|

لاک ناخن پرزرق و برق / مثل خاله زنکا نمیشی اینا رو مد ترینای 2024 هستن واسه خاص پوشا

لاک ناخن چیزیه که میتونه استایل خانوما رو خیلی خوشگل کنه و در اینجا قراره با طرح لاک هایی که زرق و برق دار هستن آشما بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاک ناخن رو میشه یکی از مهمترین قسمت های استایل هر بانویی دونست که با استفاده از این آیتم زیبایی شون رو تمام و کمال می کنند. بله لاک ناخن تا به همین میزان اهمیت داره، چرا که شما فرض کنید یک مانتو شلوار شیک به تن دارید و از طرفی هم کیف و کفشی مناسب و بسیار زیبا، اکسسوری ها و مدل مو و آرایشتون هم تکمیله، چی کمه؟ قطعا اینکه ناخن های شما بی رنگ و بی روح باشه خوب نیست! از طرفی هم اگر فکر می کنید کسی ناخن های شما رو نمی بینه و تنها کافیه تا تیپتون خوشگل باشه، خب سخت در اشتباهید.

در واقع اینکه یک بانو ناخن های شلخته و نامرتب داشته باشه اصلا خوشایند نیست و این موضوع میتونه به طور کل زیباییش رو کم کنه. از طرفی هم شخصیت یک بانو در آراسته بودنشه که مشخص میشه و خب خیلی از خانوما هستن که اصلا میان و لاک ناخن نمیزنن، بلکه فقط ناخن ها رو مانیکور میکنن و با یه برق ناخن به ظاهر دستاشون جلا میدن. قرار نیست همه لاک ناخن داشته باشن، اما خب اگر باشه قطعا زیبایی شما دوچندان خواهد شد. لاک ناخن ها انواع مختلفی دارند که یکی از اونها زرق و برق دار هستش. البته این به این معنا نیست که شما با دوران عهد قجر پیش برید و شبیه به خانومای دمده ناخناتون رو زرق و برق دار کنید، خیر! بلکه قراره این سبک رو با طراحی های مدرن بر روی ناخن های خود پیاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع طرح های لاک ناخن زرق و برق دار آشنا بشیم.

لاک ناخن پرزرق و برق

لاک ناخن های ژله ای طرحی که خیلی یونیکه

در واقع تو این سبک از لاک ناخن از ژله های مخصوصی استفاده میشه که موندگاری و براقیت خیلی بیشتری دارند. شما میتونید بسته به سلیقه خودتون رنگ های متنوعی رو اعمال کنید که همراه با طرح مورد نظر زیبایی دستاتون رو بیشتر و بیشتر کنه. طرح هایی مثل خطوط و پترن ها و سنگ های جذاب و غیره اضافه نمایید و لاک ناخنی خاص بسازید.

لاک ناخن پرزرق و برق

لاک ناخن فرنچ مینیمال دیده میشه ولی کلی خوشگل طرح داره

قبلنا این سبک از لاک ناخن خیلی ساده تر بد و در واقع فقط قسمت بالای ناخن رو با لاک سفید رنگی می کردن، در حالی که امروزه همین سبک ساده هم جذاب شده و هم تو رنگای مختلفی میتونید فرنچ کنید و هم اینکه همون قسمت کوچیک بالایی رو طرح دار کنید. این نوع ناخن ها اغلب با پایه رنگی طبیعی و سفید برای لبه های ناخن ایجاد میشن که یک ظاهر ساده و شیک به ناخن ها میدن.

لاک ناخن پرزرق و برق

مدل های طلایی و نقره یا واسه لاک ناخن زرق و برق دار

در واقع رنگ های مثل طلایی و نقره ای خودشون به خودیه خود یه براقیت خاصی دارن چه برسه به اینکه قرار باشه به شکل شاین هم طراحی بشن. این سبک از لاک ناخن ها با استفاده از پوشش های طلایی یا نقره ای ایجاد میشن که در نهایت یه براقیت و جلوه خاصی به ناخن ها می بخشند.

لاک ناخن پرزرق و برق

لاک ناخن پرزرق و برق

لاک ناخن های طرح دار که براقیت خاصی دارند

در اینجا شما میتونید از هر نوع پترن و نقشی که دلتون میخواد استفاد کنید و در واقع دستتون رو انتخاب طرح بازه اما باید دقت داشته باشید که به سمت سبک های قدیمی نره. مثلا در ادامه می بینید طرح هایی رو که هم زرق و برق دار هستن و هم اینکه کاملا ترند و امروزی طراحی شده اند.

لاک ناخن پرزرق و برق

لاک ناخن های مینا کاری شده

این مدل یکی از یونیک ترین مدل ها محسوب میشه که در اون با استفاده از میناکاری یا همون پوشش های چند رنگ زیبا و جذاب ایجاد میشن. که الگوها و طرح‌ های مختلفی رو بر روی ناخن ها پیاده کرده و به زیباسازی ناخن های شما می پردازه.

لاک ناخن پرزرق و برق

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی