|

جذاب ترین مدل های کفگیر ملاقه / اینا هم مثل یه نو عروس خوشگلن و هم مثل کوزت کار میکنن

اگر قصد دارید تا برای خوشگلاسیون جدید آشپزخونه کفگیر ملاقه نو بخرید، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تنها هال و پذیرایی نیست که تو هر خونه ای اهمیت داره و باید به خوشگلیش رسید، بلکه آشپزخونه نیز به شدت مهمه و میتونه هم از نظر کاربردی و هم به لحاظ زیبایی تاثیری فراوون تو هر خونه داشته باشه. آشپزخونه رو میتونیم قلب هر خونه ای خطاب کنیم چرا که دقیقا به همین اندازه موثره و کاری. البته که آشپزخونه دقیقا به همین دلیل کاربرد هایی که داره باید درش هم از لوازم با کیفیت استفاده کرد چرا که عناصری به شدت ضروری رو در خود جای داده. 

از طرفی هم این لوازم که در عین حال ضروری هستند و به شدت خدمتگزار، باید زیبایی خاص خودشون رو هم داشته باشند تا بتونن محیط رو خوشگل کنن. بی شک همه ما وقتی وارد خونه ای میشیم بعد از اینکه هال و پذیرایی رو برانداز کردیم، چشممون به آشپزخونه اون خونه میخوره، پس باید همه چیز ظاهر مناسب و زیبای خودش رو داشته باشه.

انواع کفگیر ملاقه

یکسری از وسایل هستن ممکنه هر چند وقت یکبار مورد استفاده قرار بگیرن و عناصر زیادی هم در این فضا وجود داره که باید دم دست خانوم ها باشه چرا که خیلی نیاز میشن. مثل کفگیر ملاقه. اما همونطور که گفتیم تو آشپزخونه همه چی باید زیبا باشه و حتی جای کفگیر ملاقه هم باید خوشگل باشه. میپرسین یعنی چی؟ یعنی مثال هایی که در ادامه خواهیم زد و قراره با انواع جا کفگیر ملاقه آشنا بشیم که هم کاربرد دارن و هم زیبایی.

جا کفگیر ملاقه از جنس استیل 

یکی از بهترین و کاربردی ترین جنس ها برای این سبک از سرویس ها استیل هستش که خب در میون خانوم های خانه دار طرفداران زیادی داره. این جنس میتونه دوام و موندگاری بالایی داشته باشه و نسبت به دیگر جنس های بازار مورد توجه قرار می گیره. چرا که جنس استیل در واقع همون فولاد ضد زنگ هستش که میتونه در برابر گرما و حرارت نیز مقاومت خوبی داشته باشه. پس یادتون نره که واسه سرویس کفگیر و ملاقه آشپزخونه از اجناسی که سبک و مرغوب هستند استفاده نمایید.

انواع کفگیر ملاقه

اینبار جا کفگیر از جنس چوب بخر

چوب همه جا هست. هم خوشگله و هم به شدت کاربردی. اونچه که مشخصه اینه که جنس چوب نسبت به استیل قدمت بیشتری داره از همون قدیم ندیما بیشتر خونواده ها از کفگیر و ملاقه های چوبی استفاده میکردن و به همین دلیل میتونیم بگیم این جنس دیگه به شدت امتحان خودش رو پس داده و به همین دلیل یکی از پیشنهاد های بولد ما به شما این سبک از کفگیر ملاقه می باشد. اگر با نظافت کفگیر ملاقه و البته جای اونها که به جنس چوبی باشه مشکلی ندارید، حتما خریداری کنید؛ در غیر این صورت سراغ چوب نرید.

انواع کفگیر ملاقه

جا کفگیر ملاقه به جنس مس واقعا خوشگله

از جنس های مسی تو آشپزخونه زیاد استفاده میشه. سرویس کفگیر و ملاقه‌ مسی جزو وسایل آشپزخونه ای هستند که معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. البته که این نکته هم یادتون نره فلز مس برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن خیلی مفیده. پس اگر از دست افرادی هستید که این سبک رو دوست دارید می تونید جای کفگیر ملاقه رو هم از جنس مس خریداری کنید.

انواع کفگیر ملاقه

جنس پلاستیکی 

پلاستیک شاید اسمش بی کیفیت در رفته باشه، در حالی که اگر از نظر جنس درجه یک و مرغوب باشه میتونه انتخابی به شدت مفید و خوب برای خانوم های خانه دار باشه. حتما به هنگام خرید دقت کنید که کفگیر ملاقه کارش با غذاست و داغی و حرارت محیط و غذا نباید بتونه به کفگیر ملاقه آسیب برسونه. چون هم باعث آسیبش میشه و هم باعث ایجاد یک بوی بد خواهد شد.

انواع کفگیر ملاقه

جا کفگیر ملاقه سیلیکونی

جنس های سیلکونی انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و همچنین به دلیل اینکه اصلا آسیبی به ظروف چدنی و تفلون نمیرسونن، مورد توجه بسیاری از خانوم ها هستند. پس پیشنهاد می کنیم که اگر علاقه زیادی به ظرفاتون دارید اصلا از جنس سیلیکونی برای کفگیر ملاقه و جاشون غافل نشید.

انواع کفگیر ملاقه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی