|

کفش رو با چی و چطور ست کنیم؟ / تیپت کامل و عالیه اسیره انتخاب کفشی شیک شدنش اصول داره

در این مطلب در خصوص این که کفش رو با چی ست کنیم براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها یه انتخاب مناسب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که یه استایل خوب داشته باشن و برای این موضوع نهایت تلاش خودشون رو هم میکنن چرا که بالاخره تیپ شما میتونه جلوتر از شما حرف بزنه و یه سری اطلاعات به افرادی که شما رو میبینن بده بنابراین مهمه که به روز باشید البته که منظور ما این نیست که هر چی مد هست رو دنبال کنید به طور مثال اگر مانتو ژاکارد دارید بگردید به دنبال ایده برای ست کردن مانتو ژاکارد مطابق با سال مثلا شاید پارسال میگفتن یه سری چیزها رو با این مانتو ست کنید و امسال هم یه سری چیزهای دیگه در اصل بیس و اساس همونه، مانتویی که پارسال میپوشیدید، ولی خب با تنوع های اینطوری کوچولو برای خودتون یه تیپ جدید میزنید که حال و هوای خودتون رو هم عوض میکنه.

پس به طور کلی داشتن یه تیپ و استایل خوب نیازمند جسارت و خلاقیت هم هست یعنی همیشه در جهت جریان آب حرکت نکنید و برای خودتون استایل های نو بسازید به جای این که از کسی تقلید کنید هر چند که الگوبرداری خوبه ولی عینا مثل یه نفر تیپ نزنید مثلا یکی از راه هایی که میتونید در اون خلاقیت از خودتون نشون بدید رفتن به سراغ سبک هایی هست که کلیت اون رو میدونید ولی باید برای جزئیاتش حسابی فکر کنید و آیتم ها رو مثل پازل کنار هم بچینید مثل استایل وینتیج که خب در مقالات قبل در خصوص اون براتون صحبت کردیم که میتونید بخونید و لذت ببرید ولی بریم به سراغ مقاله ی امروز که شاید یکی از سوال های همیشگی رو حل کنه یعنی کفش رو باچه ست کنیم که خب در ادامه میخواهیم برای این منظور یه سری اصول بهتون یاد بدیم که حتما به کارتون میاد، پس با ما همراه باشید.

کفش رو با چی ست کنیم

قانون یه درجه تیره یا روشن تر

خب این که ما برای انتخاب رنگ کفشمون، اکسسوری ها کیف و... باید به رنگ مانتو و یا پیراهنی که پوشیدیم دقت کنیم کاملا واضحه چون این آیتم بسیار بزرگ و توی چشم هست و برای این که شما بتونید نسبت به رنگ پوشش بالاتنه ی خودتون کفش مناسب انتخاب کنید یه قانونی هست که میگه رنگ کفشتون باید یه درجه روشن تر و یا تیره تر باشه چون در این صورت میتونید یه هارمونی بینظیر بسازید که دل هر کسی رو میبره. به عنوان مثال فرض کنید که یه لباس به رنگ آبی روشن پوشیدید حالا برای کفش بهتره سراغ چه رنگی برید؟ آبی ملایم و یا نسبتا تیره میتونه بهترین گزینه باشه یا مثلا در صورتی که لباستون قهوه ای هست کفش های کرم و نود میتونن بسیار مناسب باشن.

کفش رو با چی ست کنیم

قانون زیبایی تضادها در کنار هم

یکی دیگه از کارهایی که میشه برای رسیدن به یه ست زیبای کفش با سایر آیتم های موجود در استایل رسید به خصوص با روسری و شال گردن استفاده کردن از رنگ های متضاد و قانون کنتراست هست که شاید متضاد بودن اون ها به شک بندازتتون ولی خب میتونید با اطمینان کامل به سراغ این قانون برید و از نتیجه ی کار شگفت زده بشید. به عنوان مثال فرض کنید یه پیرهن به رنگ آبی آسمونی رو با کفش هایی به رنگ زرد روشن ست کنید این تضاد بسیار به چشم میاد و به دل میشینه و یا در صورتی که از استایل های آوانگارد خوشتون میاد میتونید یه پیرهن به رنگ سرخابی تند بپوشید و در کنار اون از کفش هایی به رنگ لاجوردی استفاده کنیسد و احساس هیجان رو هم خودتون از تیپتون بگیرید و هم به دیگران انتقالش بدید.

کفش رو با چی ست کنیم

قانون شباهت کامل

احتمالا براتون پیش اومده باشه که پشت ویترین های مغازه ها و یا در یپج های فروش آنلاین کیف و کفش هایی کاملا ست که از یه جنس و پارچه هستن رو دیده باشید مثلا کیف و کفش هایی که نقوش سنتی دارن روشون و حتما هم به شکل ست فروخته میشن و میتونن کار شما رو بسیار راحت کنن؛ تصور کنید کیف و کفش شما نقشه ی کاشی ها به رنگ آبی پررنگ رو دارن شما میتونید برای ست کردن مانتو با اون ها به سراغ آبی یه درجه روشن تر از رنگ اون ها و یا مانتو های جین آبی برید و اینطوری بدرخشید. البته یه موردی که در خصوص این مدل از کیف و کفش ها وجود داره این هست شما تنها میتونید برای استایل روزمره و غیر رسمی ازشون استفاده کنید و در صورتی که یه استایل رسمی و جدی میخواهید بزنید مجاز به استفاده از اون ها نخواهید بود.

کفش رو با چی ست کنیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها