|

کاناپه‌ میوه‌ای انتخابی جسورانه برای خانه/ مبلی به شکل پرتقال، انگور و آناناس بخرید

از جمله این طراحی‌های شگفت‌انگیز و فانتزی که در صنعت مد دکوراسیون خانه به چشم می‌خورد ایده کاناپه‌های میوه‌ای است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکنون صنعت مد به سرعت در حال دگرگونی است و در این مسیر هم نقبی به گذشته می‌زند و هم نگاهی به آینده دارد؛ الهام از طبیعت نیز یکی از چالش‌های اصلی آن به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر توجه صنعت مد به ویژه در حوزه دکوراسیون داخلی به طبیعت بیش از پیش شده است به‌گونه‌ای که اکنون با طراحی‌های جنجالی و بحث برانگیزی در این حوزه مواجه هستیم. از جمله این طراحی‌های شگفت‌انگیز و فانتزی نیز ایده کاناپه‌های میوه‌ای است.

این نوع از کاناپه‌ها جزو دکوراسیون منزل بوده و رنگارنگ و سرگرم کننده هستند و اتاق‌ها را شگفت‌انگیز جلوه می‌دهند. شما می‌توانید متناسب با سبک خود از میان میوه‌های مختلف مانند پرتقال، هندوانه یا موز انتخاب کنید. کاناپه‌های میوه‌ای راحت بوده و برای تماشای فیلم عالی هستند. داشتن یک کاناپه میوه‌ای نشان می‌دهد که شما خلاق هستید و دوست دارید متفاوت باشید. در ادامه به برخی از انواع کاناپه‌های میوه‌ای اشاره خواهیم کرد.

9

کاناپه توت فرنگی

اگر علاقه زیادی به این میوه دارید و البته با رنگ آن مشکلی ندارید  کاناپه‌ای با الهام از توت فرنگی و به رنگ صورتی می‌تواند انتخاب جسورانه‌ای باشد. اگر کوسن‌های آن هم با طرح توت فرنگی باشد جذابیت عجیبی به آن می‌دهد و شما را برای استراحت روی این کاناپه وسوسه می‌کند.

6162ae50-c78a-433d-b54e-c4b6eac075bd

کاناپه موز

با شکل منحنی شبیه موز، این طرح به یک نقطه کانونی چشم نواز در اتاق نشیمن شما تبدیل می‌شود. فرم منحصربه‌فرد موز به کاناپه‌تان حس عجیب و شخصیت می‌افزاید و آن را از بقیه متمایز می‌کند. شما می‌توانید هم از کاناپه با طرح موز کامل استفاده کنید و هم موزی که پوست آن تا نیمه کنده شده است؛ این دیگر به سلیقه شما بستگی دارد.

11

کاناپه سیب

شما می‌توانید کاناپه خود با طرح سیب را هم به رنگ سرخ انتخاب کنید و هم سبز. قرار دادن کوسن و بالشتک‌های گرد به شکل سیب شکل هم راحتی و هم یک عنصر بصری لذت بخش را فراهم می‌کنند. رنگ‌های پر جنب و جوش و طراحی بازیگوش آن‌ها را برای افزودن طراوت به هر فضایی عالی می‌سازد. هر بار که روی مبل خود می نشینید احساس می کنید در آغوش دنج باغ سیب فرو می‌روید.

apple-couch-jpg

کاناپه هندوانه ای

اگر به دنبال القای فضایی با طراوت و تابستانی به فضای خود هستید، الگوها یا رنگ های الهام گرفته از هندوانه انتخابی عالی هستند. پوست سبز روشن همراه با گوشت صورتی آبدار، محیطی دلپذیر را ایجاد می کند که هم آرامش بخش و هم انرژی بخش است.

ai-generated-chairs-veg-fruits-bonny-carrera-19

44

کاناپه آناناسی

آناناس با آن ظاهر سلطنتی و رنگ‌های گرم خود یکی از بهترین انتخاب‌ه برای خرید کاناپه میوه‌ای است. اگر میخواهید حال و هوای گرم و دلپذیری را به اتاق نشیمن خود وارد کنید، می‌توانید از این نوع از کاناپه بهره بگیرید.

10

513a1d4a-8d7d-4f2d-9fa0-dced5cab5f50

این‌ها تنها چند نمونه از کاناپه‌های میوه‌ای بود که به آن اشاره کردیم؛ کاناپه و مبلمان میوه‌هایی همچون انجیر، انگور، پرتقال، نارگیل، آووکادو و… نیز طراحی و ساخته شده است که شما بر اساس سلیقه و علاقه خود به هر رنگ و میوه‌ای می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. 

مبلمان الهام گرفته از میوه‌ها نه تنها زیبا به نظر می‌رسند بلکه فوایدی نیز دارند. باعث می‌شود خانه شما بازیگوش و جذاب به نظر برسد. شما به راحتی می‌توانید قطعاتی را پیدا کنید که با دکوراسیون خانه شما مطابقت داشته باشند یا یک تم جدید ایجاد کنید. مبلمان الهام گرفته از میوه‌ها یک شور و حال مثبتی را به خانه شما می ‌آورد. 

55

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی