|

لباس مناسب خانم های چهار شانه / بالا تنت نسبت به پایین تنه بزرگه با اینا متعادل میشه

در این مقاله در خصوص لباس مناسب خانم های چهار شانه صحبت کردیم که میتونید با تهیه اون ها شانه ها رو ظریف تر جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ ظاهر شدن این روزا بسیار راحت تر از گذشته هست چرا که شما به راحتی آب خوردن میتونید با یه سرچ ساده در جریان خیلی چیزا در خصوص مد و فشن قرار بگیرید و با استفاده از اون ها به سراغ آیتم هایی که بهتون میاد برید و بدرخشید مثلا میتونید در خصوص انواع سبک استایل در این فضا مطالعه داشته باشید مثل استایل مینیمال، ماکسیمال، فلورال و... بعد با توجه به ویژگی های اون ها برای داشتنشون لباس جور کنید یا در صورتی که اصلا ازشون خوشتون نیومد و به نظرتون بهتون نمیومدن به سراغ تست کردنشون رو نرید و بیخود انرژی و هزینه براشون صرف نکنید که بعد پشیمون بشید و لباسا رو بندازید گوشه ی کمد.

همچنین شما میتونید در جریان مدهای روز هم در این بین قرار بگیرید و با توجه به اون ها پیش برید حتی با وجود این که فردی نیستید که مد براتون مهم باشه چرا که بالاخره مد هم اهمیت نداشته باشه براتون باید تلاش کنید که دمده نباشید مثلا الان که عید نزدیکه و هر کسی داره رخت و لباسش رو نو میکنه به عنوان خانوم باید یه مانتو بهاره شیک برای خودتون تهیه کنید که در این بین اونایی که مد شدن رو باید بررسی کنید و بعد یه مانتوی مناسب انتخاب کنید و البته که برای داشتن یه استایل خوب قبل از همه ی این چیزها که گفتیم شما باید فرم بدن و ویژگی های فیزیکی خودتون رو در نظر بگیرید و بعد برای انتخاب برید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص لباس مناسب خانم های چهار شانه صحبت کنیم تا در صورتی که شانه های پهنی دارید بتونید در بهترین حالت ممکن دیده بشید، پس با ما همراه باشید.

لباس مناسب خانم های چهار شانه

لباس هایی که خطوط مورب و رنگ تیره دارن گزینه ی خوبی هستن

در صورتی که از اون دسته از خانوم هایی هستید که شانه های پهن و سایز بزرگی دارید توصیه ی ما به شما برای انتخاب لباس رفتن به سراغ لباس هایی که طرحدار و شلوغن هست البته که اشتباه نکنید منظور ما لباس های شلوغ با طرح های بزرگ نیست چون طرح های بزرگ شما رو چاق نشون میدن و بالاتنه تون از پایین تنه بزرگتر به نظر خواهد اومد بلکه لباس شما باید از رنگ تیره ای برخوردار باشه و یه سری خطوط مورب و عمودی داشته باشه و رنگ روشن در اون بسیار کم استفاده شده باشه تا از این طریق تعادل در اندام شما برقرار بشه و شانه هاتون ظریف تر دیده بشه.

لباس مناسب خانم های چهار شانه

رنگ لباس مناسب خانم های چهار شانه

در بیشتر مواقع خیلی از خانم های چهار شانه این ناراحتی رو دارن که بالاتنه ی اون ها نسبت به پایین تنه شون بزرگ تر دیده میشه و این موضوع تعادل رو در اندام اون ها بهم زده و اون ها رو بد جلوه میده که خب برای رفع این منظور شما باید از لباس ها کمک بگیرید که در این بین رنگ اون ها بسیار مهمه مثلا باید برای بالاتنه از لباس هایی با رنگ تیره استفاده کنید تا شانه هاتون ظریف تر و لاغر به نظر برسه و برای پایین تنه به سراغ یه آیتم با رنگ روشن برید تا بالا تنه و پایین تنه باهم هماهنگ بشن.

لباس مناسب خانم های چهار شانه

مدل یقه های مناسب برای خانم های چهار شانه

اون دسته از خانوم هایی که دارای شانه های پهن و عریض هستن باید به مدل یقه ی لباس هاشون توجه داشته باشن چون برخی از یقه ها شاید با خطای دید حتی باعث بشن که شانه هاشون پهن تر هم به نظر بیاد اما از طرف دیگه یه سری از یقه ها مثل یقه های گرد باعث میشه که سر شانه های اون ها ظریف تر به نظر بیاد و عرض شانه کمتر دیده بشه. همچنین یکی دیگه از یقه های مناسب یقه های هفتی هست که هر چقدر طول بیشتری داشته باشه قد شما رو در بالا تنه کشیده تر جلوه میدن و از این نظر باعث لاغرتر دیده شدن شانه ها میشن.

لباس مناسب خانم های چهار شانه

آویزهای بلند عرض شانه ی شما رو کم میکنه

برای این که از عرض شانه هاتون کم کنید و اونا رو ظریف تر نشون بدید و همچنین تمرکز رو از روشون بردارید میتونید به سراغ گردنبندهای بلند برید. البته که باید دقت کنید که مدل گردنبند با لباستون بیاد مثلا لباس هایی که یقه شون پوشیده هست گزینه ی خوبی اند.

لباس مناسب خانم های چهار شانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی