|

این رنگ لاک ناخن ها میتونن دستاتو ده سال جَوون کنن / جذاب ترین رنگا واسه بالای 40 سال

اگر شما هم سن و سایل ازتون گذشته و دلتون میخواد دستانی جوان تر داشته باشی، توصیه میکنیم از این رنگ لاک ها استفاده کنید تا زیباترین بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علاقه به زیباتر دیده شدن تو همه خانوم ها به صورت ذاتی هستش و اصلا امکان نداره شما خانومی رو ببینید که دلش بخواد زشت باشه. البته که این موضوع در مردان هم وجود داره اما به مراتب کمتر. چرا که آقایان همین که عادی به نظر بیان هم شاید تو ذهنشون کافی باشه و قطعا خوشگل شدن رو ملاک قرار نمیدن. اما بانوان حتی اون خانومی که به خودش نمیرسه هم دوست داره خوشگلتر باشه و شاید بنا به هر دلیلی که داره از این موضوع مجبوره به دور باشه.

بگذریم و برسیم به اون آیتمی که این روزا هواداری خیلی زیبا تری نسبت به سالها پیش پیدا کرده. بله لاک ناخن و کاشت ناخن. داشتن لاک میتونه دستان بانوان رو زیبا و زیباتر کنه که البته انتخاب رنگ لاک ناخن برمیگرده به سلیقه اون خانوم و اینکه اصلا قراره تو چه فضایی قرار بگیره و از طرفی هم رنگ پوستش چه رنگی و ناخن و انگشتانی کشیده داره یا کوتاه و غیره!

Nails Art

ولی جدا از همه اینها یه وقتایی می بینیم لاک ترند و مورد علاقمون رو میخریم و با هزار ذوق میایم تو خونه میزنیم، بعد از تموم شدن یهو می بینیم یه جای کار میلنگه. انگار یه چیزی درست و سر جاش نیست که خب با کمی دقت حس می کنیم ای وای چین و چروک دستام بیشتر مشخص شدن!

اینجاست که دیگه اون لاک جذاب ترین هم باشه از چشممون میفته و حس نه چندان خوبی بهمون دست میده. بله درسته تا به همین اندازه انتخاب رنگ لاک ناخن اهمیت داره و کافیه تا شما انتخابی اشتباه کنید، اونوقته که نه تنها زیبایی در دستان خود نمی بینید، بلکه تازه از اونچه که هستید هم بیزار میشید؛ یعنی دستانی دارای چروک!

در این مطلب قراره با رنگ لاک هایی آشنا بشیم که دستان شما رو جوان تر نشون میده. بله رنگ ها تا به این میزان تاثیر گذارند، پس دست کمشون نگیریم!

999 + Get Ready for Spring with These Stunning Nail Ideas

لاک ناخن قرمز کلاسیک همیشه رو مد

میشه گفت شاید قرمز تنها رنگی هستش که به همه میان با هر سن و سالی و با هر تیپ و لباسی. لعنتی ترین رنگه! انقدر که قشنگه. چه در اوایل جوانی به سر ببرید و چه در آخرش، اونچه که مشخصه اینه که لاک قرمز زیبایی خاص خودش رو حفظ میکنه. لاک ناخن قرمز لبخند رو به لباتون میاره و از طرفی هم خاصیت ضد چروکی داره. چرا که جایی که لاک قرمز هست چین و چروک ها به چشم نمیان. به نظر من که چندتایی از این طیف رو تهیه کنید و لذتش رو ببرید.

c6e7a498-9640-49a2-8c68-1825bf0bc1cd

لاک ناخن سفید

یکی از ترند ترین رنگ ها که برای ناخن های کوتاه یه باکلاسی خاصی هم به همراه داره، رنگ لاک ناخن سفید صدفی هستش. این رنگ میتونه کسالت رو از شما دور کنه و در عوض آرامش و جوانی رو بهتون هدیه بده. برخی از خانوم ها بر این نظرند که سفید یه رنگ بی روح که خب باید بگیم احتمالا این رنگ جذاب رو امتحان نکردن تا از شیکی و جوان بودنش کیف کنن و حرفشون رو پس بگیرند!

Untitled

اینبار لاک ناخن سبز لیمویی

یکی از نشونه های پیر شدن پوست ظاهر شدن رگ‌ های آبی رنگ هستش که خب این رگ‌ های برجسته نشاط پوست رو به خطر میندازن. شما میتونید به جهت خنثی‌ کردن اثر این رگ‌ ها، لاکی به رنگ سبز لیمویی انتخاب کنید. لطفا امتحان کنید چرا که قطعا از این پیشنهاد خوشتون میاد و اون حس جالب و جوانی رو دریافت می کنید. طیف رنگ پاستلی مانند سبز نعنایی و سبز لیمویی میتونه برای همه جور رنگ پوستی مناسب باشه و در واقع این امتیاز این سبک رنگ پاستلی به حساب میاد.

Nails inspo

لاک ناخن نارنجی سوخته

رنگ های کرمی و رون میتونن پوست رو جوان تر از اونه که هست نشون بدن. تصور کنید دستاتون رو با رنگ لاک ناخن نارنجی! خوشگله نه؟ اگر دلتون رنگ جیغ نمیخواد به نظرتون خوب نیست، میتونید از نارنجی تو تناژ قهوه ای بزنید چرا که این رنگ هم گرمه و هم روشن. 

پس میتونه چین و چروک دست شما رو از دایره توجهات خارج کنه. فراموش نکنید این رنگ برای ناخن های بلند کمی برای سن بالاتر جالب نیست و به جهت زیباتر شدن هرچه بیشتر پیشنهاد میکنیم که حتما ناخن های خود را کوتاه کنید. 

2d6e96e1-0030-4772-b532-f70c481788ad

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی