|

بهترین فرش برای پذیرایی / تو نظرسنجی این مدلا انتخاب شدن ملت لاکچری پسندن همشون گرونن

در این مقاله چند نمونه از بهترین فرش ها برای پذیرایی رو بهتون نشون دادیم و اصول انتخاب فرش برای این فضا رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا داشتن یه دکور زیبا میتونه بسیار توی روحیه شما تاثیر بذاره مثلا در صورتی که احساس کسالت و افسردگی میکنید یکی از بهترین کارها تغییر دادن دکور هست تا روحیه تون عوض بشه و حس خوبی بهتون دست بده ولی خب شاید بگید که داشتن دکور و دیزاین خوب توی خونه پول و هزینه میخواد که اگر نباشه این قرتی بازی ها هم نیست در حالی که یکی از مهم ترین مسائلی که برای داشتن یه دکور خوب باید اون رو مدنظر قرار بدید اطلاعات هست یعنی شما نباید صراف با اتکا به دانش و سلیقه ی خودتون دکورتون رو انتخاب کنید بلکه باید در این زمینه مطالعه داشته باشید مثلا در صورتی که میخواهید فرش زیر میز ناهارخوری رو انتخاب کنید فقط زیبایی اون رو مدنظر قرار ندید برید ببنید که این مدل از فرش ها باید چه ویژگی هایی داشته باشن.

خب واضحه که در این مقاله قصد داریم که در خصوص فرش براتون صحبت کنیم که یکی از بزرگترین آیتم ها در منزل محسوب میشه و در صورتی که اون رو درست انتخاب نکنید احتمالا از دکورتون زده بشید چون بالاخره این وسیله کف زمین پهن میشه و فضای زیادی رو به خودش اختصاص میده و از اون جدا مجبورید که خیلی از آیتم های دیگه رو با توجه به اون ست کنید مثلا میگردید ببینید که فرش صورتی با چه پرده ای ست میشه و بعد رنگ پرده رو با توجه به فرش انتخاب میکنید و میخرید هرچند پرده که خیلی بزرگ نیست ولی شما رنگ مبل ها و رنگ فرش رو هم با توجه به هم انتخاب میکنید که دیگه اینجا واضحه که چقدر مهم هست انتخاب درست فرش وقتی بقیه ی انتخاب هاتون رو تحت الشعاع قرار میده. حالا در ادامه مخواهیم در خصوص بهترین فرش برای پذیرایی براتون صحبت کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید و همچنین چند تا از مدل های جدید رو هم بهتون نشون بدیم.

بهترین فرش برای پذیرایی

اصول انتخاب بهترین فرش برای پذیرایی

زمانی که میخواهید برای خونتون فرش انتخاب کنید حتما سعی کنید که فرشتون با سبک مبلمانتون و در کل با دکوراسیون غالب خونه هماهنگ باشه مثلا برای دکور مدرن یهو برندارید یه فرش کلاسیک که با طرح و نگار شلوغ و ریز نقش تهیه کنید. همچنین باید دقت کنید که رنگ فرشتون باید با رنگ دیوارها و پرده ها همخونی داشته باشه.

در صورتی که میخواهید که فرش رو با مبل ست کنید باید در وهله ی اول مبل موردنظرتون رو انتخاب و بعد بخرید و بعد از اون به سراغ خرید فرش برید چرا که تنوع رنگی در فرش ها به سبب طرح و نقش های اون ها بسیار زیاده و از این رو محدودیتی برای این که بتونید رنگ ست با رنگ مبلمانتون رو در بین فرش ها پیدا کنید وجود نداره و اینطوری راحت تر میتونید این دو آیتم رو باهم ست کنید ولی در صورتی که این کار رو برعکس انجام بدید و اول فرش رو تهیه کنید احتمالا برای تهیه رنگ مبل دردسر خواهید داشت ولی خب یکی از رنگ های موجود در فرش رو برای این موضوع مدنظر قرار بدید.

بهترین فرش برای پذیرایی

بهترین فرش برای پذیرایی

بهترین فرش برای پذیرایی

زمانی که میخواهید مکبلمان و فرشتون رو باهم ست کنید به طرح پارچه و بدنه ی مبلمان توجه کنید چون اینا نکات ریزی هستن که با توجه به اون ها میشه که یه هارمونی زیبا برقرار کرد و تفاوت در جزئیات هست که شکار میشه و مثلا در صورتی که پارچه ی مبلمانتون دارای طرح خاصی بود مثل اشکال هندسی به دنبال ست کردن اون ها با نقش و نگار فرش باشید البته که این الگو رو در همه ی آیتم ها تکرار نکنید چون درسته که قصدتون ایجاد هماهنگیه ولی حد رو نگه دارید که دچار یکنواختی نشه دکورتون.

در صورتی که مبلمانتون طرح های چشمگیر و نقش و نگار شلوغی داره بهتره که در کنار اون از فرش هایی که دارای طرح ساده هستن استفاده کنید که در این صورت از شلوغ شدن بیش از اندازه ی دکور جلوگیری کرده باشید و یه جورایی آرامش رو از محیط سلب نکنید چون شلوغیه زیاد بعد از یه مدت حس کلافگی بهتون خواهد داد.

بهترین فرش برای پذیرایی

بهترین فرش برای پذیرایی

بهترین فرش برای پذیرایی

انتخاب رنگ بهترین فرش برای پذیرایی

انتخاب طرح، بافت و رنگ فرش به عهده ی شما و با توجه به دکور و. دیزاین و سایر آیتم های موجود در اون هست ولی سعی کنید اول سبک دکورتون رو مشخص کنید و بعد به سراغ انتخاب رنگ برید و البته که سلیقه تون رو هم به کار بندازید تا یه انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

در این بین یکی از راح ترین و ساده ترین کارها برای ست کردن رنگ فرش و مبل انتخاب تک رنگ هست البته نه به این معنی که هر دو رو دقیقا و عینا به یه رنگ انتخاب کنید بلکه از تناژهای مختلف یه رنگ در اون ها استفاده کنید مثلا در صورت انتخاب رنگ کرمی یکی از آیتم ها رو با کرمی روشن و یکی رو با کرمی تیره تر تهیه کنید.

بهترین فرش برای پذیرایی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها