|

خانوم باید دستاشو با لاک ناخن جَوون و دلبر کنه / رنگ پوست سبزه و سفید اینارو میطلبن

واسه داشتن یه دست خوشگل نیازه که رنگ لاک ناخنت خوشگل باشه که اینجا یاد می گیریم به کدوم رنگ دست کدوم رنگ لاک میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه لاک زدن این روزا تبدیل شده به آیتمی شده که همه خانوما تو هر سن و سالی دوستش دارند و ازش استفاده می کنند. شاید قبلتر این موضوع به اندازه حالا ترند نبود و هر خانومی که به غیر از عروسی و مهمونی لاک میزد یا کاشت ناخن انجام میداد با کلاس و زیادی لاکچری دیده میشد، اما حالا دیگه اونجوری نیست و بانوان از سن نوجوانی تا سن  سال حتی میانسالی و پیری دوست دارند که دستانی با لاک ناخن داشته باشند. البته که خب هر کسی متناسب با سن و فرم دست و ناخنی که داره رنگ لاکش رو انتخاب میکه دیگه!

Untitled

اما اونچه که واضحه اینه که شما وقتی میرین به سالن های زیبایی و اونجا کاشت و یا ژلیش انجام میدین میتونی درخواست کنین که براتو طرح های جذاب هم روی ناخناتون پیاده کنند. میدونید که پس از هر بار ترمیم می تونید طرح لاک ناخن خود را تغییر بدید و خب با توجه به اینکه مثلا میخوایم برین یه مهمونی خاص و یا اینکه مناسبت خاصی در راهه، طرح و نقش لاک قشنگتون رو عوض کنید که البته باید دقت کنید حتما طرح و رنگ لاک به دستتون بیاد. اخه میدونید که هرچیزی به هر کسی نمیاد و دست ها با هم متفاوتند. 

دوست دارید بدونید چی به دستت میاد و دستا رو خوشگل و جَوون تر میکنه؟ پس با ما همراه باش.

matte-nail-model-cover-1024x683

وقتی رنگ پوستت سبزه و تیره هستش چه رنگ لاکی بهت میاد؟

من یه دوستی داشتم که رنگ پوستش سبزه و رو به تیره بود. به همین دلیل همش شاکی از این بود که چرا هیچ رنگ لاکی به دستاش نمیاد و هر رنگی که میخرید و میزد، فرداش دلش زده میشد و میرفت پاکشون میکرد. خب دلیل این موضوع چیه؟ بی شک اینکه نمیدونست چه رنگ لاکی به دستاش میاد دلیل این بود و اگه با شناخت نسبت به خودش رنگ لاکش رو انتخاب میکرد چنین اتفاقی هم نمیفتاد! درسته؟

آخه میدونید چرا؟ دوست عزیز بنده هر بار یه رنگ لاک خاص رو میخرید و وقتی هم که تموم میشد دوباره مجدد همون رو میخرید و هیچ تنوعی تو انتخابش نداشت و وقتی هم که توع میداد گفتم چه اتفاقی میوفتاد! یه بار بهش گفتم عزیز من خب بیا و رنگ دست و فرم دستات رو بشناس اینجوری میتونی خیلی خوشگل رنگیا مناسب خودت رو پیدا کنی.

matte-nail-model-3

وقتی فهمید چیا بهش میاد هر هفته با یه رنگ لاک ناخن خوشگل میومد که اتفاقا خیلیم باهاشون خوشحال بود. میپرسین چه رنگایی به رنگ پوست سبزه و گندمی که کمی تیره هستن میاد؟ پس بیاین تو ادامه مطلب.

لاک قرمز شاین براق

این سبک رنگ مخصوص دستای سبزه هستش که فکر میکنن هیچ رنگی بهشون نمیاد. چرا که لاک قرمز شاین دار یا همون اکلیلی، میتونه رنگ پوست شما رو سفید تر نشو بده و دونه های اکلیل داخل لاک هم زیبایی دستاتون رو دوبرابر خواهد کرد.

shiny-red-nail-design-19

لاک طلایی واسه دستای سبزه

شاید همیشه رنگای جیغ به ذهنتون بیاد در حالی که رنگ هایی به مانند طلایی میتون زیبایی دستان شما خانوم سبزه رنگ رو به شدت افزایش بده و ظاهری مناسب و منحصر به فرد براتون بسازه.

golden-nail-model-for-girls-cover-1024x683

لاک ناخن سبز

سبز ها برای سبزه ها بهترینن. اگر دستانی گندمگون دارید میتونی از تناژ سبز کمرنگ گرفته تا سبز لجنی رو برای خود انتخاب کنید که خب دیگه این مرحله متناسب با سلیقه و خواسته خود شماست. 

jade-green-nail-model-for-girls-cover

لاک کرم و قهوه ای 

البته که از طرفی هم میتونید با استفاده از دو تا رنگ مثل کرم و طلایی یه لاک ناخن ترکیبی داشته باشید. 

لاک های قهوه ای هم به شدت واسه دستان سبزه طور خوشگل میشن. فراموش نکنید که شما باید رنگی رو انتخاب کنید که زیبایی شما رو دو برابر کنه. 

فرنچ-ناخن-1024x1024

لاک ناخن بنفش خیلی بهت میاد

رنگ بنفش همچنان رنگی هستش که مورد توجه خانومای جوان هستش و دوستش دارند. بنفش میون طرفداران مد خیلی محبوبیت داره و در حیطه لوازم آرایش هر بانویی که دستانی سبز رنگ داره حداقل یک بار از این رنگ لاک ناخن استفاده کرده.

Untitled

اگر دستام سفید رنگ و روشن بود چی رنگ لاک بزنم؟

دستانی که رنگ پوستی روشن دارند معمولا فکر می کنند که خیلی رنگ های لاک بهشون میاد، در حالی که اصلا اینچنین نیست و شما نیز باید به مانند بانوان سبزه و گندمی رنگ لاک مناسب خودتون رو پیدا کرده و بزنید. 

رنگ لاک هایی به مانند قرمز و گلبهی و صورتی میتونن واسه شما بانوی زیبا، زیباترین ظاهر رو ایجاد کنه.

لاک-صورتی-1024x658

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی