|

میخوای واسه دیت لاکچری باشی ولی زیاد خرج نکنی؟ / با این ترکیب استایلا به آرزوت میرسی

اگر شما هم علاقمندید تا استایلی لوکس داشته باشید اما خب نمیخواین هم هزینه زیادی کنید، پس بیاید و از راه ترکیب بندی وارد بشید و لاکچری بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب همه ما خوشگل شدن رو دوست داریم.اصلا مگه میشه شما انسان باشید و در وهله بعدی هم یک خانوم باشید و خوشگل شدن رو دوست نداشته باشید؟ به نظر من که امکان نداره و اگر هم کسی میگه برای من اصلا مهم نیست چه شکلی باشم، داره خالی میبنده و در واقع اونجوری که می بینیدش دقیقا همون شکلیه که میخواد باشه و به نظرش خوشگله! حالا یکی از این خوشگلی رو تو سادگی میبینه و دیگری تو انواع و اقسام به خود رسیدن ها. 

اما زیبایی ظاهر و استایل در واقع چیزیه که الکی و یلخی به وجود نمیاد و حداقل اینکه شما باید یکسری اصول رو رعایت کنید. حتی اگر شلخته هم می پوشید باز یه شلخته دارای اصول باشید! 

استایل کردن واسه خانوما خیلی مهمه و اینکه چجوری هم به این استایله برسن اهمیت زیادی داره. اما جدا از خوشتیپی، یکسری دوست دارند که همیشه لاکچری دیده بشن و این هم خب یکسری آیتمای مخصوص به خودش رو داره. چرا که قرار نیست شما همیشه لباس های گرون قیمت بخرید، بلکه میتونید با لباس هایی که دارید و رعایت نکاتی، به اونچه که دلتون میخواد برسید. میگید چجوری؟ خب کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه بشید.

استایل لوکس

تو تیپت رنگ های خنثی بپوش و لاکچری شو

رنگای زیادی تو این جهان وجود داره که استفاده از هر کدومشون خوشگلیه خاص خودشون رو دارند. اما اونچه که مشخصه اینه که هر رنگی به هرکسی نمیاد. تو قوانین استایل و لباس، خب استفاده از یکسری از رنگ ها برای یکسری افراد توصیف شده، اما خب کی این قوانین رو نوشته؟ احتمالا تنها بر اساس منطق پیش نرفته و سلیقه خودش رو هم قاطیشون کرده.

پس بهتر نیست گاهی جسارت به خرج بدیم و از پیله قوانین در بیایم؟ مثلا رنگی بپوشیم و شاد باشیم. 

اما خب صحبت اینجاست که ما میخوایم تا لاکچری تر دیده بشیم و خب احتمالا رنگ های جیغ این موضوع رو کمتر نشو میدن و در عوض می تونید از رنگ های خنثی و ملایم استفاده کنید. چرا که با پوشیدن چنین رنگ هایی استایل شما به سمت و سوی لاکچری میره و این چنین دیده میشه.

استایل لوکس

با بافت و شلوار ست هم قدت کشیده تر میشه و هم حسابی ترنده

امسال ست بافت و شلوار خیلی ترند شده و خب از اونجایی که این ست ها در سایز های گشاد و یا سایز هستند، یه ظاهر لوکس طور به هر خانومی میدن. استقبال از این سبک بافت امسال خیلی زیاد بود و خوبیشون هم اینه که مختص همممه فضایی میتونن باشن. یعنی شما میتونید به راحتی برای انواع استایل های خیابونی و کافه گردی و دورهمی با دوستا و محفل و تولد و قرار بپوشید و لذتش رو برید.

این بافت ها برای بیرون هم با پافر عالی میشن و هم با کت های ترنچ و حتی به صورت تک میتونن ظاهری آراسته و زیبا برای شما بسازند. تازه واسه عید هم خیلی خوشگلن.

IMG_20240114_172639

واسه ست کردن با لباس های چارخونه، یک یا دو رنگ انتخاب کن

تنها پوشیدن یک کت با پارچه های چارخونه میتونه برای شما داشتن یک استایل بی نقص و پولدارانه رو تضمین کنه. البته که قطعا استفاده از این آیتم جذاب نیازمند ترکیبات منحصر به فرد خودش هم هستش که باید طبق اندام شما و رنگ پوست و البته سلیقه ای که دارید انتخاب بشه تا بتونه به بهترین نحو باشه.

کت های چارخونه اینجورین که میتونن به راحتی ظاهری لاکچری و خانومانه رو بریا شما بسازند. با پوشیدن بوت و یا نیم بوت و همچنین لگ و کیف مجلسی، استایل شما کامل خواهد شد.

استایل لوکس

اگه ظهر گرمه شب سرد، استایل لایه لایه بزن

خب هوا اینجوریه که ممکنه صبح بیاید بیرون سرد باشه، ظهر هوا به شدت بهاری بشه و شب دوباره به آغوش سرما برگردد. اگر قراره یک روز کامل رو بیرون باشید و هی گرم و سرد بشید، بهتر نیست که به فکر هر دو دما باشید؟

خب قطعا تو این شرایط اینکه خیلی گرم بپوشیم و یا خیلی خنک بپوشیم چندان درست نیست اما در عوض میتونید برید سراغ استایل های لایه ای که هم زیبایی خاص خودشون رو دارند و خیلی هم ترند و رو مد هستند، هم اینکه بلافاصله بعد از اینکه سردی گرمتون شد میتونید لباس ها رو در بیارید و دوباره بپوشید.

لایه ای پوشیدن دو سبک کلاسیک و کژوال داره که خب به راحتی میتونید با استفاده از یکسری آیتم ها مثل کت های بلند و یا ترنچ کت ها و بافت های نازک زیرشون و حتی ژیله و و بوت و لگ یک استایل منحصر به فرد و کاملا لوکس برای خود بسازید.

استایل لوکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها