|

فرش زیر میز ناهارخوری / تو دکوراسیون مدرن خیلی عزیز شده این مدل فرش خصوصا این طرحاش

در این مقاله در خصوص فرش زیر میز ناهار خوری و این که چطور اون رو ست کنید براتون صحبت کردیم که امیدواریم مفید واقع بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا داشتن یه دکور زیبا و شیک برای خیلی ها مهم هست چون بالاخره دیگه مثل قدیم نیست که هر کی هر جور که سلیقش بود خونش رو میچید این روزا با وجود اینترنت و گسترده بودن مطالب موجود در اون خیلی ها علاقمند هستن که خونشون رو با توجه به اصول و قواعد موجود در دکوراسیون بچینن و البته که از مدها و ترندهای جدید هم باخبر باشن مثلا یکی که میخواد برای آشپرخانه فرش بخره میره و انواع فرش ها رو برای این فضا پیدا میکنه و از بین مدل های اون ها نگاه میکنه که کدوم فرش بیشتر به محیط خونه و آشپزخونش میخوره مثل جدیدترین فرش گبه برای آشپزخانه که این روزا خیلی هم متنوع هست.

بنابراین شما باید به این موضوع که خونتون چطور چیده میشه توجه بسیار زیادی کنید و خب متوجه هم شدید که در این مقاله بحث ما در خصوص فرش هست چرا که این وسیله از آیتم های بسیار بزرگ در منزل ما ایرانی ها محسوب میشه و به همین علت باید در انتخاب و خرید اون نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدیم حتی برای کوچک ترین مدل اون مثل فرش برای راه پله. پس به هیچ عنوان در این زمینه اصلا عجله ای نکنید و بعد از انجام تحقیقات لازم اقدام کنید. حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص یکی از فرش هایی که همه براشون سواله باشه یا نباشه براتون صحبت کنیم یعنی فرش زیر میز ناهار خوری که در ادامه مدل های جدید اون رو براتون گذاشتیم در خصوص این فرش توضیحاتی ارائه دادیم، پس با ما همراه باشید. 

فرش زیر میز ناهارخوری

زیر میز ناهار خوری فرش بندازیم یا نه؟

این روزا برای خیلی ها سوال هست که زیر میز ناهار خوری فرش بندازن یا نه در حالی که باید به این سوال اینطور پاسخ بدیم که اصلا فرش انداختن زیر این میز یکی از اصول دکوراسیون داخلی بشمار میاد و این موضوع ممکن نیست که یه طراح دکوراسیون داخلی که کاربلد و حرفه ایه زیر میز ناهار خوری فرش استفاده نکنه. بنابراین به هیچ عنوان نباید این فرش رو از بین آیتم های موجود در منزلتون حذف کنید چون خوشایند نیست که پاهاتون رو موقع غذاخوردن روی زمین خشک و سرد بذارید و لذت غذاخوردن رو خراب کنید.

فرش زیر میز ناهارخوری

فرش زیر میز ناهارخوری

چطوری فرش زیر میز ناهار خوری رو با بقیه ی فرش های خونه ست کنم؟

برای این که بتونید فرش زیر میز ناهارخوریتون رو با باقیه فرش های موجود در خونه ست کنید باید به مسائل زیر دقت کنید:

  • فرشی که قرار هست زیر میز ناهار خوری انداخته بشه رو شبیه به بقیه ی فرش هایی که در پذیرایی پهن کردید انتخاب کنید.
  • میتونید برای فرش زیر میز ناهار خوریتون از رنگ های معکوس با رنگ فرش های پذیرایی استفاده کنید مثلا در صورتی که فرش پذیرایی دارای نقش و نگار کرمی رنگ و حاشیه ی قهوه ای هست فرش زیر میز ناهار خوری دارای زمینه ای قهوه ای رنگ و حاشیه ی کرمی رنگ باشه.
  • شما میتونید برای فرش زیر میز ناهار خوری به سراغ طرح های متفاوت ولی رنگبندی مشابه برید.
  • بهتره که رنگ فرش زیر میز ناهار خوری رو تیره تر از الباقیه فرش ها انتخاب کنید تا کثیفی و چرک روی اون دیده نشه.
  • برای این که فضا رو مستقل کنید میتونید به سراغ رنگ های متضاد با رنگ فرش های پذیرایی برید برای فرش زیر میز ناهار خوری.

فرش زیر میز ناهارخوری

فرش زیر میز ناهارخوری

اصول چیدمان فرش زیر میز ناهار خوری

برای انتخاب فرش مناسب باید به تناسب میز ناهار خوری و فرش توجه کنید به طور کلی هر فرشی که میخرید باید موقعی که صندلی ها رو میکشید عقب برای نشستن هر چهارتا پایه ی صندلی روی فرش باشه. 

فرش رو باید با توجه شکل هندسی میز ناهارخوریتون انتخاب کنید؛ به این صورت که برای غذاخوریه گرد فرش گرد برای غذاخوریه مستطیل فرش مستطیل و... .

میز غذاخوری باید در مرکز و روی فرش قرار بگیره تا در این حالت میز و صندلی ها به صورت کامل روی فرش باشن و منظره و جلوه ی زیبایی دیده بشه مثلا در صورتی که فرش از میز کوچک تر باشه میز یوقور دیده میشه و در صورت هم که فرش خیلی بزرگ باشه میز کوچیک و بلااستفاده دیده میشه.

در صورتی که میز ناهار خوری به دیوار نزیکه فاصله ی فرش زیر اون با توجه به اندازه ی میز و فرش باید در کمترین حالت سی سانتیمتر و در بیشترین حالت یک و نیم متر باشه.

فرش زیر میز ناهارخوری

فرش زیر میز ناهارخوری

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها