینت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی