|

تو قند روز های تلخ این مرد نیستی! چجوری بفهمم عاشقمه؟ / اینارو تو رفتارش ببینی اوکیه

شاید شما هم در رابطه ای احساسی باشید اما در مورد علاقه مرد نظرتون دچار شک شده باشید که خب با ین 5 نشونه به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه این روزها به مانند قدیم ندیما نیست که درصد بالایی از ازدواج ها سنتی بودند و شاید حتی دختر و پسر خوب و کامل همون تا پیش از عقد نمیدیدن! تو چند دهه اخیر ارتباط بین افراد پیش از ازدواج به این شکل شده که مدتی رو به جهت آشنایی به رفت و آمد میگذرونن و خب بعد از مدتی شما باید ببینید به درد هم میخورید یا خیر. معمولا تو این جور مواقع وابستگی و عشق دختر خانوم بیشتر میشه که البته این موضوع صددرصد نیست، اما طی تحقیقات و دیده ها، اغلب خانوم ها بودن که بیشتر حس وابستگی رو تجربه کردن.

شما هم تو رابطه با شریک احساسیتون این شکلی هستین؟ اصلا از ارتباط و رفتار ها رضایت دارید یا نه به نظرتون اونچه که اوایل رابطه بوده خدشه دار شده و حالا یه جور نارضایتی دارین؟ مثلا اینجوری که شک داشته باشین و به خودتون بگین اصلا دیگه دوستم داره؟ مثل قبل درمورد رابطمون جدی فکر میکنه یا نه انگاری توجه و احساساتش کم شده؟

اگر تو این دوراهی های عذاب آور موندین، پس به شما پیشنهاد میدیم که حتما با ادامه مطلب ما همراه بشید تا دقیق تر به عمیق رابطتون پی ببرید و متوجه علاقه داشته یا نداشته شریک احساسیتون بشید.

زوج-خوشبخت

1- پسر مورد علاقتون واستون تلاش میکنه؟

خب همه ما تو زندگیمون یکسری مشکلات خونوادگی و کاری و غیره داریم که ممکنه ذهنمون رو درگیر کنه. اما اینه رسیدگی به کدومش تو اولویت ما قرار داره کاملا بستگی به علاقمون به مسائل داره. بهتر نیست ببینید میون مشکلات زندگی پسر مورد علاقتون، کجای زندگی و اولویت هاش قرار دارید؟

اگر کسی شما رو تو اولویتش قرار بده، میتونید مطمئن باشید که تو وقتای آزادش با شما تماس میگیره. یا بین وقت گذروندن با شما و دوستاش، بودن با شما رو انتخاب میکنه.

دوست داره تو زندگی شما حضور داشته باشه؟ یا مثلا کنار شما باشه حتی اگه محل مورد نظر جای خوشایندی نباشه! 

happycouple-compressor

2- وقتی نیستی؛ بهت ابراز علاقه میکنه؟

مردان به صورت ذاتی وقت گذراندن با خانوم ها رو دوست دارند. پس وقتی کنار اونها هستید نمیتونید به علاقشون پی ببرید، بلکه باید صبر کنید و ببینید بعد از چند روز دوری به شما ابراز دلتنگی میکنه؟ یا خیر! فراموش نکنید که ابراز دلتنگی صرفا به معنای فرستادن پیام های عاشقانه نیست.

یه مرد با پیدا کردن راه های مختلف دلتنگی خودش رو به شما ابراز میکنه. مثلا اگر براتون جوک میفرسته خب داره توجه و علاقش رو به شما نشون میده. 

3- نشونه علاقه دوطرفه اینجوریه

یکی از اصلی ترین راه های دونستن اینکه پسر مورد نظرتون به شما علاقمنده یا خیر، اینه که ببینید در مورد زندگی شخصیش برای شما توضیحی میده؟ شما در جریان قرار میده؟ اگه دوستتون داشته باشه قطعا تا حدودی برای شما توضیح میده.

در کنار به اشتراک گذاشتن مسائل زندگی خودش، هرگز از کنار شما بودن هم دست نمیکشه. او با بی توجهی یک روزه و دو روزه تسلیم نخواهد شد.

110

4- عشق مرد عاشق اینجوری لو میره

نمیگم صددرصد، اما به چشم ها اعتماد کنید چرا که چشمهای هرکس از ضمیر ناخودآگاهش خبر میده. پس اگه میخواین بدونین شریک احساسیتون به شما علاقه منده یا خیر، چشماش رو فراموش نکنید. ضمیر ناخودآگاه در واقع منشا اساسات هر فرد هستش که خب باید بگیم مطمئن باشید اگر مردی عاشق شما باشه این عشق از چشماش به شما فریاد میزنه. 

واقعیت اینه که مردی که شما رو دوست داره با شما به مانند یک ملکه رفتار میکنه و خوشحالی شما براش واقعا مهمه. این مسئله براش جوریه که حتی گاهی ارامش و خوشحالی شما بیشتر از خوشالحالی شما واسش مهم میشه. چشم های این مرد جوری شما رو نکاه میکنه که گویی تنها شما یک دختر در این کره وجود داره.

5- یه عشق دو طرفه سالم چجوریه؟

یک عشق دوطرفه سالم در واقع اینجوریه که به شما اعتماد بنفس میده. چرا که انقدر عاشق همدیگه هستین که جرئت انجام هرکاری رو دارید. به یکدیگر اعتماد دارین و و این باعث افزایش اعتماد بنفس شما برای ادامه زندگی خواهد شد.

image_13980703147158

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی