|

شلوار مناسب پاییز امسال را بشناسید

هرچی شلوار بگ و بوت کات داری بزار کنار؛ چرم بپوش، پاییز وقت جارو زدن خیابون نیست!

شلوار چرم

معرفی جدیدترین مدل های شلوار پاییزی و انواع شلوار زنانه در شایانیوز؛ پاییز شلوار پاییزی میطلبه از انواع شلوار چرم گرفته تا شلوار پشمی و لگ

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از آیتم های استایل زنانه که در فصل پاییز می تواند استایل شما را از این رو به اون رو کند و به طور کلی تاثیر زیادی روی راحتی و چگونه دیده شدن شما دارد شلوار زنانه است. حال به نظرتان چرا می گوییم فصل پاییز؟ زیرا پاییز مثل تابستون و فصل های دیگر دارای آب و هوای خشک نیست و ممکن است بر اثر بارندگی هایی که در این فصل وجود دارد بعضی روزها زمین خیس و هوا سرد باشد. پس شما برای پاییز نمی توانید برای مثال شلوار بگ یا بوت کات را مانند تابستان استفاده کنید، زیرا شلواری خیس و ظاهری کثیف پیدا خواهید کرد، به صورت کلی در پاییز بهتر است از پوشیدن شلوار زنانه با قد بلند خودداری کنید. آیتم‌ های مورد نیاز و ضروری برای فصل پاییز باید شامل لباس‌ های شیک، به روز و کاربردی‌ باشند.

لباس‌ های مناسب پاییز از پارچه‌ های با کیفیتی تهیه می‌ شوند که گرما ایجاد کنند و معمولا به صورتی طراحی می شوند که شیک باشند و با لباس‌ های دیگر هم همخوانی داشته باشند. البته همه این ویژگی ها زمانی در استایل شما وجود خواهد داشت که شما آیتم مناسبی را برای خود انتخاب نمایید. برای مثال یک شلوار چرم می تواند یک گزینه مناسب برای استایل پاییزی شما باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مدل های شلوار زنانه برای استایل پاییزی 1402 آشنا شوید.

شلوار چرم

شلوار چرم

شلوار مام استایل یا مام فیت

اگر شما هم مانند بیشتر خانم ها کژوال پوش هستید و برای استایل پاییزی خود به دنبال یک شلوار مناسب می گردید می توانید شلوار مام استایل یا مام فیت را انتخاب نمایید. البته توجه کنید که شلوار انتخابی با استایل و فرم بدنی شما هماهنگ باشد، برای مثال خانم هایی که دارای ران های پُر و قد کوتاه هستند بهتر است تا به جای شلوار مام استایل از شلوار مام فیت کمک بگیرند. البته عکس این رابطه هم وجود دارد خانم های قد بلند و لاغر بهتر است از شلوارم مام استایل برای تکمیل استایل خود استفاده کنند. برای تکمیل استایل خود با گزینه های بالا شما می توانید از انواع کتونی و یا حتی ونس های سفید به همراه شکت یا هر نوع مانتو پاییزی دیگر استفاده کنید.

شلوار چرم

شلوار چرم

شلوار چرم؛ پاییزی ترندی و جذاب داشته باشید

اگر می خواهید از دسته بالایی متفاوت تر دیده شوید و در عین حال استایلی ترندی و جذاب داشته باشید تنها کافی است به جای شلوار جین یا کتان شلوار چرم بپوشید. شاید به نظرتان پوشیدن شلوار چرم کمی عجیب باشد و یا شما را شبیه را به افرادی کند که به استایل اج لباس می پوشند ولی باید یادآور شویم که اینگونه نیستو زیرا شلوار چرم یکی از لباس های ترند در پاییز 142 است و به استایل شما ظاهری ترندی و مدرن می بخشد نه خیابانی و اج مانند. البته این نکته را فراموش نکنید که تنوع رنگی در این مدل شلوار زیاد است ولی رنگ پیشنهادی ما برای پاییز مشکی و یا شتری است، زیرا با این دو رنگ قطعا استایل خاص تری خواهید داشت.

شلوار چرم

شلوار چرم

اگه طرفدار بوت بلند هستید لگ بپوشید

لگ ها هم مانند شلوار چرم نوعی شلوار ترندی و جذاب محسوب می شوند، برای مثال شما می توانید برای استایل پاییزی خود از لگ شاین و یا لگ چرم استفاده کنید تا ظاهری متفاوت داشته باشید، مخصوصا اگر می خواهید استایل پاییزی یا زمستانی خود را با یک بوت سا بلند تکمیل کنید. فراموش نکنید که اگر به جی نیم بوت از بوت استفاده می کنید، انتخاب شلوارهای آزادی مانند مام استایل و یا راسته یک انتخاب اشتباه می باشد. پس شما باید از مدل های اسکینی کمک بگیرید.

شلوار چرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی