|

بدترین ترکیب رنگ ها برای دکوراسیون خانه / شارپ بودن این رنگ جذابو نگیر انتخابو عوض کن

اگر فکر می کنید در کنار هم قرار دادن هر رنگی برای دکوراسیون میتونه زیبا باشه سخت در اشتباهید، اگر قانع نشدید پس حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه امری به شدت مهمه. چرا چون شما باید به این فکر کنید که آیا برای لباس و استایل جسم خودتون هر لباسی رو انتخاب می کنید و میپوشید؟ هر رنگ و سبک لباسی که به شما بدهند تن میزنید و باهاش زندگی می کنید؟ بی شک خیر. دکوراسیون برای خونه هم دقیقا همین شکلی داره و در واقع شما با دیزاین و انتخاب وسایل برای فضای خونتون دارید رخت به تنش می کنید و بهش شخصیت می بخشید. بله! دکوراسیون هر خونه میتونه شخصیت و سلیقه اون خونه باشه که نشون میده چه مدلیه و افرادی که درش زندگی می کنند هم چه سبکی فکر می کنند.

اما یه بخش از دکوراسیون هر خونه ای انتخاب سبک و مدل لوازمشه، و بخش دیگرش هم رنگی هستش که برای دکور انتخاب می کنید. همه فکر می کنن گزینش رنگ کار ساده ای به نظر میاد تا اینکه پای عمل میرسه. البته باز در اینجا هم انتخاب یک رنگ و یک تناژ آسونه اما بلافاصله وقتی سر و کله دو رنگ که پیدا میشه، سختی کارها فوران میکنه و اینجاست که دیگه وارد یه بُعد سخت میشیم. خیلی از رنگ ها کنار هم خوشگل میشن، اما خیلی رنگ ها هم هستن که در جوار هم به شدت زیبایی شون رو از دست میدن که در این مطلب میخوایم به موضوع دومی بپردازیم. پس با ما همراه بشید تا انتخابی ایده آل کنید.

بدترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون

صورتی و مشکی رو هیچوقت کنار هم دکور نکن

رنگ ها قدرت زیادی دارند و یکسری از اونها وقتی پیش هم قرار بگیرند میتونن زیا از حد افراطی به نظر بیان، مخصوصا اینکه به شکل آزادانه کنار هم باشند. یکی از این دو رنگ ها مشکی و صورتی هستش. در واقع پیش هم نشستن صورتی و مشکی میتونه تضاد تلخی رو ایجاد کنه گرچه که مشکی خنثی خوانده میشه و میگن کنار هر رنگی خوبه، اما استفاده ازش در فضا کنار صورتی ایده آل نیست. 

پیشنهاد ما به شما اینه که به جای مشکی، بیاید و از رنگ هایی مثل خاکستری، زغالی، کرم و یا حتی شکلاتی استفاده کنید. خیلی رنگ ها هستن که میتونن به صورتی بیان و جذابی بصری فوق الاده ای رو برسونن. مثلا سفید یا آبی و شاید هم سبز.

بدترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون

نارنجی و زرد پیش هم نباید بشینن! بجاش اینارو بزن

نارنجی و زرد هر دو از دست رنگ هایی محسوب میشن که زیبایی خاصی دارند و هر دو نیز از جنس پاییز می باشند. این دو رنگ هر کدوم به شکل جداگانه میتونن یه فضای عالی و آرامش بخش بسازند که کمی هم شیطنت داره و شارپ نیز هست، اما درست زمانی که کنار هم قرار میگیرند، درخشان و متلاطم شده و فضا رو نیز به این شکل در میارن که باعث میشه تا جذابیت بصری شون از بین بره. حالا توصیه ما به شما چیه؟ اینه که نارنجی رو با قهوه ای پررنگ و همچنین آبی تیره و یا سبز تیره ست نمایید. یکی دیگه از رنگ هایی که میتونه خیلی خوب با نارنجی ست بشه اینه که بیاین و تو فضاتون از کرم، بژ و یا سبز استفاده نمایید.

بدترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون

واقعا فکر می کنید سبز و قرمز کنار هم خوشگل میشن؟ سخت در اشتباهید

سبز میتونه طبیعت رو به یادمون بیاره و قرمز هم که رنگی به شدت پر طرفدار و جیغه که میتونه یادآور جسارت و اعتماد به نفس باشه. ترکیب این دو رنگ کنار هم یه ترکیب رنگ کلاسیک در ایام کریسمس هستند. اما خب به غیر از کریسمس واقعا جوری که مثلا بشه تو فضای خونه استفاده کرد قابل قبول نیست. بهترین کار اینه که قرمز رو با رنک هایی خنثی به مانند خاکستری زغالی ترکیب کنید تا ایده آل بشه. در واقع این رنگ میتونه روشنی و جیغی قرمز رو متعادل کنه و یه فضای شما یه حالت آرامش ببخشه. اما اگر تاکید شما بر ترکیب سبز و قرمز هستش، میتونید از سبز ملایم با قرمز زنگ زده استفاده نمایید. اونچه که مشخصه اینه که شما اینجوری میتونید خونتون رو از حال و هوای کریسمسی دور کنید و جذابیت بصری بی نظیری بسازید. اینجوری چشمتون هم زد به فضا عادت نمیکنه و تکراری نمیشه.

بدترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی