|

جدیدترین پادری حمام و توالت / مهمون فضول پشتت میگه ها حتی راجبه پادریت پس خوبشو بنداز

در این مقاله نمونه هایی از پادری حمام و توالت براتون گذاشتیم که مد شدن و در خصوص این که این مدل از فرش ها باید چه ویژگی داشته باشن گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کرده باشید ما ایرانی ها به طور کلی علاقمند هستیم که در هر گوشه از خونمون یه فرش داشته باشیم و اصلا انگار بدمون میاد که پامون رو روی زمین خشک و سفت بذاریم بنابراین از در ورودیه خونه این فرش پهن کردنمون رو شروع میکنیم که البته این روزا شاید خیلی ها بخوان فرش هاشون رو در خونه کمتر کنن ولی خونه ی یه ایرانی بدون فرش نمیمونه و خوشبختانه چون کشور ما سرآمده در تولید فرش هست هر روز هم به زیبایی و تنوع فرش های جاهای مختلف اضافه میشه مثل فرش برای راه پله که این روزا واقعا زیبا و منحصر به فرد شدن و دل از هر کسی میبرن.

البته که فقط موضوع زیبایی نیست چون هر فرشی که برای یه جای خاص انتخاب میشه باید ویژگی هایی هم داشته باشه که برای فضای قرارگیریش مناسب باشه مثلا در خصوص فرش زیر میز ناهار خوری باید اندازه ی فرشتون به قدری بزرگ باشه که وقتی صندلی ها رو عقب میکشید که روی اون ها بشینید هر چهار پایه ی صندلی روی فرش باشه نه بیرون از اون پس هنگام خرید باید این فاکتورها رو هم در نظر بگیرید. حالا در همین راستا میخواهیم در خصوص پادری حمام و توالت براتون صحبت کنیم که شاید کمتر بهش توجه میشه و حالا در ادامه میخواهیم چند مدل از زیباترین و به روز ترین اون ها رو براتون بذاریم و بگیم که چه ویژگی هایی باید داشته باشه و به چه نکاتی در خصوص اون توجه کنید.

پادری حمام و توالت

اول مشخص کنید پادری رو برای داخل حموم و سرویس میخواهید یا بیرون

یکی از وسیله های کاربردی که در هر خونه ای بسیار لازم و واجب هست پادری برای سرویس و حموم هست که توی هر خونه ای حداقل یکی از اون ها لازم و واجبه البته باید یه موضوعی رو قبل از هر چیزی مشخص کنید و اون این هست که آیا برای بیرون و یا داخل این فضاها پادری میخواهیم چون در هر صورت جنس اون ها باید متفاوت باشه مثلا در صورتی گه پادری قرار هست در داخل ففضای حموم و یا سرویس قرار بگیره باید حسابی در مقابل آب مقاوم باشه و از جنس پلاستیک باشه در حالی که در صورتی که پادری در بیرون از سرویس و حموم قرار میگیره باید جنس نرم تری داشته باشه و قدرت جذب آب بالایی داشته باشه.

پادری حمام و توالت

پادری حمام و توالت

به جنس پادری توجه کنید

در صورتی که پادری رو برای بیرون حموم و یا سرویس بهداشتی میخواهید باید بافت و جنسش ضخیم و نرم باشه که در هنگامی که شما با پاهای خیس از سرویس و یا حموم خارج میشید پاهاتون با سرامیک های سرد برخورد نکنه و یه زیرانداز گرم و نرم برای پاهاتون وجود داشته باشه که خب با توجه به این که این زیرانداز پادری خواهد بود پس در هنگام خرید اون به جنس و لطافت اون اهمیت لازم رو بدید.

پادری حمام و توالت

پادری54648

رنگ و طرح پادری براتون مهم باشه

در صورتی که حموم و یا سرویس بهداشتیتون نزدیک پذیرایی هست و باید به این موضوع که رنگ و طرح اون با فرش های دیگر قسمت ها تناسب داشته باشه دقت کنید تا خونتون بی نظم و شلوغ و پلوغ دیده نشه و در صورتی هم که پادری رو داخل میندازید هم باید با تجه به رنگ و طرح سرامیک های داخل اون رو انتخاب کنید. 

پادری حمام و توالت

پادری حمام و توالت

در انتخاب پادری جسارت به خرج بدید

به طور کلی سرویس و حموم محل های خنثایی هستن که شما میتونید با به خرج دادن جسارت در انتخاب رنگ پادری برای ورودیه اون ها به فضاشون روح و انرژی ببخشید و در صورتی هم که موندید چه رنگی براش انتخاب کنید که صد درصد بهش بیاد پیشنهاد ما رفتن به سراغ رنگ سیاه و سفید هست چون مثل شلوار جین با همه چی میاد!

پادری حمام و توالت

پادری حمام و توالت

قابلیت شستشوی پادری باید بالا باشه

خب پادری ها بسیار پاخوری بالایی دارن وامکان کثیف شدن اون ها بسیار زیاده که به همین علت باید به راحتی قابل شستشو باشن که این موضوع در صورتی ممکن هست که از مواد مرغوبی برخوردار باشن که در دفعات تکرار خراب نشن و در مدت کوتاهی دچار پوشیدگی نشن. بهتر هم هست که به سراغ اون دسته از پادری هایی برید که میشه اون ها رو به راحتی در ماشین لباسشویی شست بنابراین وزن و اندازه ی اون ها رو هم در نظر بگیرید.

پادری حمام و توالت

پادری حمام و توالت

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها