|

آس ترین طرح و رنگ های لاک ناخن آمبره / یکم تنوع بده دلت باز شه چیه همش لاکای معمولی

اگر دلتون یه تنوع خوشگل میخواد، پس بهتره که برید سراغ لاک ناخن آمبره و با انواع طرح و سبک های اون آشنا بشید! مطمئن باشین دلتون باز میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوم هایی که علاقه به زیبایی دارند اصولا به زیبایی دستان شون هم رسیدگی زیادی می کنند و حواسشون هست که چطور این کار رو انجام بدن. چرا که لاک زدن اینجوریه که باید بهت بیاد مگه نه؟ احتمالا برای شما هم پیش اومده که رفتین یه لاکی رو پسند کردین و خریدین و اومدین خونه زدین اما دیدین ای دل غافل این چی بود من خریدم! چه زشه! چقدر بهم نمیاد و این حرف ها! اصلا چی میشه که چنین اتفاقی میفته! بی شک رنگ پوست شما با اون رنگ لاکی که انتخاب کردین همخونی نداشت که منجر به خوشگل نشدن دستان شما شد! درسته؟

پس بهتر نیست اول از همه رنگ پوستمون رو بشناسیم و بعد رنگ هایی که میتونه بهش بیاد رو بدونیم و بعد هم بریم سراغ سلیقمون و اونوقته که میتونیم انتخاب درستی داشته باشیم. لاک ناخن انواع مختلفی داره که در مطلب "انواع لاک ناخن" توضیح دادیم. اما در اینجا میخوایم کمی ریز بین تر باشیم و بریم سراغ یکی از این انواع و بیشتر با طرح ها و مدلاش آشنا بشیم.لاک ناخن آمبره مورد توجه بسیاری از خانوم های جوان هستش چرا که هم زیبایی منحصر به فردی داره و هم اینکه میتونه به هر سبک ناخنی بیاد. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لاک ناخن آمبره

آمبره شاین بزنی میشی شیک ترین

زدن لاک ناخن آمبره کار سختیه و در عین حال کار سختی نیست چرا که اگر تمرین کنید بی شک شما هم میتونید خیلی تمیز و زیبا انجامش بدید. تنها چیزی که لازمشه تیکه ای اسفنج هستش، به این معنی که بافت محکمتر یا نزدیک تری داشته باشید چرا که شما با زدن اسفنج به ناخنتون، در واقع دارین آثار روی اون بر جای میزاره و اگر اسفنج با بافت درشت باشه رد پا میزاره!

لاک ناخن آمبره

لاک ناخن با آمبره بهاری

داریم به عید نزدیک میشیم و طرح های بهاری و شا مورد توجه خانوم ها قرار میگیره. اما اونچه که مشخصه اینه که سبک بهاری میتونه تو هر مدل ناخنی خودش رو جا کنه و در آمبره نیز زیباییش تموم عیاره. شما با زدن لام آمبره به طرح بهار در واقع شادابی استایل خود را بالا برده اید.

لاک ناخن آمبره

آمبره با رنگ های پاستلی واقعا ذوق دارن

در آمبره آزادی زیادی در ترکیب رنگ ها وجود داره و شما میتونید در عین حال که لاکتون هیچ طرح و نقشی نداره، اما مثلا همزمان  از پنج رنگ استفاده کنید و زیبایی لاکتون رو ببرید بالا. رنگ های پاستلی اینجورین که میتونن در کنار هم رقص خوشگلی رو راه بندازن و دستان من و شما رو با هر استایلی ست کنند.

لاک ناخن آمبره

آمبره چند رنگ؛ غوغایی از رنگ ها

آمبره هیچگاه نمیتونه تک رنگ باشه چرا که اگه اینطور باشه دیگه اصلا آمبره نیست! اما جدا از اینکه بر روی یک ناخن از دو تا چند رنگ میتونن در کنار هم بشینن، شما خانوم زیبا و جوان میتونید از روش هر انگشت یک رنگ هم استفاده کنید. اینجوری با چندین رنگ بازی کردین و به شدت دستان خود را شارپ و غلیظ نشون دادین!

لاک ناخن آمبره

لاک ناخن آمبره

آمبره  مات و خوشگلیه تموم عیارش 

مات در لاک ناخن طرفداران کمی داره چرا که یه سبک خاصه. وقتی شما ناخن خود را به شکل مات اتخاب می کنید، در واقع دارید در برابر براق بودن ازخودگذشتگی نشون میدین و اینجاست که مات جان بهش بر میخوره و زیبایی یونیکی که داره رو به رخ میکشه. در طرح های امبره سبک مات نیز جذابیت فراوونی داره. 

لاک ناخن آمبره

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی