|

جوش چرکی زدی درد میکنه اما هنوز منتظری برسه خالیش کنی/ اینطوری کن میگی آخیش جاشم میره

در این مطلب به پاسخ این سوال که جوش های چرکی را چگونه از بین ببریم پرداختیم و گفتیم که برای از بین رفتن جای اون ها هم چیکار کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا مراقبت از از پوست و مو بسیار مهم هست و خب برای اون راه های زیادی هم وجود داره ولی خب در برخی از اوقات یه سری از افراد میان که با طبیعت پوست و موی خودشون بجگن مثلا یکی از تیرگی پوست رنج میبره در حالی که از شکم مادر با پوست تیره به دنیا اومده ولی برای این پوستش رو روشن کنه به آب و آتیش میزنه و همیشه یه نفرت پنهانی از رنگ پوستش داره در حالی که این فرد باید برای سلامت پوستش تلاش کنه نه این که بیاد برای عوض کردن اون خودش رو به آب و آتیش بزنه در حالی که این موضوع شاید ناممکن باشه و جالبه که دنیا با وجود تفاوت هاست که زیبا شده.

و یا یکی موهای فر داره و به هزار و یک راه مثل کراتینه متوسل میشه که در نهایت بتونه موی صاف داشته باشه و اتو مو و سشوار از این فرد هرگز جدا نمیشن در حالی که این فرد باید روتین مراقبت از موی فر رو یاد بگیره تا بتونه موهاش رو در بهترین شکل خودشون داشته باشه نه این که هی یه راهی بخواد پیدا کنه از شر اون ها مدل اون ها خلاص بشه چون در نهایت انقدر انرژی میده که کم کم موهاش باهاش قهره میکنن و و شروع میکنن به ریختن و حالا باید دنبال دوا و درمون بگرده برای رشد دوباره ی اونها! پس قدر داشته هاتون رو بدوندی و برای بهترین نسخه ی خودتون شدن از لحاظ ظاهری تلاش کنید نه کوبیدن و از نو ساختن. حالا بریم سراغ مقاله امروز یه عده هستن که بسیار مستعد جوش هستن و خب جوش هم یه چیز طبیعیه ولی در این بین برای خیلی ها سواله که جوش های چرکی را چگونه از بین ببریم که برای این افراد میخواهیم یه سری راهکارها ارائه کنیم، پس با ما همراه باشید تا پوست بهتری داشته باشید. 

جوش های چرکی را چگونه از بین ببریم

جو دوسر برای درمان جوش های چرکی معجزه میکنه

برای این که با کمک جوی دو سر بتونید جوش های چرکی خودتون رو درمان کنید در وهله ی اول چهار قاشق غذاخوری آرد جو رو به همراه دو قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید و در انتها یه مقدار آب لیمو و عسل رو به این ترکیب اضافه کنید و یه حوله ی تمیز رو خیس کنید و با کمک اون صورتتون رو مرطوب کرده و بعد ترکیب خمیری که درست کردید رو روی جوش ها و حتی کل صورت بذارید و اجازه بدید که این ترکیب بیست دقیقه روی صورتتون بمونه و بعد اون رو بشورید تا معجزه اش رو ببینید.

همچنین یه راه دوم برای استفاده از جو برای از بین بردن جوش های چرکی وجود داره و به این صورت هست که شما یه مقدار آرد جور رو همراه با یه مقدار اب تو یه کاسه بریزید و خمیری که ازش به دست میاد رو به صوت خودتون بمالید و اجازه بدید که این خمیر ده دقیقه روی جوش هاتون باقی بمونه تا التهاب رو از اون ها بگیره و بعد از این تایم برای این که چربی، سلول های مرده و هر آلودگی روی پوستتون رو ازبین ببرید خمیر رو به شکل اسکراب با انگشت ها  روی صورت بمالید و اینطوری اون رو پاک کنید.

جوش های چرکی را چگونه از بین ببریم

روغن درخت چای التهاب جوش هاتون رو صفر میکنه

احتمالا دیدید که جوش های چرکی به علت ملتهب بودن بسیار قرمز هستن و روی صورت ما نمای بدی ایجاد میکنن که خب برای از بین بردن التهاب، سوزش، خارش و درد اون ها میتونید از روغن درخت چای اسنفاده کنید؛ به این صورت که یه اسفنج تمیز رو داخل اب فرو میبرید و بعد چند قطره روغن درخت چای رو روی اون میریزد و بعد اسفنج رو روی قسمت هایی از صورت که جوش زده قرار میدید و به مدت نیم ساعت صبر میکنید . بعد از گذشت این زمان صورت رو با آب خنک میشورید و چربی اون رو پاک میکنید.

جوش های چرکی را چگونه از بین ببریم

اسکراب شکر یه صورت قند و عسل بدون جای جوش بهتون تقدیم میکنه

احتمالا متوجه حالت شکری اسکراب ها شدید که تا حدود ی هم یه بافت زبر برای اون ها میسازه ولی خب شاید براتون جالب باشه که شما میتونید بدون صرف هزینه ای و توی خونه با استفاده از شکر برای خودتون اسکراب بسازید و از اون برای ازبین بردن جای جوش هاتون استفاده کنید، به این صورت که یه قاشق غذاخوری شکر رو به همراه یه قاشق غذاخوری عسل و همچنین چند قطره لیمو تو یه کاسه بریزید و اون ها رو ترکیب کنید و بعد به آرومی روی پوست صورتتون ماساژشون بدید و چندین دقیقه این کار رو ادامه بدید بعد با کمک یه حوله خیس و تمیز مواد رو از صورتتون پا کنید و با آب ولرم اون رو شستشو بدید تا جای جوش هاتون از بین برن.

جوش های چرکی را چگونه از بین ببریم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها