|

ست کردن شال و روسری طرحدار

شال و روسری طرحدار رو چطور ست کنیم تا زیباترین باشیم؟ نفسگیر استایل بزن

شال و روسری

برای ست کردن شال و روسری طرحدار یکسری اصول وجود داره تا ظاهری جذاب برای شما بسازه و اونچه که به عنوان استایل درست هست رو به نمایش بگذاره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یک استایل زیبا و دلنشین برای همه ما خواستنیه. یعنی همه ما دوست داریم تا در جذاب ترین حالات خود دیده بشیم اما چطوری؟ قطعا خوشتیپ بودن الکی نیست و یهویی هم به وجود نمیاد، بلکه باید براش یکسری اصول رو دونست و رعایت کرد تا به اونچه که دوست دارید برسید. برای بانوان این موضوع همیشه چالشی تر بوده، چرا که آیتم های مورد استفاده در استایلشون بیشتره و خب بخه طبع ترکیب کردن این موارد با هم کار رو سخت تر میکنه تا بتونه به زیبایی تمام عیار خود برسه. یکی از این آیتمای سخت که همیشه خانوما رو وارد چالش میکنه استفاده از شال و روسری طرح دار می باشد که به دلیل همون طرحی که داره کارشون رو سخت میکنه و اجازه این رو بهش نمیده که با هر آیتمی بتونن ست بازی کنند!

شاید شما هم این مدلی باشین، چرا که تو کمد لباس هر خانومی بالاخره یک یا چند شال و روسری طرح دار پیدا میشه که باید بگیم این مدل خیلیم طرفدار داره و اینجاست که چالش ست کردن به وجود میاد. اگر شما هم با این موضوع کلنجار میرید و نمیدونین چیو با چی میشه هماهنگ کرد که خوشگلترین باشه، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

ست کردن شال و روسری طرحدار

با مانتو های تیره و مشکی استایلی بی نقص بسازید

راحت ترین و یا حتی شیک ترین استایل ها با رنگ ها تیره ساخته میشن. مشکی و یا رنگ های خنثی و تیره ای که میتونن با جیغ ترین یا نود ترین و حتی عجیب ترین رنگهای دنیا هم به راحتی ست بشن و زیبایی شما رو کامل کنند. همه ما مشکی رو داریم، از هر آیتم لباس هم داریم چرا که در هر کجا و با هر چیز به راحتی ست خواهند شد و شال و روسری های طرحدار نیز اینچنین هستند. برای برخی حتی اینجوریه که قسمت بزرگی از کمدشون رو این رنگ اختصاص داده! (روسری‌ های طرح شلوغ مانند طرح کوبیسم، آبرنگی، سنتی و طرح گل ریز رو با مانتوی مشکی ترکیب کنید).

با رنگای خنثی شال طرحدار ست کنید

خب ست کردن با آیتمای فضایی که نیست، باید با همون لباس هایی که تو بازار موجود هستند ست کرد اما اینکه با کدومشون این کار رو میشه انجام داد مهمه که باید بگیم ست کردن شال و روسری طرحدار با رنگ مانتوهای نود و خنثی نیز به شدت جذاب و شدنیه. رنگ های خنثی که میتونن استایل شما رو بی نقص کنند، به مانند طوسی، سفید، سورمه‌ای، زیتونی، قهوه‌ای، کرم و حتی بژ!

ست کردن شال و روسری طرحدار

شال طرح داری که رنگ شاخصش با ظاهر مونوکروم شما سته

سبکی در استایل وجود داره به نام مونوکروم که شما به راحتی می تونید در آن با رنگ شال خود خودنمایی داشته باشید. مونوکروم میتونه راهی نجات برای شما باشه چرا که در این راستا میتونید یک رنگ رو انتخاب کرده و بعد هم رنگ شاخص شال خود را با اون رنگ کلی مونوکروم ست کنید. در اینجا شال شما طرح داره اما یه رگش به استایل شما وصله و هماهنگی خوبی ساخته. پیشنهاد ما به شما استفاده از روسری طرح بربری و یا پلنگی در استایل های کرم و شتری و یا استفاده از روسری نخ ژاکارد هستش که هم طیف با دیگر اجزای استایل.

ست کردن شال و روسری طرحدار

ست کردن شال و روسری طرح دار با دیگر آیتم های استایل

ست کردن شال و یا روسری طرح دار حتما نباید با مانتو ست بشه و به راحتی میتونه با رنگ کیف و کفش شما و یا مثلا شلواری که قصد پوشیدن دارید ست بشه و زیبایی خاص خودش رو بسازه. فراموش نکنید که تناسب مهمترین اصول در استایل هستش. مثلا شما برای چیدمان لوازم خونه نمیاید از چند جور طرح واسه لوازم انتخاب کنید که، سعی می کنید تا یه همخونی متناسب بینشون ایجاد بشه و در اینستا هم دقیقا همینجوریه. تو ظاهر این موضوع به شدت سلیقه ای تر میشه اما در مجموع اونچه که مهمه تناسبه.

ست کردن شال و روسری طرحدار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی