|

خدا ناخنمو فسقلی آفریده چجوری بلندش کنم؟ / چاره شون اینجاست هم سوهان هم رنگ لاک ناخن

اگه تو هم از دست خانومایی هستی که صدف ناخنی کوتاه داری و دلت میخواد بلند تر دیده بشه، پس بیا که هم ترفند یادت دادم و هم رنگ لاک مناسب.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا لاک ناخن تو استایل هر بانویی اهمیت داره، اونهم به میزان زیاد! درسته که قبلنا لاک زدن رو فقط تو کارای خانومای لاکچری می دیدیم و کمتر بانویی تو زندگی عادیش از این حرکت استفاده میکرد و کاشت میزد، اما این روزا می بینیم که مثل بنز خانوما تو هر سن و سالی میرن و از کاشت های مختلف و ژلیش و لاک استفاده میکنن که البته خیلیم خوبه و اگه دلداده لاک زدن باشید قطعا با لاک هرچی ناراحتی و غمه از دلتون شسته میشه میره.

بله عزیز جان لاک تا به این اندازه میتونه تاثیرگذار باشه و هم جسمتون رو خوشگل کنه و هم روحتون رو. اما خب یکسری از خانوما هستن که دلشون میخواد ناخن خودشون رو لاک بزنن و اونقدرها اهل کاشت و اینجور چیز ها نیستن. از طرفی هم صدف ناخنی ریز و کوتاه دارند که خب در نهایت مجبورن یا از اونچه که دلشون میخواد بگذرن و لاک نزنن، و یا اینکه رنگی اشتباه بخرن و حتی نسبت به دستاشون حسی منفی هم بگیرند!

چاره کار چیه؟ چاره اش اینه که با ما همراه باشید تا هم ترفند بلندتر نشون دادن ناخن رو یاد بگیریم و هم لاک هایی که میتونن ظاهر ناخن شما رو بلندتر نشون بدن!

35af3020-3b20-486f-9dd4-e70ed969da61

سوهان کشی واسه بلند کردن ناخن خیلی مهمه ها

من خودم همیشه خودم ناخنام رو سوهان میکشم و همیشه هم دیگران فکر میکنن کاشتی چیزی انجام دادن در حالی که حتی یکبار هم کاشت نکرد! بله سوهان کشی تا به همین اندازه اهمیت داره و شما میتونید اونچه که دلتون میخواد رو بر روی ناخناتون اجرا کنید.

به جهت بلند تر نشون دادن ناخن ها اول کمی مراقبت کنید که ناخنتون یه کوچولو هم که شده بلند بشه. بعد دو طرف چپ و راست ناخن رو با سوهان به شکل صاف سوهان بزنید تا دو طرف ناخن ها به سمت رو به جلو و داخل فرم بگیرن. 

OIP (2)

قطعا ناخن اغلب آدما اگر سوهن زده نشه و بلند بشه به شکل اردکی در میاد، اما با این نحوه سوهان کشی و البته صاف کردن بالای ناخن، شما یک ناخن بلند تر و صاف و حرفه ای دارید.

اگر ناخن شما کوتاهه، پیشنهاد می کنیم که اصلا به سراغ فرم سر گرد برای ناخنتون نرید چرا که پهن تر نشونشون میده.

_Nail the Perfect Look_ Stunning Nail Art Designs for Every Occasion!_ _Glam up Your Nails_ Trendy

بغلای ناخنت رو لاک نزن که بلند بشه!

شاید بگین یعنی چی؟ اینجوری که لاک نصفه نیمه میشه، که خب باید در پاسخ بگیم نگران نباشید چرا که با این روش هم لاکی صاف و آراسته و تمیز دارید، هم اینکه ناخن شما در خطای دید بلندتر دیده میشه.

تنها کافیه تا به هنگام لاک زدن دو سمت چپ و راست ناخن رو به طور کامل تا گوشت لاک نزنید و کمی فاصله زیاد بمونه. در نهایت نیز حتما قسمت نوک ناخن رو با لاک ببندید که خیلی خیلی تو خوشگل شدن لاک و همچنین موندگاریش و بلند تر نشون دادنش تاثیر مثبت داره.

30 Spring Pastel Nails To Try This Year 2023 _ Summer Nails 2023

لاک چی بزنم که ناخنام بلندتر دیده بشه؟

قطعا و بی شک انتخاب رنگ نیز مهمه. رنگ هایی که تیره هستند به مانند سورمه ای و مشکی و قهوه ای سوخته و غیره، میتونن حتی ناخن های بلند رو هم کوتاه تر نشون بدن! چه برسه به اینکه خدا ناخن شما رو از همون اولم کوتاه خلق کرده باشه که دیگه به نظرم خیلی خیلی فسقلی دیده میشه.

البته که این موضوع صد در صد نیست و گاهی پیش میاد که به دلیل رنگ پوست و یا مدل صدف ناخن رنگ های تیره هم خوشگل میشن، اما در مجموع میشه گفت رنگ های تیره بیشتر کوچیک کننده هستند تا بزرگ کننده!

Untitled

لاک سفید صدفی بزن و عشق کن

لاک سفید صدفی از دست رنگ لاک هایی به حساب میاد که هم لاکچریه و هم شیک. درست مثل قرمزم هست چرا که هم صدفی و هم قرمز میتونن با انواع و اقسام تیپ و استایل ها ست بشن و به راحتی خودشون رو وفق بدن.

112 Insanely Good Nail Art Ideas To Try At Your Next Appointment

لاک گوشتی و کرمی و پاستلی

رنگ لاک های نود تو این چند ساله اونقدری ترند شدن و مورد توجه قرار گرفتن که گویی اصلا دیگه هیچ لاکی تو دنیا وجود نداره و تنا این طیف رنگیه که خوشگل به نظر میاد! 

فراموش نکنید که این تناژ رنگی کمک بزرگی به بلندتر نشون دادن ناخن شما دارن و علاوه بر زیبایی، بلندی ناخن شما رو تضمین خواهد کرد.

انواع و اقسام رنگ لاک های صورتی ملیح و پاستلی و روشن نیز به اونچه که شما دلتون میخواد کمک خواهد کرد.

Nail art inspo

OIP (4)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی