|

شیک ترین مبلمان کلاسیک / این سبکو میشه تمام عیار دونست هم استیله هم راحتی چقدر آپشن

مبل کلاسیک از دست مبلمانی محسوب میشه که زیبایی خاصی داره و میتونه واستون هم جای مبل راحتی رو پر کنه و هم استیل!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند. مبل وسیله ایه که تو هر خونه ای وجود داره و میشه گفت از دست عناصری تو خونه محسوب میشه که نیمه ضروری خطاب میشه اما به شدت ضروریه!! چرا که از طرفی نبودش ضربه ای به زندگی نمیزنه و از سویی دیگر هم اونقدری موثر هست که هم میاونه کاربردی بولد داشته باشه و هم اینکه تو زیباسازی فضا کاملا قابل لمسه! در ابتدای متن هم اشاره کردیم که مبل ها سبک و اشکال متفاوتی دارند و مبل کلاسیک یکی از پرطرفدار تریناست. احتمالا شما هم بعد از شنیدن کلاسیک فکر می کنید که قراره با یه مبل لاکچری و عجیب مواجه بشید، و یا شاید هم فکر می کنید که مبل کلاسیک سبکی هستش که جزییات قدیمی داره! که خب باید در هر دو حالت بگیم سخت در اشتباهید چرا که اصلا اینچنین نیست.

مبلمان کلاسیک در اصل مربوط به کشورهای اروپایی میشه، اما در ایران ما نیز طرفداران بسیار زیادی داره. یکی از ویژگی های به شدت برجسته و مورد توجهی که این سبک مبل داره اینه که اگر شما فضایی نه چندان بزرگ داشته باشید و نتونید دو دست مبل رو داخل فضاتون قرار بدید، مبل کلاسیک میتونه جای هر دو مبل، یعنی هم راحتی و هم استیل رو براتون پر کنه. حالا چرا؟ چون راحتیش همچون مبلمان راحتیه و ظاهرش به شدت زیبا و لاکچری همچون مبل استیل هستش اما به نوعی سبک تر!

سبک مبلمان کلاسیک

ظرافت مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک اینجوریه که میشه اون رو یکی از ظریف ترین انواع مبل دونست. البته که در اینجا منظور از مبل ظریف، مبلی نیست که ضعیف و یا شکننده باشه، بلکه ظرافت رو در طراحی این مبل و هماهنگی تک تک اعضا می بینیم. فرم کلی بدنه مبل کلاسیک، رنگ و همچنین نوع پوشش و نقش و نوع پارچه استفاده شده تو یه ست سرویسش نهایت دقت و هماهنگی ایجاد شده که این خودش خیلی مهمه. اصلا شاید بتونیم به جرات بگیم یکی از خصوصیاتی که این مبل رو از دیگر مبلمان متمایز کرده همین ظرافتی باشه که ازش تعریف کردیم. زیبایی که در طراحی خیره کنندست.

سبک مبلمان کلاسیک

چوب مبل کلاسیک

همونطور که در ظاهر یان سبک مبل هم می بینیم ، چوب تنها ماده ای هستش که تو ساخت اسکلت این مدل بکار رفته. در واقع مبلمان کلاسیک از چوب هایی گران بها مثل راش، فندق، گردو و همچنین چنار که خیلی مقاوم و سخته به کار رفته. تو ساخت این مبلمان هیچ وقت از چوب‌ هایی مثل ام دی اف، ملامینه یا چوب روس استفاده نمیشه چرا چون این چوب‌ ها طرح پذیر نیستند و قابلیت منبت کاری هم ندارند. جالبه که بدونید هرچی رنگ چوب تیره تر باشه نشون دهنده کیفیت و دوام بیشتر چوب هستش.

سبک مبلمان کلاسیک

منبت کاری مبل کلاسیک

در ساخت این سبک مبلمان اونچه که مشخصه اینه که طراحی های پیچیده و ریزه کاری های خیلی دقیق از دست ویژگی های بارز مبل کلاسیک هستش. مبلمان کلاسیک در قسمت های تاج و پایه و دسته ها منبت کاری های مناسبی داره که حس لوکس و زیبایی رو القا میکنه. نکته مهم اینه که این سبک منبت کاری ها همیشه کار دست هستند و به همین دلیل هم گرون قیمت محسوب میشن. این جزئیات اغلب پیچیده هستن ولی خب با این حال هارمونی و توازن خاصی بین اونها برقراره که ترکیب هنری بی نظیری رو میسازه.

سبک مبلمان کلاسیک

رنگ چوب مبل کلاسیک

به شکل کلی بخوایم بگیم دو نوع رنگ براق و پوششی برای رنگ آمیزی مبلمان وجود داره. رنگ های پوششی همونطور که از اسمشون هم مشخصه، رنگ به شکل کامل سطح مبل رو پوشش میده و مانع از این میشه که جایی ترک خوردگی و یا اشکالات چوبی داشته باشه. ولی خب براق ها اینچنین نیستند.

سبک مبلمان کلاسیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی