|

مد 2024 داره کجا میره آشپزخونه های جدید چقدر خفن شدن / کابینت دیگه واست ظرفم میشوره

اگر شما هم از دتس افرادی هستید که خونتون رو روی مد نگه میدارید، پس بهتره که از ترند های جدید آشپزخونه در سال جدید خبر دار باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک میشه گفت آشپزخونه قلب هر خونه ای محسوب میشه که با انجام بسیاری از کارها در خود و البته ایفای نقش خوشگلاسیون تو خونه، در مجموع میشه گفت فضای به شدت مهم هستش. حالا چرا اینو میگیم؟ چون آشپزخونه ها فضایی خدماتی هستند که اگه نباشن قطعا زندگی خواهد لنگید. از طرفی هم وقتی وارد یک خونه میشید ناخوداگاه بعد از دیدن نشیمن و پذیرایی، اونچه که نگاه شما ر به خودش خیره میکنه آشپزخونه هستش و اینجاست که خوشگلی و یا زشتیش اهمیت فراوونی تو نمای داخلی خونه داره.

دکوراسیون و طراحی آشپزخونه ها به چهار سبک مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و انزو تقسیم میشن که البته میون اونها سبک مدرن از همه پر طرفدارتره چرا چون هم از هزینه کمتری برخورداره و هم اینکه ظرافت  سادگیش جوریه که مورد پسند بسیاری از بانوان ایرانی قرار میگیره. در واقع آشپزخونه مدرن نه تنها یک فضا برای تهیه غذاست، بلکه یک اثر هنری و فضایی متمایز محسوب میشه که تموم اجزاش به یکدیگر متصل و هماهنگ هستند.

اما جدا از اینها شاد دلتون بخواد آشپزخونتون رو با مد روز پیش ببرین که خب در اینجا باید پس دست به کار بشید! چرا که ترندهایی که قراره برای سال جدید روانه بازار بشن جذابیتی فراوون دارند و بیش از یک تغییر ریز هستند. دوست دارین بدونین این تغییرات شامل چه مواردی میشه؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

ترندهای آشپزخانه 1403

رنگ های پررنگ و تیره ترند سال جدید

خب میدونیم که هر ساله رنگ یا رنگ های خاصی توسط کمپانی های خارجی و داخلی اعلام میشه که خب اون رنگ ها به عنوان ترند سال شامل کابینت ها هم میشن. تنوع رنگی تو کابینت ها زیاده اما اونچه که سال 1403 میطلبه، رنگ هایی پررنگ و جوندار هستند میتونن شجاعانه فضا رو پویاتر و زنده تر نشون بدن. 

مثلا رنگ هایی مثل زرد جذاب و یا آبی اقیانوسی که میتونن به آشپزخونه شما انرژی ببخشند.

همچنین ترکیب رنگ هایی که جسور هستند با اون دست از رنگ های خنثی و کلاسیک میتونن جلوه ای خاص به فضای شما هدیه بدن و مدرنش کنند.

ترندهای آشپزخانه 1403

استفاده از متریال نوین تو آشپزخونه های ترند

آشپزخونه های مدرن تو سال 1403 در واقع از متریال مدرن بهره می برند. استفاده از موادی مقاوم که در برابر حرارت و رطوبت میتونه از آشپزخونه شما یه فضای خفن تر و کارآمدتر بسازه. مثلا یکی از اونها سنگ مصنوعی اورین هستش ک هم به صفحه خود کابینت و هم برای بین کابینتی استفاده میشه. جالبه نه؟ 

این سنگ ها ضد آب هستن و نیاز به رسیدگی کمی دارن که خب از طرفی با ظاهر خوشگلشون میتونن آشپزخونه رو زیباتر کنند.

ترندهای آشپزخانه 1403

تکنولوژی اینجوری وارد آشپزخونه ها میشه

بی شک تجهیزات و وسایل هم خیلی تاثیر گذارن و برپا داشتن یه آشپزخونه مدرن اونچه که جزو اهمیت ها هستش استفاده از تجهیزات مدرن میباشد. جالبه که بدونید لوازم مدرن به شکل قابل توجهی توتسن تجربه شپزی کردن رو تغییر بدن. از دستگاه های هوش مصنوعی که خودشون واستون میپزن تحول میدن تا یخچال های هوش مصنوعی که میتونه مواد غذایی شما رو به شکل هوشمند مدیریت کنند. ابزار و تجهیزات مدرن نه تنها میتونن تو زمان و انرژی صرفه کنند، بلکه کیفیت غذای خوشمزه شما و آشپزیتون رو هم بالا می برند. 

ترندهای آشپزخانه 1403

تازه علاوه بر اینها و اینکه شما چقدر اشپزی براتون لذت بخش تر میشه، سینک های هوشمند و البته پریزهای مخفی و توکار هم هستن که میتونن زیبایی و مدرن بودن رو توی فضای شما فریاد بزنند. انواع اکسسوری های ترند رو برای آشپزخونه تون در سال 1403 فراموش نکنید.

ترندهای آشپزخانه 1403

ترندهای آشپزخانه 1403

ترند 1403 به محیط زیست اهمیت میده؛ طراحی سازگار

واقعا شاید جالب ترین نکته این باشه که آشپزخونه های مدرن تو سال جدید دنباله روی استفاده بهینه از منابع هستند که خب این موضوع شامل کاهش مصرف آب و انرژی، بازیافت مواد و همچنین استفاده از مواد بیشتری از طبیعت می باشد.

طراحی و اجرای این آشپزخونه ها جوریه که به حفظ محیط زیست کمک میکنه. حالا چجوری؟ اینجوری که استفاده کمتر از منابع و کم کردن پسماندهای آشپزخونه مِن جمله مواردی هستند که در این راستا انجام خواهند شد.

مدیریت پسماندهای آشپزخونه رو حتما جدی بگیرید.

ترندهای آشپزخانه 1403

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها