|

بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون / فقط خفن بودن اینا رو نیگا هم خوش دست هم با کیفیت

در این لیست بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با توجه به اون انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از گوشی از صبح که بیدار میشیم تا شب تبدیل شده به یکی از روتین های زندگیه هممون حالا در این بین یه عده کمتر و یه عده بیشتر با این وسیله سر و کله میزنن و حتی این روزا دیگه خیلی از کارها و مشاغل هم با این وسیله پیگیری میشه بنابراین مهمه که گوشی های خوبی داشته باشیم تا بتونیم وقتی که باهاشون میگذرونیم رو با لذت سپری کنیم، حالا ما هم در همین راستا برای اون دسته از افرادی که علاقمند هستن که با بودجه ای که دارن بهترین گوشی ها رو بخرن میخواهیم بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون رو معرفی کنیم که میتونه در انتخاب بهتره شما تاثیرگذار باشه.

شاید هواوی در سال های اخیر در ایران با وجود سامسونگ و شیائومی اونطور که باید و شاید دیده نشده ولی در سال های اخیر این برند به قدری گوشی های با کیفیت و با طراحی های لوکس عرضه کرده که بی توجهی بهش یه جورایی بی انصافیه بزرگیه البته باید این نکته رو در خصوص بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون ذکر کنیم که این برند چینی توسط ایالت متحده و گوگل تحریم شده و به همین علت گوشی های این برند بدون سرویس های گوگل عرضه میشن اما خب هنوز هم مشتریان و هواداران خودشون رو دارن و میتونن رضایت و توجه مشتری رو جلب کنن. حالا در ادامه بریم سراغ معرفی چند تا از بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون.

بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون

هواوی نوا 11i از بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون

گوشی هواوی Nova 11i رو میشه یکی از زیباترین محصولات این برند به شمار آوورد. نمایشگر این محصول 6.8 اینچ اندازه داره و رزولوشنش فول اچ دیه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 90 هرتزه و شما میتونید تصاویر رو پویا در این صفحه نمایش مشاهده کنید. در خصوص قلب تپنده ی این محصول یعنی پردازنده ی اون گفته میشه که هواوی از یه تراشه ی اسنپدراگون 680 بهره گرفته و این گوشی مجهز به رم 8 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه ی داخلیه که شما میتونید این مقدار رو با کارت حافظه ی جانبی افزایش بدید.

این گوشی دارای به باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. در خصوص دوربین های این محصول باید بگیم که دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفیه اون دارای یه سنسور 16 مگاپیکسلی هست که با این حساب شما میتونید انتظار ثبت تصاویر خوبی رو از اون داشته باشید.

بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون

هواوی Y9a از بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون

این گوشی رو با توجه به قیمتش میشه از جمله گوشی های اقتصادی به شمار آوورد که کاملا از جنس پلاستیک هست. اندازه ی نمایشگر این محصول 6.63 اینچ هست و برای کارهای معمولی بسیار مناسبه و کارتون رو راه میندازه و دارای رزولوشن قابل قبولی هم هست که تماشای محتواهایی مثل فیلم رو لذتبخش میکنه. در خصوص پردازنده ی این گوشی باید بگیم که هواوی این محصول خودش رو به تراشه ی مدیاتک هلیو G80 مجهز کرد که دوازده نانومتریه و دارای عملکرد خوبی هم هست و پردازنده ی گرافیکی اون هم Mali-G52 MC2 هستش که در کل باهاشون میشه بازی های ویدیویی رو با کیفیت متوسط به اجرا درآوورد.

این محصول از هواوی در رم های مختلف شش و هشت گیگابایتی و با حافظه ی داخلی 128 گیگا بایتی عرضه میشه و میدونید که رم بیشتر مساوی با هزینه ی بالاتر هست اما عملکرد بهتری رو هم در پی خواهد داشت. البته این گوشی رو میشه یکی از بهترین میان رده های این برند به شمار آوورد که شما میتونید حافظه ی اون رو با استفاده از کارت حافظه ی جانبی افزایش بدید. در خصوص دوربین های این گوشی گفته میشه که دوربین اصلی دارای یه سنسور 64 مگاپیکسلیه که میشه با تکیه به اون عکس های زیبایی رو ثبت کرد البته ممکن هست که در شرایط نور نامساعد یه مقدار کیفیت عکس هاتون پایین بیاد.

بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون

هواوی نوا 8i از بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون

رسیدیم به یکی دیگه از گوشی های برند هواوی که میتونید اون رو در این رنج قیمت تهیه کنید. وزن این گوشی 190 گرم هست و تقریبا میشه گفت که سبکه و میشه با یه دست و به راحتی اون رو نگه داشت و باهاش کار کرد. نمایشگر این گوشی دارای 6.67 اینچ اندازه هست و رزولوشن متوسط و قابل قبولی داره و از این رو میتونه برای تماشای انواع محتوا مثل فیلم و سریال مناسب باشه. از ویژگی های جالب این گوشی میشه به بهره گیری از تراشه ی قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 662 به عنوان پردازنده در اون اشاره کرد که یازده نانومتریه و این گوشی رو برای به اجرا درآوردن اغلب بازی های ویدیویی مناسب کرده.

این گوشی در دو نسخه ی رم شش و هشت عرضه میشه و که هر دوی اون ها با حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی به فروش میرسن که کاملا مشخصه که رم 8 گیگاباتی اون عملکرد خیلی بهتری داره و زیاد هم تفاوت قیمت ندارن بنابراین بهتون خرید این رم توصیه میشه. همچنین لازم به ذکره که این محصول از کارت حافظه ی جانبی پشتیبانی نمیکنه پس اگر این موضوع براتون مهمه باید بیخیال این گوشی بشید. در خصوص دوربین هم این گوشی قابلیت خوبی برای ثبت عکس و ویدیوهای متوسط از خودش نشون داده.

بهترین گوشی های هواوی تا ۱۰ میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی