|

جمع کردن مو از روی فرش و موکت / با این ترفندا بدون نیاز به جاروبرقی از شرشون خلاص شو

جمع کردن مو از روی فرش و موکت میتونه یکی از مسائلی باشه که برای خیلی از افراد مشقت باره ولی با این ترفندا مثل آب خوردن خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از مواقع هست که برای تمیز شدن خونه کارهای مختلفی انجام میدیم و تلاشمون بر این هست که خونه از تمیزی برق بزنه ولی در این بین یه سری از مسائل کوچیک هستن که باعث میشن خونه ی شما اینطور به نظر نرسه و شاید در ظاهر این مسائل بی اهمیت باشن ولی به مرور زمان اعصاب شما رو خرد خواهند کرد که یکی از این موارد جمع کردن مو از روی فرش و موکت هست که خیلی از خانوم ها در مواقع جاروکردن خونه با این مشکل درگیر هستن و نمیدونن که چطور میتونن از شر این موهای پخش و پلا تو سطح خونه که به فرش و موکت میچسبن خلاص بشن ولی خب جمع کردن مو از روی فرش و موکت خیلی راحت تر از این حرفاست!

شاید از این حرف تعجب کنید ولی حقیقیت داره! مسلما براتون پیش اومده به خاطره موهایی که به موکت چسبیده موقع جارو کردن چندین بار خم بشید و مو رو جدا کنید و بگیرید جلوی مکش جارو برقی ولی تا کی باید این کار رو انجا بدید و از طرفی هم به مرور زمان اگر به این مسئله اهمیت ندید باعث ایجاد شلختگی و کثیفی تو خونتون میشید و اگر هم بچه ی کوچک داشته باشید که چهار دست و پا راه میره این موضوع میتونه برای بچه تون مریضی هایی رو پیش بیاره بنابراین میخواهیم چندتا ترفند راحت و آسون برای جمع کردن مو از روی فرش و موکت براتون بگیم که مثل آب خوردنه، پس با ما همراه باشید.

جمع کردن مو از روی فرش و موکت

جمع کردن مو از روی فرش و موکت با کمک تی

یکی از ترفندهایی که با استفاده از اون میتونید خیلی سریع و راحت از شر موهای روی فرش و موکت خلاص بشید، به کار بردن یه تی دسته بلند هستش، همچنین علاوه بر دسته ی بلند جنس پارچه ی تی هم بهتره که نخی باشه. قبل از انجام این ترفند در ابتدا باید تی رو با استفاده از اسپری آب نم دار و مرطوبش کنید و بعد خیلی ساده شروع کنید به تی کشیدن فرش و موکت ها. از مزیت های این کار اینه که شما تو هر ساعتی از شبانه روز میتونید اون رو انجام بدید و مثل وسایلی مانند جاروبرقی صدایی تولید نخواهد شد که موجب آزار و اذیت کسی بشه.

جمع کردن مو از روی فرش و موکت

جمع کردن مو از روی فرش و موکت با استفاده از نرم کننده ی لباس

با استفاده از مایع نرم کننده ی لباس میتونید جمع کردن مو از روی فرش و موکت رو به یکی از موفقیت های سه سوته ی خودتون اضافه کنید، برای انجام این کار کافیه که در ابتدا و برای شروع یک دوم استکان مایع نرم کننده رو همراه با یه لیوان آب داخل بطری اسپری بریزین و بعد بطری رو خوب تکون بدید تا آب و مایع نرم کننده خوب باهم ترکیب بشن، حالا در این مرحله محلول به دست اومده رو روی اون قسمتی هایی که مدنظرتون هست اسپری کنید و بعد با یه برس پلاستیکی موها رو از روی فرش جمع کنید و یا میتونید مثل مرحله ی قبل تی هم بکشید.

جمع کرن مو از روی فرش و موکت

جمع کردن مو از روی فرش و موکت با کمک بادکنک

اگر خاطرتون باشه یه زمانی قبل از این که استفاده از بادکنک های هلیمی رواج پیدا کنه، با مالیدن بادکنک به سرمون اون رو روی دیوار فیکس نگه میداشتیم، حالا شما میتونید با ایجاد الکتریسیته ساکن تو بادکنک و با کمک اون جمع کردن مو از روی فرش و موکت رو برای خودتون به یه کار آسون تبدیل کنید. برای این کار کافیه که یعه بادکنک رو باد کنید و اون رو روی فرش و موکت مالش بدید تا موها جذب بادکنک بشن. این روش از جمله روش های کاربردی و کم هزینه برای خلاصی از شر موهای پراکنده در سطح خونه هست که حتی میتونید از بچه ها هم بخواهید انجامش بدن!

جمع کردن مو از روی فرش و موکت

جمع کردن مو از روی فرش و موکت با استفاده از تیغه ی شیشه پاک کن

بعضی از وسیله ها هستن که کاربردهای مختلفی دارن و میشه از اون ها برای کارهای دیگه هم بهره برد مثلا احتمالا تا به الان فکر میکردید که تیغه هایی که یه سر پلاستیکی دارن فقط مخصوص پاک کردن شیشه ها هستن و این تنها کاربرد اون هاست در حالی که شاید براتون جالب باشه که بدونید با کمک این تیغه ها شما میتونید جمع کردن مو از روی فرش و موکت رو در کسری از ثانیه و با موفقیت هر چه تمام تر انجام بدید؛ برای انجام این کار هم کافیه که تیغه رو روی فرش و موکت بکشید و در صورت لزوم یه مقدار هم اون رو نم دار کنید بعد میبینید که تمام موهای بلند و کوتاه به قسمت پلاستیک تیغه چسبیدن.

جمع کردن مو از روش فرش و موکت

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی