|

لاک ناخن مد 2024 / با این طرح و رنگا هی به ناخنات نگاه میکنی هی قند تو دلت آب میشه

اگر شما هم از خانومایی هستید که به ترند بودن لاک ناخن ها توجه زیادی دارید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که قراره با ترند های جدید رو بزنیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاک ناخن در استایل یک بانو اهمیت بسیار زیادی داره. شما هر چقدر هم که ناخن هایی کوتاه داشته باشید، باز هم نمیتونید از تاثیر زیبایی که در استایل شما به جا میذاره چشم پوشی کنید. البته که قرار نیست هر ناخنی هم خوشگل باشه و در واقع شما باید به این قسمت از بدن خود رسیدگی های لازمه رو داشته باشید تا اونهم به شما زیبایی قابل توجهی هدیه بده. مثلا اینکه اول به مانیکور و صاف کردن ناخن ها برسید. دوم به لاک ناخن و سومی به تمیزی و انتخاب رنگ و طرح لاک ناخن. بی شک همه ما تو خونه هامون یه ناخن گیر و یه سوهان رو داریم و اگر علاقمند باشید میتونید وسایل مانیکور رو هم بخرید و تو خونه خودتون به ناخناتون برسید، اگر هم نه با همون سوهان و ناخن گیر به ناخن هایی آراسته و مرتب برسید. البته که اگر از دست بانوانی هستید که میرید سالن و دستان خود را به دست ناخن کار میسپارید که خب اونهم عالیه.

اما بگذریم و برسیم به لاک ناخن که اهمیت بسیار بالایی در زیبا سازی ظاهر دستان شما داره. لاک چیزیه که باید در انتخاب هم طرح و هم رنگش دقت داشت، چرا که به هر دستی طیف رنگ هایی وجود دارن که میان و کمتر دستی رو می بینید که همه رنگا بهش بیاد! جدا از این مسئله که شما باید رنگ لاک ناخن رو با توجه به رنگ پوستتون و همچنین سلیقه ای که دارید انتخاب کنید، اینکه چه طرح و رنگ هایی ترند سال هستند نیز اهمیت جالبی در ظاهر استایل شما خواهد داشت. اگر از دست دخترانی هستید که میخواد با مد پیش بره، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

​لاک ناخن مد 2024​​

لاک ناخن بژ و خاکستری بزن حالشو ببر

رنگ هایی همچون قهوه ای خاکی، خاکستری و بژ از دست رنگ هایی محسوب میشن ترند مد و زیبایی هستند. لاک‌ های بژ برهنه، خاکستری ابری و کرمی، گزینه هایی عالی هستن که میتونن به اغالب رنگ پوست ها هم بیان و زیبا بشن. به علاوه اینکه لاک ناخن های رنگ خنثی نه تنها شیک دیده میشن، بلکه به شدت کاربردی نیز هستند. در واقع این رنگ های کاربردی هستن و میتونن با هر رنگ دیگه ای هم ترکیب و ست بشن. بنابراین شما میتونید به راحتی و با خیال راحت اونها رو با هر رنگ لباس و تیپی هماهنگ کنید.

لاک ناخن مد 2024

لاک ناخن مد 2024

لاک ناخن به رنگ ادویه جات

واسه استایل میشه از طبیعت و هر چیز ارگانیکی الهام گرفت. مثلا اجازه بدید از رنگ های غنی ادویه ها، دارچین، زردچوبه، پاپریکا، فلفل سیاه و غیره کمک بگیریم. این سبک از رنگ ها میتونن به دستان شما جسارت قابل توجهی ببخشند که همراه با زیبایی یه سبک کلاسیک و زیبا نیز خواهد داشت. اینجوری دستان شما پر جنب و جوش نیز دیده خواهد شد.

لاک ناخن مد 2024

لاک ناخن به رنگ سفید صدفی یا یخی

اونچه که مشخصه اینه که یکسری از رنگ ها هرگز از مد نمیفتن! مثلا شما میتونید تا ابد از رنگ سفید صرفی و یا سفیدی که داخلش هفت رنگ شاین باشه استفاده کنید و مطمئن باشید که همیشه درخشش و زیبایی خودش رو داره. 

لاک ناخن مد 2024

لاک ناخن مد 2024

ساده و مینیمال، لاک ناخن رو بی نظیر میکنه

ناخن های مینیمالیستی یک ظاهر کلاسیک و جاودانه دارند که محبوبیت اونها هیچگاه محو نخواهد شد. حتی زمانی که انواع و اقسام طرحی هخای پیچیده لاک سالیان سال جایگاه برجسته ای در صحنه زیبایی و ترند ها پیدا کرده اند، اینطور که معلومه کلاسیک و ساده دوام خودش رو داشته و مورد استقبال قرار گرفته.

لاک ناخن مد 2024

طیف جواهری

رنگ های جواهری نیز این روزها مورد توجه بیسار  از خانوم های خوش پوش قرار گرفته اند. این رنگ ها که از آبی و بنفش گرفته تا سبز و آبی و سفید هستند، میتونن ظاهر دستان شما رو کاملا دگرگون و شیک کنند. امکان نداره از افزودن این سایه های شیک به لاک ناخن خود پشیمون بشید. در واقع اونها حالات خارق العاده ای رو به شما نمایش خواهند داد.

لاک ناخن مد 2024

لاک ناخن ماربلی که خیلی خفن نشونت میده

اونچه که مشخصه اینه که ظاهر ما به دستان مد و فشن در حال تغییره. لاک ناخن های ماربلی از دست طرح هایی هستن که میتونن ظاهری به شدت خانومانه و سنگین به شما ببخشند. این سبک از لاک ناخن شاید همه پسند باشه، اما قطعا یونیک پسند هستش. اینبار از این سبک لاک امتحان کنید و بدونید که شما گزینه ای ایده ال رو انتخاب کرده اید. 

لاک ناخن مد 2024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی