|

انقدر جلو مهمون سوپ شیر نذار تکراری شده این سوپ برش روسی رو بپز ببینن چقدر کدبانویی

سوپ برش روسی یه سوپ سبزیجات خوشمزه و خوش رنگ و لعابِ که درست کردنش خیلی آسونِ. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم درستش کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سوپ یکی از معروف ترین پیش غذا ها در دنیاست که معمولا پای ثابت مهمونی ها و مجالسِ. قبلا تنوع سوپ ها زیاد نبود و معمولا یه سوپ شیر و جو قرمز بود که اکثرا درست می کردن اما امروزه تنوعش خیلی زیاد شده و اگه بخوایم چند نمونه از سوپ ها رو نام ببریم میتونیم به سوپ سیب زمینی، سوپ قارچ، سوپ پیاز فرانسوی، سوپ بروکلی، سوپ کرفس، سوپ دال عدس، سوپ کدو حلوایی، سوپ برش روسی، سوپ کدو سبز و .... اشاره کنیم.

توی این مطلب میخوایم سوپ برش روسی رو بهتون یاد بدیم. اگه دوست دارید طرز تهیه این سوپ خوشمزه رو یاد بگیرید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مواد اولیه لازم برای تهیه سوپ برش روسی

چغندر متوسط 2 عدد

هویج ریز خرد شده 1 پیمانه

پیاز ریز خرد شده 1 پیمانه

سیب زمینی متوسط 2 عدد

فلفل دلمه ای قرمز 1/2 عدد

کلم سفید ریز خرد شده 1 پیمانه

کنسرو گوجه فرنگی 1 عدد

استاک گوشت یا سبزیجات 4 پیمانه

تخم شوید 1/2 قاشق چایخوری

فلفل سیاه به میزان لازم

نمک به میزان لازم

برگ بو 2 عدد

​سیر 1 حبه

روغن مایع به میزان لازم

آبلیموی تازه به میزان لازم

borsh_01_l

​طرز تهیه سوپ برش

1- داخل قابلمه آب بریزید بذارید چغندر ها بپزن. بعد از اینکه پخت اونا رو از آب دربیارید کنار بذارید تا سرد بشن. استاک گوشت یا سبزیجات رو داخل یه قابلمه بریزید بعد سیب زمینی های نگینی خرد شده رو بهش اضافه کنید منتظر بمونید تا جوش بیاد 10 دقیقه که جوشید کلم ها رو هم اضافه کنید بذارید 20 دقیقه با حرارت متوسط بپزن.

2- داخل یه تابه روغن بریزید پیاز های ریز خرد شده رو بهش اضافه کنید 3 تا 4 دقیقه تفت بدید تا سبک بشن. بعد هویج رو اضافه کنید پنج شش دقیقه هم هویج ها رو تفت بدید. حالا چغندر ها رو رنده کنید و به همراه سیر رنده شده، گوجه‌فرنگی و فلفل دلمه‌ای به این مواد اضافه کنید و تفت بدید. آب چغندر رو هم به این ترکیب اضافه کنید و بذارید 5 دقیقه ای با هم معاشرت کنند.

3- حالا این مواد رو به قابلمه سیب زمینی و کلم اضافه کنید ادویه ها و چاشنی ها رو هم بریزید بذارید 20 دقیقه ای با هم معاشرت کنند تا مزه ها حسابی با هم ترکیب بشن و سوپتون جا بیفته.

اگر دوست دارید آشپزی های ما رو دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

Vegetarian-Borscht

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی