|

اگه یه دختر با جَنمی به نظرم برو تو فاز لاک ناخن نارنجی / مدلایی که جلف نیستن شارپن

لاک ناخن از دست قسمت هایی محسوب میشه که زیبایی ظاهر شما رو دوچندان میکنه و اینبار میخوایم بریم سراغ یه رنگ جسور مثل نارنجی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی سخن از زیبایی ظاهری یک بانو میاد، اولین آیتمی که به ذهن اغلب بانوان میرسه اینه که چطور میکاپ کنند. در حالی که زیبایی و آراستگی یک ظاهر به خیلی موارد بستگی داره و یکی از اونها زیباسازی دستان شما می باشد. اینکه شما استایلی بی نظیر بزنید با عطری خوش رایحه و البته آرایشی که به درستی انتخاب شده و تمیز و مناسب انجام شده، اما دستانی زمخت داشته باشید چه فایده؟ بی شک هر فرد، خانوم و آقا هم نداره، وقتی به آراستگی ناخن های خود رسیدگی نکنه دستانی نه چندان زیبا پیدا میکنه و اینجاست که هر استایلی هم که داشته باشید خراب شده! لاک ناخن برای بانوان امری جهت زیبا سازی محسوب میشه.

وقتی شما لاک ناخنی زیبا و مناسب انتخاب کرده و بزنید، قطعا ظاهری تمام کمال برای خود ساخته اید. اما لاک ناخن ها انواع طرح و رنگ دارن. ابتدا به چندین سبک مختلف تقسیم میشن و بعد داخل هر سبک صدها مدل می بینید که بسته به سلیقه و مدل شما انتخاب میشن. ناخن های آراسته بخش جدایی ناپذیر دنیای مد هستند که اگر ریزبین تر بشیم باید بگیم بانوان جسور از رنگ های جسورانه نیز استقبال دارند. مثلا نارنجی بله نارنجی، رنگی که برای فصل های گرم و خنک سال میتونه عالی باشه و زیبایی رو به دستان شما ببخشه. میپرسین نارنجی چه مدلی؟ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با انواع نارنجی ها آشنا بشیم.

لاک ناخن نارنجی

شیک بودن دستان با لاک ناخن نارنجی به سبک آمبره

آمبره یکی از سبک های لاک ناخن محسوب میشه که میتونه زیبایی هر رنگ لاک رو دو برابر کنه. آمبره به اکثر رنگ های لاک میاد و در واقع دو رنگ روشن و تیره هستش که در نقطه ای محو یکدیگر میشن. اگر بانویی هستید که جسارت نارنجی زدن رو دارید اما از طرفی هم میخواین تا شیک باشه نه جلف، پس حتما آمبره نارنجی رو تست کنید. 

لاک ناخن نارنجی

سادگی و مینیمال بودن لاک ناخن نارنجی؛ همیشه ترند

لاک ناخن ساده از دست لاک های محسوب میشه که هیچگاه از مد نمیفته و برای هر گونه مراسم و فضا و مکانی هم مناسبه. لاک ناخن ساده میتونه به هر فصل و سبک لباسی هم بیاد و زیبایی رو در ظاهر شما به شکل مینیمال تموم کنه. لاک ناخن نارنجی هم میتونه گرم باشه و هم سرد. یعنی شما هم میتونید از نارنجی های غلیظ و حتی رو به تیره استفاده نمایید وهم نارنجی رو روشن و به سمت کرم ببرید. سلیقه مختص به شماست و تعیین رنگ نیز به دست شما.

لاک ناخن نارنجی

لاک ناخن فرنچ نارنجی شیطنتی خاص به دستان شما میده

سبک فرنچ یه هزار سالی هست که مده، اما اونچه که مشخصه اینه که قبلنا فقط فرنچ رو به رنگ سفید میشناختیم در حالی که امروزه فرنچ ها در انواع و اقسام رنگ ها دیده میشن. سبک فرنچ تنها در قسمت بالایی ناخن ها زده میشه و باقی ناخن به رنگ خودش باقی میمونه و یا لاکی به رنگ پوست زیرش زده میشه. فرنچ نارنجی از دست مدل هایی هستش که میتونه هم خیلی خوشگل باشه و هم شیطون و هم خانومانه!

لاک ناخن نارنجی

زیبایی لاک ناخن نارنجی بر روی ناخن کوتاه

شاید تو دهه هشتاد و اوایل نود می دیدیم که ناخن کوتاه برای بانوان مسخره کننده بود، اما امروزه از اونجایی که سلیقه ها به سمت و سوی مینیمالیستی و سادگی رفتن، دیگه ناخن کوتاه هم نه تنها مسخره نمیشه، بلکه یه تایمی اونقدر مد شده بود که اون دست از خانومایی که ناخن کوتاه دوست نداشتن هم به دلیل جا نمودن از مد و مد بازی ناخن های خود را کوتاه میکردند! لاک ناخن نارنجی بر روی ناخن کوتاه از ایده های زیبا و مدرن در دنیای فشن امروزی می باشد. 

لاک ناخن نارنجی

لاک ناخن به سبک طرحدار؛ هر طرح و نقشی که اراده کنید

لاک ناخن طرحدار همیشه مد بوده. اما اونچه که اهمیت داره اینه که هر زمان و هر فصل طرح خاص خودش رو میطلبه و از اونجایی که تو بهار زیبا به سر میبریم، میتونیم از هر طرح و نقشی که دل تنگمون میخواد برای لاک نارنجی استفاده کنیم. چرا که این فصل نه گرمه و نه سر، بنابراین بهترین زمان جهت به تصویر کشیدن طرح های مختلفه. 

لاک ناخن نارنجی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی