|

عشق شلوار بگ داری ولی نمیدونی با چی ستش کنی؟ باور کن اینجوری ترکیب بزنی جذاب ترینی

شلوار بگ خیلی خوبه اما ست زدن باهاش خیلی سخته که خب در این مطلب قراره یاد بگیریم چطور میشه استایلی با ناب بگ داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مد و استایل دنیایی شگرف و وسیع هستند که باعث میشن آدما خوشگل و یا زشت بشن. البته که این دو موضوع بستگی به این داره که سلیقه و تفکرات شما چی باشه چرا که تو دنیای ما میلیارد ها انسان هستند که قطعا هر کدومشون نظراتی متفاوت دارند و اصلا امکان نداره دو نفر صفر تا صد سلیقشون کپ هم باشه. 

اما اگه بخوایم کمی ریزبین تر باشیم باید اشاره کنیم به اینکه میون یک خانوم و آقا قطعا خانومه آیتم های بیشتری رو در استایلش باید به کار ببره تا بشه یه تیپ کامل و به همین دلیل مخصوصا تو ایران ما به دلیل وجود آیتم هایی مثل شال و روسری خب این ترکیب بندیه بیشتر هم میشه. اما یکی از آیتم هایی که مختص بانوان هستش و میون دختران جوان هم در این دو سه سال اخیر به شدت ترند شده و محبوبه، شلوار بگ هستش که هم نیم بگ داره و هم بگ. اما اونچه که درش خیلی از خانوما مشکل دارن اینه که اصلا چجوری میشه شلوار بگ رو ست کرد که خب در این مطلب قراره بگیم و شما خانوم زیبا هم با استفاده ازش خوشتیپ ترین بشید.

206005

معرفی شلوار بگ، این جذاب پرطرفدار

شلوار بگ در دهه 80 میلادی بود که ترند شد و مورد توجه همگان قرار گرفت. اصلا جذابیت و محبوبیت بیش از حد این شلوار بود که باعث شد تا طراحان به فکر تولید شلوار بگ در جنس های مختلف برای فصول مختلف افتادند. همین شد که حالا می بینیم انواع شلوار جین بگ، شلوار پارچه ای بگ، شلوار چرمی زنانه بگ، شلوار مخمل بگ و … در بازار ها موجود می باشد.

یکی از نقاط قوت این شلوار اینه که به دلیل مدل گشادی که داره باعث میشه تا بقیه متوجه نشن که شما اندامی چه مدلی دارید. چاق هستید و یا لاغر، که خب هیچ کدوم به طور دقیق زیر این شلوار دیده نمیشه چرا که در هر حال برای پای شما گشاده!

1690896574-v2Mxs7Mq43Qh3YXp

با شلوار بگ چه مانتویی بپوشیم بهتره؟

قطعا مهم ترین سوال در رابطه با استایل با شلوار بگ اینه که چه مانتوهایی میشه باهاش پوشید؟ که خب در پاسخ باید بگیم با خیال راحت از این شلوار در استایل های مختلف استفاده کنید چرا کمه تو خیلی جاها به راحتی ست خواهد شد. به‌ عنوان‌ مثال ست مانتو کتی با شلوار پارچه ای بگ یکی از جذاب ترین ست ها رو میتونه بسازه اما با این فرق که باید دقت کنید جنس لباس ها تقریبا مشابه هم باشند. اما به طور کلی پیشنهاد میکنیم که شلوار بگ جین رو همراه با مانتو کوتاه و عروسکی استفاده داشته باشید. برای شرکت تو مراسمات رسمی استفاده از کت در کنار شلوار بگ یک انتخاب عالی میتونه باشه پس از دستش ندید.

0c59c62b-38ee-4459-83f9-4e28f7cebe5f

504614_890

شلوار بگ رو با هودی چطور استایل کنیم؟

این روزا هوا سرده و هودی هم از پرکاربرد ترین آیتم های قابل استفاده که مناسب دخترانی هستش که علاقمند به استایل اسپرت می باشند. شلوار بگ شاید مورد پسند همه نباشه اما میتونه یه ظاهر خاص و کژوال بسازه. این ترکیب طرفدارای زیادی داره اما خب به دلیل ظاهر خاصی برای فرد میسازه کمی جسور بودن میخواد و به همین دلیل شاید هر کسی تستش نکنه، در حالی که خیلی شیک و جذابه.

Untitled

فرق بگ و نیم رو هم بدونیم!

شلوارهای نیم بگ زنانه هم به مانند بگ ها دارای ظاهری گشاد و آزادانه هستند که اصلا این مدلی دوخته شدن و ذات بگ طور اینه، اما با این تفاوت که راحتی در نیم بگ ها کمتر از بگ می باشد. شلوار نیم بگ یکم بعد از بگ ترند شد که بیشتر مختص افرادی هستش که دلشون نمیخواد خیلی هم شلوارشون لش طور باشه و جمع و جور بودن همراه با گشاد بودن شلوار میخوان. شلوارهای نیم بگ برش های باریک تری داره و در انواع مدل های ساده، زاپ دار، بدون چاک و چاک دار در بازار موجود می باشد.

Mantilla Gallery on Instagram__ _بارون خیلی قشنگه…

شلوار بگ رو با کدوم کفش بپوشیم؟

کفش از دست آیتم هایی محسوب میشه که تاثیر زیادی تو خوشتیپی ظاهر شما داره و با توجه به نوع پوشش و اونچه که به عنوان استایل دارید بهترین سبک رو انتخاب کنید. مثلا اگر قراره یه استایل کلاسیک مردونه داشته باشید، میتونید کتونی رو خط بزنید و در عوض با بوت چرم استایل خود را بسازید که البته پیشنهاد ما بگ با کتونی بیشتره! مثلا کتونی های درشت و لژ دار.

Bag-pants-set-1024x683

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی