|

چگونه شلوار مناسب برای مانتو انتخاب کنیم؟

این مانتوها رو با این شلوارا بپوش؛ به نظرت کت لنین با شلوار بگ و واید بهتره یا اسلوچی؟

چه شلواری را با چه مانتویی ست کنیم؟

مانتوی کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌ دهد. البته روش‌های زیادی برای ست کردن آن با لباس‌ های دیگر وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو کتی یکی از ترندهای جذاب در نیای مد و پوشاک زنانه است که می توان گفت در هر زمان و فصلی در راس کالکشن های برندهای به نام می درخشد. مانتوی کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌ دهد. البته روش‌های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد، برای مثال شما با تغییر لباس‌ هایی که همراه مانتو کتی می‌ پوشید می‌ توانید استایل‌ های متفاوتی را برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید. پس قبل از ست کردن مانتو خود باید به این نکته توجه کنید که برای چه مکان و یا مراسمی اماده می شود و یا در ادامه در چه فصلی حضور دارید. اگر کار انتخاب و ست کردن مانتو با شلوار و یا آیتم های دیگر کار سختی برای شما است، جای هیچگونه نگرانی ای نیست زیرا در ادامه این مقاله با چندتا از استایل های جذاب تابستانی آشنا خواهید شد. پیشنهاد ما برای شما اگر کژوال پوش هستید استفاده از شلوار جین و یا شلوار کارگو برای مانتو کتی است، جالب است که بدانید با استفاده از این شلوارها در استایل ظاهری ترندی و جذاب خواهید داشت. اگر هنوز برایتان سوال است که برای تابستان امسال چه شلواری را با چه مانتویی می توان ست کرد باید بگوییم که قبل از انتخاب شلوار برای مانتو علاوه بر ویژگی های ذکر شده به سبک و استایل مانتو هم باید دقت نمایید.

جالب است که بدانید خیلی افراد وقتی حرف از مانتو کتی می شود، به یاد استایل رسمی می افتند در حالی که این مانتوها آنقدر تنوع دارند که هر سبک از استایل را پوشش می دهند.

کت لنین با شلوار بگ

کت لنین با شلوار بگ

کت لنین و شلوار بگ؛ تابستان را راحت و ترندی تجربه کنید

برای داشتن یک استایل فوری که برای بیشتر موقعیت‌ ها مناسب باشد و ظاهری زیبا و شیک را برایتان به ارمغان بیاورد، نیاز است یک شلوار بگ یا واید پارچه ای و نخی در کمد خود داشته باشید. فراموش نکنید که به همان اندازه که انتخاب مانتو خنک و تابستانی در استایل تابستونی مهم است انتخاب شلوار سبک و آزاد هم در این استایل اهمیت دارد. پس برای روزهای گرم تابستان یک شلوار بگ لنین می تواند به همراه یک کت لنین و کتونی استایلی شیک، کژوال و در عین حال راحت را برایتان رقم بزند. فراموش نکنید که در فصل تابستان باید در انتخاب رنگ ها هم دقت کنید زیرا رنگ های تیره باعث جذب بیشتر گرما می شوند، پس بهتر است مانتو و شلوار خود را از رنگ های روشن انتخاب نمایید.

کت لنین با شلوار بگ

کت لنین با شلوار بگ

مانتو جلوبسته با شلوار اسلوچی؛ اشتباه نگیرید مام استایل نیست!

شلوار اسلوچی نوعی شلوار است که شباهت زیادی به شلوار مام استایل دارد، البته خیلی تخصصی نمی توان در خصوص الگوی مام استایل و اسلوچی صحبت کرد اما تفاوت اصلی این دو شلوار در میزان گشادی آنها می باشد. قاعدتا شلوار اسلوچی در قسمت ران تا دمپا از شلوار مام استایل گشادتر است. به عبارتی الگوی شلوار اسلوچی مانند مام استایل است اما کمی آزادتر. پس با توجه از تعریفی که این شلوار ارائه شد می توان گفت شلوار اسلوچی یک شلوار مناسب برای تابستان است. همانطور که می دانید شلوارهای آزاد با مانتوهای جلوبسته و کوتاه ترکیب های زیبایی می سازند، پس برای تابستان امسال حتما این ست را امتحان نمایید.

کت لنین با شلوار بگ

کت لنین با شلوار بگ

شلوار راسته و مانتو کتی را فراموش نکنید

مانتو ‌‌کتی و آیتم های مکملش را باید با توجه به آب‌ و هوا و موقعیتی که قرار است در آن حضور پیدا کنید و سایر المان‌ های استایل خود انتخاب کنید. البته تنها آیتمی که در تمام فصل ها می تواند در استایل شما به یاری‌تان بیاید و استایل شما را کامل کند شلوار راسته است. این شلوار یکی از رایج ترین و کلاسیک ترین نوع های شلوار است که در همه سبک های استایل و یا در تمام فصل ها قابل استفاده است. پس فرقی ندارد که برای چه مکانی آماده می شوید در نهایت اگر به سادگی و استایل های مینیمال علاقه دارید می توانید شلوار خود را راسته انتخاب کنید.

کت لنین با شلوار بگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی