|

انواع شلوار پارچه ای زنانه برای استایل های مهمونی/ با اینا یه خانوم شیک و با وقار باش

در این مقاله انواع شلوار پارچه ای زنانه رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون استایل های زیبا و خانومانه برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست درایم که با استایل های شیک و پیک در اجتماع ظاهر بشیم چون شاید باورکردنی نباشه ولی این روزا استایل شما از قیافتون بسیار مهم تره و اهمیت بیشتری داره چرا که بالاخره قیافه رو میشه زیبا جلوه داد ولی استایل رو که در صورتی که از اصول و قواعد مد و فشن اطلاعی نداشته باشید نمیتونید زیبا و شیک به نظر بیارید مثلا در این بین شاید براتون جالب باشه که یه سری از رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن هم هستن که شما میتونید با وجود شناختن اون ها و استفاده شون توی لباس هاتون تیپتون رو اعیونی و گرون نشون بدید.

بنابراین خوشتیپ شدن یه عالمه ریزه کاری داره که با دونستن و رعایت اون ها میتونید یه خانوم امروزی و شیک دیده بشید مثلا باید در خصوص ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون اطلاعات کافی رو داشته باشید یعنی اگر چاق هستید می بایست بدونید که خانوم های چاق چگونه لباس بپوشند تا لاغرتر دیده بشن همچنین شما باید در جریان ترندهای روز هم قرار داشته باشید مثلا بدونید که برای 1403 چه مانتوهایی مد شده و آیا به شما میان یا نه تا به سراغ پوشیدنشون برید. این رو هم ذکر کنیم که شما باید مدل های مختلف پوشاک رو بشناسید مثلا در خصوص شلوارهای پارچه ای باید انواع شلوار پارچه ای زنانه رو بشناسید تا از اون ها در استایل های مختلف خودتون چه برای بیرون و چه مهمونی استفاده کنید که حالا در ادامه به معرفی اون ها پرداختیم، پس با ما همراه باشید.

انواع شلوار پارچه ای زنانه

با شلوار پارچه ای راسته استایل هایی بزنید که شما رو قدبلندتر نشون میدن

یکی از انواع شلوارهای زنامه مدل راسته ی اون هست که همونطور که از اسمش پیداست گشادی در قسمت های مختلف اون یکسانه و اینطوری نیست که یه جا گشاد باشه و یه جا تنگ. در اصل این شلوار الگوی پایه ی تمامی شلوارها هست و شما میتونید این مدل رو چه در شلوارهای جین و چه در شلوارهای پارچه ای ببینید که در مدل های پارچه ای اون بهتره که خط اتوی شلوار از قسمت جلویی اون قابل دید باشه. از خوبی هایی که این مدل از شلوارها دارن این هست که شما رو قد بلندتر و کشیده به نظر میارن و برای استایل های کلاسیک و رسمی یکی از بهترین گزینه ها هستن.

در نتیجه در صورتی که میخواهید در ممهمونی ها و با شومیزهاتون و یا با استایل های رسمی و خیابانی خودتون همراه با مانتو کتی بدرخشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این مدل از شلوارها هست که در کنارشون میتونید به سراغ کفش های پاشنه بلند و یا کالج های نیمه رسمی برید.

انواع شلوار پارچه ای زنانه

شلوار پارچه ای بوت کات یا دمپا ظاهر شیک شما رو تضمین میکنه

این روزا بحث های زیادی سر این هست که چرا خیلی از خانوم ها از کفش های پاشنه بلند دور شدن و کتونی پوشیدن رو ترجیح میدن وجود داره یعنی خیلی از دختران جوان علاقمندی خودشون رو به استایل های اسپرت نشون میدن که خب این موضوع تا حدودی قابل درک هست چرا که استایل های اسپرت راحت تر هشتن و دنگ و فنگ پوشدن کفش های پاشنه بلند و رسمی ظاهر شدن رو ندارن ولی نمیشه که از اون ها در همه ی جاها استفاده کرد مثلا فکر کنید یه نفر برای عروسی تیپ اسپرت بزنه مسلما از نظر بقیه عجیب و غریب به نظر بیاد برای همین به عنوان یه خانوم باید به این که در استایل های خودتون جایی برای لباس های شیک و پیک و رسمی و البته خانومانه بذارید فکر کنید که در این بین یکی از آیتم هایی که استایل شما رو خانومانه میکنه شلوارهای پارچه ایه بوت کات و یا دمپا هست.

با این شلوارها که تنوع بسیاری در رنگبندی دارن میتونید استایل های شیک برای مهمونی ها و قرارهای رسمی خودتون بسازید پس ازشون به هیچ وجه غافل نشید.

انواع شلوار پارچه ای زنانه

شلوارهای بگ پارچه ای خنک و زیبا برای استایل های بهاری و تابستون

خب حرف از استایل های خانومانه شد ولی در این بین شاید فک کنید با شلوارهای پارچه ای خیلی اتو کشیده و رسمی بشید که شاید زیاد اینجوری بودن رو نپسندید و معذبتون کنه ولی میشه با این مدل شلوارها استایل های نیمه رسمی هم بزنید که برای این منظور پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ شلوارهای بگ پارچه ای هست که حسابی ترند هستن و از مد نمیفتن و در کالکشن های مختلف جا دارن و انواع جین اون ها هم استایل های خاص و زیبایی براتون میسازن و در کل لباس های گشاد این روزا بسیار خواهان پیدا کردن. خوبی هم که این مدل از شلوارها دارن این هست که شما میتونید اون ها رو با کتونی بپوشید و اینطوری راحتی استایلتون رو صد برابر کنید.

انواع شلوار پارچه ای زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها