|

چه گیاهی برای چشم زخم خوب است / با اینا حسود هرگز نیاسود چشای شورشون به جلز ولز میفته

در این مقاله در خصوص این که چه گیاهی برای چشم زخم خوب است صحبت کردیم و چندتا از اونا رو بهتون معرفی کردیم که میتونید نگهداریشون کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن گل و گیاه توی خونه بین ما ایرانی ها از قدیم الایام رسم بوده و هست چه اون موقعی که خونه ها ویلایی بود و چه الان که همه آپارتمانی شده و شبیه قوطی کبریت! در کل بودن گل و گیاه تو خونه برکته و شما با نگهداری گل هایی که رزق و روزی رو زیاد میکنن میتونید انرژی مثبت رو وارد زندگیتون کنید و با داشتن یه انرژی خوب هم رسیدن به هر موفقیتی چه شغلی، چه مالی، چه تحصیلی و... براتون سهل و آسون خواهد بود بنابراین حیفه که خودتون رو از این نعمت ها محروم کنید. اصلا هر چقدر تعداد اون ها بیشتر باشه همون قدر حالتون بهتر خواهد بود چون با دیدنشون حس سرزندگی و شادابی میکنید.

البته که این تنها ویژگی مثبتی نیست که گیاهان دارن در اصل این روزا گل و گیاه تبدیل شدن به یکی از المان های اصلی در دکوراسیون مدرن و خیلی از افراد توصیه میکنن که حتما برای زیبایی دکورتون از این زیبارویان سبز استفاده کنید ولی خب باید دقت کنید که برای هر گوشه از خونه که میخواهید گل و گیاه انتخاب کنید حتما مناسب اون محیط باشه و شرایطش باهاش همخونی داشته باشه مثلا برای آشپزخانه به سراغ گیاهان مناسب آشپزخانه برید و اقدام به نگهداریشون در این فضا کنید. حالا از اینا بگذریم و بریم به سراغ مقاله ی امروز  که درمورد این سواله که چه گیاهی برای چشم زخم خوب است که خب در جواب باید بگیم که گفتیم گیاهان انرژی مثبت میارن تو زندگیتون ولی از طرف دیگه یه سری هاشون هم هستن که انرژی منفی رو دفع میکنن و خب چشم زخم هم یه انرژی منفیه که میشه با گیاهان مخصوص باهاش مقابله کرد که در ادامه میخواهیم چندتا از اونا رو بهتون معرفی کنیم پس با ما همراه باشید. 

چه گیاهی برای چشم زخم خوب است

چه گیاهی برای چشم زخم خوب است؟ ارکیده

ارکیده رو میشه از اون گیاهانی بشمار آوورد که میتونه هم انرژی مثبت جذب کنه و هم از طرف دیگه انرژی منفی رو دفع کنه و باعث بهبود حال روحی اعضای خانواده بشه. در فرهنگ یونان باستان خیلی ها این گیاه رو نماد باروری میدونستن و از این رو خیلی ها به زوج هایی که تازه ازدواج کردن ارکیده هدیه میدن تا بچه های صالح و سالمی داشته باشن. از دیگر خوبی هایی که ارکیده داره و نمیشه ازش چشم پوشی کرد تصفیه کردن هوا به وسیله ی اون هست که میتونه در طی اون دی اکسید کربن رو گرفته و در طول شب اکسیزن آزاد کنه که از این رو خیلی ها میگن که برای داشتن یه خواب راحت اون رو توی اتاق خواب هم میتونید نگهداری کنید.

پس دیگه معطل چی هستید اگر به دنبال یه گیاه همه چی تموم هستید که علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد حسابی هم زیبا باشه و ظاهرش توجه ها رو به خودش جلب کنه بهتره که بدون شک و تامل به سراغ ارکیده برید که در سراسر دنیا گل محبوب و پرطرفداری هست.

چه گیاهی برای چشم زخم خوب است

چه گیاهی برای چشم زخم خوب است؟ بامبو

یکی از پر فروش ترین گیاهان چینی که توی جهان مشهوره بامبو هست که نمادی از پایداری، قوت، طول عمر و سخت کوشیه و خیلی ازش برای تریین دکور خونه هاشون استفاده میکنن و در این بین تنها زیبایی اون نیست که به کار میاد چون یکی از بهترین خصوصیاتی که این گیاه داره دفع کردن انرژی منفی توسط اونه که از این رو میتونه یه گیاه خوب برا رفع کردن چشم زخم هم بشمار بیاد. شما میتونید با بامبو محیط خونه رو پاکسازی کنید و حتی این زیبارو میتونه بعد از یه مدت اعتماد به نفس شما رو هم افزایش بده. شما میتونید بامبو رو هم در محل کار و هم توی خونه مورد استفاده قرار بدید و با استفاده از اون خوش شانسی رو هم جذب کنید و از وجودش توی زندگیتون لذت ببرید.

چه گیاهی برای چشم زخم خوب است

چه گیاهی برای چشم زخم خوب است؟ گیاه صد تومنی

برسیم به یکی دیگه از گیاهن موثر در رفع چشم زخم یعنی گیاه صد تومنی که میتونه شما رو از شر چشم خوردن در امان نگه داره. صد تومنی همچنین میتونه باعث بهبود روابط اعضای خانواده هم بشه و مهر و محبت رو بین اون ها زیاد کنه. شما با نگهداری از اون میتونید به یه نگرش مثبت دست پیدا کنید که خودش کمک کم باعث میشه انرژی که ساتع میکنید هم مثبت باشه و منفی بینی جایی در زندگیتون نداشته باشه.

چه گیاهی برای چشم زخم خوب است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی