|

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه؟ / فقط ببین میشه باهاش چه زیبایی های رو مُدی خلق کرد

در این مقاله سعی شده که در خصوص این که با پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه یه سری توضیحات بهتون ارائه بشه که میتونه مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا کم کم دیگه رفتیم سراغ پالتوهامون و لباس های گرممون و همه به نوعی دیگه لباس های خنک و تابستونی رو جمع کردیم چرا که پاییز داره توی آخرین نفس های خودش به سر میبره و جاش رو به زمستون تقدیم میکنه و شهر قراره سفید پوش باشه و برای این که با شهر ست باشید قبلا راجبه این که با پالتو سفید چی بپوشیم براتون صحبت کردیم که میتونید با خوندن اون حسابی خوشتیپ باشید و بدرخشید طوری که همه تو بی آفتابی از شدت زیبایی شما عینک آفتابی بزنن! اما برسیم به موضوع مقاله ی امروز که میخواهیم درباره ی این که پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه براتون صحبت کنیم.

در حالت کلی هر خانومی حداقل یه پالتو به رنگ قهوه ای داره چرا که این رنگ پالتو باید جداناپذیرترین بخش از کمد هر خانومی توی زمستون باشه؛ شما با پوشیدن پالتوی قهوه ای در روزهای سرد و حتی برفی خودتون رو با تنه ی درختان غرق در خواب زمستانی ست میکنید و گرما رو در دل روزهای سرد تداعی میکنید. قبل از این که بریم به سراغ این که پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه یکم بگیم از روانشناسی این رنگ ؛ قهوه ای رو میشه یکی از اون دسته از رنگ هایی دونست که در طبیعت به وفور یافت میشه و به همین علت حس اطمینان و قدرت، امنیت و انعطاف پذیری رو منتقل میکنه. حالا در ادامه بریم سراغ رنگ های هماهنگ با این رنگ.

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه؟ آیتم هایی به رنگ آبی

شاید براتون جالب باشه که بدونید تمامیه طیف های رنگ آبی از روشن تا تیره ی اون میتونن با رنگ قهوه ای به زیبایی هر چه تمام تر ست بشن و یه استایل شیک رو برای شما بسازن. بنابراین در صورتی که علاقمند هستید که استایلتون رو رنگی و شاد کنید اون هم با رنگ هایی که مکمل هم هستن میتونید به سراغ ترکیب کردن آیتم هایی به رنگ آبی در کنار پالتوی قهوه ای رنگ خودتون کنید. اون دسته از رنگ های آبی روشن مثل آبی آسمونی میتونن کنار طیف قهوه ای و شکلاتی حسابی غوغا به پا کنن مثلا شما میتونید به همراه پالتوی قهوه ایتون یه شلوار جین آبی و یا یه کت جین جذب از زیرش بپوشید. همچنین رنگ های فیروزه ای و سرمه ای هم که طیف های آبی هستن میتونن با قهوه ای ترکیب بینظیری برای شما بسازن.

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه؟ قرمز و زرشکی، مثل یه انار غلتون رو خاک باش

یکی از رنگ هایی که در کنار پالتوی قهوه ای به هیچ عنوان نباید از اون غافل بشید قرمز هست که در کنار یه پالتوی چشم نواز به رنگ قهوه ای میتونه شما رو بی نهایت شیک و جوون تر از اون چیزی که هستید نشون بده و قشنگ ده سال از سنتون رو کم کنه. همچنین تناژهای دیگه ی قرمز هم مثل زرشکی میتونن در کنار پالتوی به رنگ قهوه ای حسابی زیبا و شیک به نظر برسن. بنابراین برای داشتن یه ست استایل خوب میتونید آیتم هایی مثل کیف، شال و یا کفش خودتون رو قرمز انتخاب کنید. همچنین میتونید در مورد اکسسوری ها هم این نکته رو رعایت کنید و مثلا یه ساعت با بند قرمز داشته باشید.

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه؟ مشکی، همیشه مقتدر و جذاب

احتمالا لازم نیست که این رو یادآوری کنیم که مشکی یکی از اون رنگ هایی هست که میشه اون رو با تمامی رنگ ها و آیتم ها ست کرد و یه استایل زیبا و در عین حال جذاب داشت بنابراین پالتو به رنگ قهوه ای هم از این قضیه مستثنی نیست و به عنوان راحت ترین و در دسترس ترین گزینه برای ست کردن با اون میتونید سراغ آیتم هایی به رنگ مشکی برید و یه خوبی که مشکی داره این هست که در صورتی که مجبور باشید با استایل کنار پالتوی قهوه ایتون به سراغ خرید آیتم هایی مشکی رنگ مثل کیف، شلوار و ... برید با دیگر استایل هاتون هم میتونید اون ها رو بپوشید و ست کنید و تنها با این تیپتون نیست که مچ هست بلکه با خیلی از اون ها میتونه ست بشه به همین خاطر میتونه یه انتخاب اقتصادی برای شما باشه.

پالتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی