|

زیباترین فرش آشپزخانه / چه نشستی که دوره فرش های مدرنه اونم این مدلای پرطرفدار و شیک

در این مقاله چند تا از زیباترین فرش های آشپزخانه رو بهتون نشون دادیم و در خصوص خصوصیاتی که این فرش باید داشته باشه براتون صحبت کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که یه دکور و دیزاین شیک برای خونشون داشته باشن ولی خب هر هدفی برای خودش مستلزم پرداخت یه هزینه ای هست البته که شاید الان ذهنتون بره به سمت هزینه ی مالی که خب بله اون سره جای خودش ولی از این مسئله جلوتر هزینه کردن زمان برای مطلع شدن و آگاهی از متدهای دیزان و دکور و آخرین مدهای روز هست چون سلیقه بسیار در دیزاین مهمه مثلا شما در صورتی که خونه رو پر کنید از وسایل لوکس و گرون و عتیقه ولی سلیقه به خرج ندید و هر دمبیلی اون ها رو بچینید به هیچ وجه به یه دکور زیبا و منسجم در خونتون نمیرسید به همین دلیل قصد داریم که در این مقاله در خصوص زیباترین فرش آشپزخانه براتون صحبت کنیم.

خب فرش یکی از بزرگترین وسیله ها در منزل بشمار میاد که بسیار هم توی چشم هست و نظر هر کسی رو به خودش جلب میکنه و میشه با استفاده از اون نقطه ی کانونی به وجود آوورد و حتی یه سری نقص هایی که در خونه هست رو هم ازبین برد مثلا با انتخاب بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک میتونید متراژ خونه رو بزرگتر به نظر بیارید که خب چی از این بهتر وقتی نمیشه خونه رو بزرگتر کرد با سلیقه و انتخاب های به جای وسایل اون رو بزرگتر به چشم میاریم! حالا در این بین فرش آشپزخانه هم میتونه از مهم ترین وسیله ها در خونه باشه چرا که این محیط پاخوری زیادی داره بنابراین در ادامه چند تا از زیباترین فرش های آشپزخانه رو بهتون نشون دادیم و در خصوص ویژگی های این فرش یه اطلاعاتی دادیم که میتونه براتون مفید باشه، پس با ما همراه باشید.

زیباترین فرش آشپزخانه

زیباترین فرش آشپزخانه باید تراکم بالایی داشته باشه

اون دسته از فرش هایی که دارای تراکم بالایی هستن برای پهن کردن در آشپزخانه بسیار گزینه های مناسبی هستن. بهتره که گلیم و یا فرشی که توی این قسمت از خونه استفاده میکنید از پرزهای کوتاهی برخوردار باشه که تا یه وقت شکر و نمک، خرده های نون و یه سری مواد ریز دیگه لا به لای بافت های اون نره و جا خوش کنه و با جارو کردن هم به راحتی خارج نشه چون در صورتی که پرزهاش بلند باشه شما بی شک با یه همچین مشکلی رو به رو خواهید شد بنابراین این موضوع رو مدنظر قرار بدید.

زیباترین فرش آشپزخانه

زیباترین فرش آشپزخانه

برای انتخاب زیباترین فرش آشپزخانه به دکوراسیونتون توجه کنید

برای انتخاب و خرید فرش مناسب برای آشپزخانه باید فرشی که تهیه میکنید از همه لحاظ با سبک دکور و دیزاین آشپزخونتون مطابقت داشته باشه به عنوان مثال در صورتی که دکوراسیون آشپزخونه ی شما مدرن هست نمیتونید به سراغ اون دسته از فرش هایی برید که سنگین و کلاسیک هستن و از طرفی دارای تنوع رنگی بالایی اند چون در یه دکور مدرن این فرش ها تناقض به وجود میارن و باعث میشن نه زیبایی محیط و نه زیبایی فرش به چشم بیاد و هر دو حتی زیر سوال هم بره! همچنین نکته ی دیگه ای که باید به اون توجه کنید این هست که رنگ فرش انتخابی شما هم باید با رنگ سایر آیتم های موجود در فضا هارمونی داشته باشه تا بتونید یه فضای شیک و پیک داشته باشید که المان ها در اون در هماهنگی به سر میبرن.

زیباترین فرش آشپزخانه

ابعاد زیباترین فرش آشپزخانه

اندازه ی فرش مناسب برای آشپزخانه هم بسیار مهمه؛ ابعاد و متراژ این فرش باید طوری باشه که فرش به کابینت ها نچسبه و از اون یه فاصله ی معقول داشته باشه چون در غیر این صورت فضا کوچکتر دیده میشه و همچنین در صورتی که میز ناهارخوریه شما در آشپزخانه قرار داره باید ابعاد فرش مناسب این فضا رو طوری  انتخاب کنید که وقتی صندلی ها رو عقب میکشید برای نشستن، تمام پایه های اون ها روی فرش قرار داشته نه بیرون از اون.

زیباترین فرش آشپزخانه

زیباترین فرش آشپزخانه باید کاملا فیکس باشه

در صورتی که کفپوش آشپزخانه شما جوری هست که فرش روی اون لیز میخوره باید برای اون یه فکری کنید تا فرش مدام از زیر پاتون لیز نخوره چون هم خطرناکه و هم اعصاب خورد کن بنابراین برای این موضوع میتونید از ترمز فرش استفاده کنید تا از این طریق جلوی وقوع خطرات احتمالی رو موقع رفت و آمد در آشپزخانه گرفته باشید مثلا در صورتی که دستتون وسیله های شکستنی و یا خوراکی باشه در صورت چاره نکردن برای لیز خوردن فرش و وقوع یه اتفاق ناگوار ممکنه هم به خودتون آسیب بزنید و هم خونه رو کثیف کنید. بنابراین فقط روی فرش مهم نیست زیر رو روی اون باهم مهمه!

زیباترین فرش آشپزخانه

زیباترین فرش آشپزخانه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها