|

دکوراسیون لاکچری و فکر شده خونه 28 متری / اینجا پنج نفر دارن زندگی میکنن از ما بهتر

در این مطلب قراره با دکوراسیون همه چی تموم و جذاب این خونه 28 متری آشنا بشیم که جز به جز فکر شده هستش اما در ابعادی کوچیک!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خونه نقطه امن ماست و ما قراره یک عمر درش زندگی کنیم. هر کجا که باشید به خونه مون پناه بریم و در نهایت اونجاست که میتونه خستگی کل روز رو از تن ما بیرون کنه. اما این روزا دیگه توان خرید و حتی اجاره متراژ بالا سخت شده و خیلی از خونواده ها به متراژ های پایین رو آوردن. اما سوال اینجاست که چطور میتونن سر کنن و چطور میتونن همه امکانات رو داشته باشن؟ اصلا شدنی هست یا نه! شاید بگین بابا چجوری میشه تو یه فسقله خونه کلی چیز میز جا داد و فضا سازی کرد! حتما کلی جا کم میارم و این حرفا. که خب باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که ما تا به حال بارها و بارها تور خونه کردی داشتیم و با ابعاد مختلفی از خونه آشنا شدیم و دیدیم چقدر راحت میشه تو متراژی که فکرشم نمی کنید زندگی کرد و همه چی هم داشت.

دکوراسیون خانه 28 متری

باورت میشه یه خونواده 5 نفره تو خونه زیر 30 متر لاکچری زندگی کنن؟

مثلا این بار قراره یه خونه ۲۸ متری رو تماشا کنیم که پذیرای یه خونواده 5 نفره هم هست! با این وجود تمام امکانات ضروری برای یه زندگی آروم رو تو خودش جا داده و هرچیزی که فکرشو کنید داره. شاید تصور کردن خونه ۲۸ متری واسه خیلی از ما ها مشکل باشه، اما طراح داخلی این خونه ها با خلاقیتی که داشته هم از رنگ‌ ها به جهت ایجاد محیطی شاد بهره گرفته و هم مبلمان و تخت‌ خوابی جذاب برای این فضای به این کوچیکی طراحی کرده.

دکوراسیون خانه 28 متری

وقتی معمار خونه از فضاهای عمودی بهترین استفاده رو داشته 

تو این خونه کوچیک شما میز ناهارخوری ساده و کم جا دارید، به همراه تخت‌ خواب‌ های دو طبقه برای تمام اعضای خونواده دارید به همراه کمدهای کوچیک که البته پر جا هستند. یکی از نکات مثبت و قابل توجه تو طراحی این خونه اینه که معمار جان سعی کرده تا از فضاهای عمودی دیوارها که بیشتر بلا استفاده هستند نهایت استفادش رو ببره و فضایی مناسب برای نگه‌ داشتن وسایل مختلف اعضای خونواده ایجاد کنه.

این خونه با وجود فضای کوچیکی که داره تو یه محله مناسب هم قرار داره جوری که برای اعضای خونواده بد نباشه و دسترسی به مترو و وسایل حمل‌ و نقل عمومی و امکانات دیگه شهری خیلی راحت باشه. در واقع برای پدر و مادر این خونه، دسترسی به امکانات شهر نسبت به متراژ خونه اولویت زیادی داره که با یک بازسازی درست و اصولی جنبه منفی کوچیک بودن خونه رو هم تا حد زیادی کاهش داده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها