|

فرش مد سال 2024 / اینا رو باید کف خونه پهن کنیم؟ حیفه به خدا باید تابلو بشن رو دیوار

در این مطلب در خصوص فرش مد سال صحبت کردیم و نمونه هایی ارائه کردیم که در سال جدید بسیار مورد توجه خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا برای خیلی ها مهم هست که یه خونه ی زیبا و به روز داشته باشن به خصوص که اینستاگرام یه فضایی شده برا فخر فروشی بلاگرا و خب این دوستان از خونه های آنچنانی و شیکشون عکس میذارن و خیلی ها با دیدن دکور خونه های اون ها دلشون میخواد که خونشون رو شیک و زیبا کنن که در این بین یکی از وسایلی که بی نهایت به شیک شدن خونه ی شما کمک میکنه و میتونه اون رو زیبا جلوه بده فرش هست که از آیتم های بسیار بزرگ در هر خونه محسوب میشه و جالبه که برای جاهای مختلف هم با هم تفاوت دارن یعنی فرش جلو سینک ظرفشویی با فرش برای راه پله فرق داره که این فرق نه تنها ظاهری نیست بلکه در خصوص جنس، بافت و تراکم و... هم به چشم میاد.

بنابراین شما باید موقع خرید فرش به موضوعاغت مختلفی دقت کنید تا بتونید انتخاب بهتری داشته باشید مثلا خیلی ها برای جهیزیه خودشون تنها به دنبال فرش جدید عروس هستن که ظاهر و قیافه ی جدیدی داشته باشه وگرنه به این که باید چه جنسی داشته باشه، چند شانه باشه و.. توجه نمیکنن که همین میشه چند سال بعد که ظاهر فرش عادی شد متوجه بی کیفیت بودن و یا مناسب نبودن اون برای فضاشون میشن مثلا در صورتی که یه خونواده ی شلوغ و پر رفت و آمد داشته باشید برید به سراغ یه فرش گل برجسته برای پذیراییتون که از قضا کیفیت خوبی هم داره متوجه میشید به مرور این گل ها آسیب دیده و خم میشن که همش به علت رفت و آمد زیاده! بنابراین این موضوعات همه شون مهمن. حالا در ادامه ی مقاله میخواهیم در خصوص فرش مد سال براتون صحبت کنیم که میتونید با توجه به اونها از مد مطلع و بعد با تحقیق بیشتر خرید کنید.

فرش مد سال

فرش کهنه نما و وینتیج از فرش های مد سال

دیگه چیزی تا شروع سال جدید نمونده و زمستون داره خیلی بی رمق میگذره و کم کم 1403 از راه میرسه و حالا در سالی که میخواد بیاد و امسال که گذشت از زیباترین فرش هایی که بسیار مورد توجه بودن و خواهند بود میشه به قالی هایی با طرح قدیمی اشاره کرد که با الهام از گذشته و طرح های قدیمی تداعی کننده ی زمان های شیرین و خوش خونه ی مادربزرگ هستن و حس نوستالژی رو در شما به جوش میارن و از طریقی با نگاه بهشون همون قدر که متحیر میشید همونقدر هم احساس آرامش میکنید. پس در صورتی که علاقمند به داشتن یه دکور شیک و امروزی هستید با یه فرش مد سال توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش های وینتیج و کهنه نما هست.

فرش مد سال

فرش مد سال

فرش های طرح دار و سنتی از فرش های مد سال

در صورتی که روحیه ی ی هنری دارید و عاشق دکوراسیون اصیل و سنتی هستید که با نگاه کردن به رنگ های موجود در تک تک آیتم های اون مثل فرش به وجد می آیید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش هایی هست که دارای طرح های سنتی و اصیل هستن که در ایران که مهد فرش هست کم نیست از این دست از فرش ها و شما میتونید هم انواع ماشینی و هم انواع دستی اون ها رو تهیه کنید و در گوشه به گوشه ی خونه اعم از اتاق خواب، پذیرایی و... ازش استفاده کنید و به فضاتون ی ظاهر قدمت دار و اصیل ببخشید. خوبیه این فرش ها هم اینه که دارای تنوع رنگی بالایی هستن پس در این صورت مشکلی برای ست کردن اون ها نخواهید داشت.

فرش مد سال

فرش مد سال

فرش مدرن و فانتزی از فرش های مد سال

اون دسته از فرش هایی که از بلوک های رنگی گوناگون و زیبا برخودار هستن در این سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفتن و امسال هم همینطور بودن و برای سال جدید هم همینطور خواهند بود و ازشون به عنوان فرش مدرن یاد میشه و خوبی که دارن این هست که به راحتی با دکور شما هماهنگ میشن و حتی یه جور متصل کننده و ارتباط دهنده ی همه چیز در فضای شما خواهند بود. در بیشتر فرش های این مدل بلوک کردن رنگ ها بسیار به چشم میخوره که شاید در صورت استفاده از این تکنیک روی دیوار احساس جالبی منتقل نشه ولی در خصوص فرش که روی کف پهن میشه این موضوع کاملا متفاوته.

فرش مد سال

فرش مد سال

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها