|

گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله / اینا تو نبود نور مقاومن یعنی راه پله تاریکم باشه حله

در این مقاله به معرفی تعدادی از گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله پرداختیم که شرایط مناسب برای بودن در این فضا رو دارن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا همه به نوعی علاقمند به نگهداری از گل و گیاه توی خونه هاشون هستن و دوست دارن که این زیبارویان سبز رو داشته باشن و با استفاده ازشون دکور گوه به گوشه ی خونه رو زینت ببخشن و خاص جلوه بدن مثلا با گیاهان مناسب آشپزخانه دیزان و چیدمان این فضا بی نهایت شیک و خاص میشه اون هم بدون نیاز به وسیله ی اضافه و یا گرونی چون گیاهان جدا از قیمتی که دارن زیبایی ظاهری خاصی دارن که این موضوع اون ها رو خاص کرده مثلا حتی گیاهان آپارتمانی ارزان هم تهیه کنید فرقی نمیکنه و به همون اندازه ی گیاهان لاکچری فضا رو شیک و پیک میکنن چون قشنگن.

ولی خب فقط به این ویژگی از گل و گیاه نپردازیم و حرف زیباییشون رو نزنیم چون گیاهان میتونه فراتر از این ها باشن مثلا این زیبارویان سبز میتونن انرژی های منفی رو دفع و انرژی های مثبت رو جذب کنن به همین علت هست که برای خیلی ها سواله که چه گیاهانی برای چشم زخم خوب است چون بالاخره چشم زخم هم یه انرژی منفیه و یا یه عالمه گیاه هست که تصفیه کننده ی هوا هستن و میتونن از خودشون اکسیژن آزاد کنن و هوا رو تمیز کنن. پس مشخصه که این سبزرویان بی نهایت خاص اند حالا تو این مقاله برای این که توی هر گوشه از خونه ازشون استفاده کنید میخواهیم چند نمونه از گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله

سانسوریا از گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله

از اونجایی که این روزا بیشتر راه پله ها داخل ساختمان هستن و رفت و آمد هم از این فضا زیاد انجام میشه و پرتردده باید گل و گیاهانی رو تهیه کنید که علاوه بر زیبایی که دارن در مقابل بی نور بون راه پله هم بسیار مقاوم باشن و نور زیادی لازمشون نباشه که در این بین یکی از گیاهانی که یه همچین ویژگی داره سانسوریا هست که اسم های مختلفی مثل شمشیری و زبان مادرشوهر داره و البته به علت برگ های خاصی که داره از زیبایی فوق العاده برخورداره و شما میتونید ازش در قسمت های مختلفی از خونه بهره بگیرید.

این زیباروی سبز بسیار مقاوم هست از این رو میتونه توی محیط های کم نور به زیبایی هر چه تمام تر دووم بیاره و به رشد و حیات خودش ادامه بده. از خوبی های دیگه ای که این گیاه داره میشه به رشد رو به بالا و عمودی اون اشاره کرد که به همین علت برگ های اون موقع رفت و آمد افراد بهشون گیر نمیکنه و نه دیگران رو اذیت میکنه و نه به خودش آسیبی میرسه. در صورتی که شما از سانسوریا خوب نگهداری کنید میتونه چند سال عمر کنه و به فضای شما زیبایی ببخشه.

گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله

آگلونما از گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله

برسیم به یکی دیگه از گیاهانی که با توجه به شرایط کلی راه پله ها میتونه برای این فضا مناسب باشه یعنی آگلونما که میتونه به خوبی شرایط کم نوری رو توی فضاهای بسته و محیط های آپارتمانی مثل راه پله تحمل کنه و با این وجود به خوبی رشد کنه و به فضای دور و بر خودش زیبایی ببخشه.

آگلونما از گیاهان بومی مناطق گرمسیری هست که توی مکان های گرم میتونه بهتر رشد کنه بنابراین بهتره که ازش توی راه پله هایی که دما در اون ها کمتر از ده درجه هست نگهداری نکنید چون ممکن هست که بهشون آسیب برسه. بنابراین در صورتی راه پله هاتون توی فصل هایی مثل زمستون خیلی سرد میشه بهتره که به سراغ انتخاب این گیاه نرید.

گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله

نخل شامادورا از گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله

برسیم به یک دیگه از گیاهان مناسب راه پله یعنی نخل شامادورا که میتونه به زیبایی هر چه تمام تر توی محیط های کم نور رشد کنه و حتی هوای نسبتا خشک هم نمیتونه جلوی رشد اون رو بگیره به همین خاطر شما میتونید برا راه پله به سراغ این زیباروی افشان برید. از خوبی های دیگه ای که این نخل داره میشه به تصفیه کردن هوای راکد توسط اون اشاره کرد که خب شما میتونید توی راه پله وارد تونل سلامتی بشید و هوای تازه و سالم رو مهمون ریه هاتون کنید چون توی راه پله جریان هوا کند هست.

گیاهان آپارتمانی مناسب راه پله

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی