|

چطور ست کردن نیم بوت و شلوار / قفلی بزن شلوارتو درست انتخاب کنی وگرنه خیلی شلخته میشی

در این مقاله به اصول ست کردن نیم بوت و شلوار پرداختیم که میتونید با دونستن اون ها یه استایل عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی ها سعی در لباس پوشیدن طبق استانداردهای موجود در دنیای مد دارن و علاقمند هستن که شیک و پیک ظاهر بشن که خب برای رسیدن به این هدف باید از یه سری از قواعد و اصول استایل اطلاع داشته باشید مثلا بدونید با یه سری از رنگ ها چی بپوشیم مثلا با پالتو مشکی چی بپوشیم و یا به اندامتون چه مدل شومیزهایی میاد و چه مدل مویی به حالت و فرم چهره تون میاد بنابراین بیشتر از هر چیزی باید تمرکز رو روی خودتون بذارید تا متوجه بشید که چه مدلی گشتن باعث میشه که شما بیشتر از اون چیزی که خوشتیپ هستی، خوشتیپ بشید و در نهایت اعتماد به نفستون رو افزایش بدید.

حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص این که ست کردن نیم بوت و شلوار چطور باید باشه براتون صحبت کنیم چرا که این روزا خیلی ها علاقمند هستن که نیم بوت بپوشن ولی نمیدونن که با اون چه مدلی شلواری بپوشن که خب در صورت انتخاب اشتباه ممکن هست که تیپ و استایل شما به کلی آشفته و شلخته بشه چرا که نیم بوت ها به علت این ساق کوتاهی دارن خیلی شلوار رو پیش خودشون نسبت به بوت های ساق بلند به چشم میارن. در صورتی هم که علاقمند به دونستن مدل های بوت و نیم بوت های ترند امسال هستید میتونید به مقاله ی مرتبط اون مراجعه کنید. حالا در ادامه با ما همراه باشید برای دونستن طریقه ی ست کردن نیم بوت و شلوار.

ست کردن نیو بوت و شلوار

اصول ست کردن نیم بوت و شلوار

داشتن نیم بوت توی استایل های زمستونی و پاییزی میتونه بسیار زیبا و چشم نواز باشه چرا که اصلا گذروندن این فصل ها با کتونی مزه نداره و حس اومدن سرما و عوض شدن فصل رو به آدم منتقل نمیکنه پس وقت برای پوشیدن کتونی زیاده این دو فصل رو با نیم بوت بگذرونید و برای ست شدن این کفش ها با شلوارتون و برای هر چه شیک تر به نظر اومدن نکات زیر رو رعایت کنید:

بهتره که به سراغ اون دسته از نیم بوت ها برید که دارای پاشنه ی کوچیکی هستن تا از این طریق قدبلند تر دیده بشید.

یکی از سمی ترین کارها برای پوشیدن نیم بوت وقتیه که شما شلوارتون رو روی نیم بوت هاتون میندازید بنابراین این کار رو از این به بعد که دونستید اصلا انجام ندید.

بهتره که به سراغ خرید و انتخاب اون دسته از شلوارهایی از نظر قد برید که روی ساق نیم بوت شما قرار میگیرن و در صورتی که کمی هم بلندتر بودن پاچه های اون رو تا روی نیم بوتتون تا کنید.

ست کردن نیو بوت و شلوار

ست کردن نیو بوت و شلوار

در صورتی که علاقمند هستید که شلوارتون رو داخل نیم بوتتون بذارید بهتره که لگ ها و ساپورت های خیلی جذب استفاده کنید چرا که شلوارهای جین برای این موضوع گزینه ی خوبی نیستن.

در صورتی که علاقمند به شلوارهای گشاد هستید شما میتونید از این شلوارها در کنار نیم بوت های پاشنه دار استفاده کنید.

در صورتی که علاقمند هستید که لاغرتر به نظر بیایید بهتره که که پایین شلوارتون رو چند تا بزنید و با این کار بین ساق نیم بوت و پاچه های شلوار فاصله بندازید تا از این طریق هم لاغر و هم قد بلند دیده بشید.

ست کردن نیو بوت و شلوار

ست کردن نیو بوت و شلوار

اصول ست کردن نیم بوت و شلوار جین

بهتره که نیم بوت رو با اون دسته از شلوارهای جین که جذب و یا راسته هستن بپوشید و برای این منظور به قد شلوار دقت کنید تا به لبه ی نیم بوت برسه و در صورتی که شلوار شما بلند بود به راحتی میتونید اون رو یه مقدار تا کنید تا زیبایی کفش شما بیشتر به چشم بیاد و از از مرتب دیده شدنتون هم جلوگیری بشه.

در صورتی که شلوار جین شما دمپا گشاد هست میتونید پاچه ی شلوارتون رو تا روی نیم بوتتون بیارید طوری که کفشتون زیر اون پوشونده بشه و پاچه ی شلوار ها دو تا سه سانتی متر از زمین فاصله داشته اپس در صورتی که شلوارتون روی زمین کشیده میشه و زمین رو جارو میکنه قدش بیش از حد بلنده و مناسب استایل شما نیست.

در خصوص ست کردن نیم بوت با شلوارهای گشاد هم باید بگیم که شلوارهای گشاد امسال از ترندترین شلوارها به شمار میرن که تونستن از جایگاه بسیار خوبی در استایل های زنانه برخوردار بشن و حتی خیلی ها اون ها رو با نیم بوت ها هم میپوشن و در صورتی که شما هم یکی از این افراد بودید باید در این باره یک اصلی رو رعایت کنید که اون هم اینه که درصورتی که قدتون کوتاه هست نباید این مدل شلوارها رو با اون دسته از نیم بوت ها که پاشنه ندارن بپوشید چون این کار شما رو قد کوتاه تر نشون میده بنابراین بهتره در این مواقع به شراغ نیم بوت های پاشنه دار برید.

ست کردن نیو بوت و شلوار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها