|

عطرهای ارزان قیمت اورجینال

عطر گرون می بینی دلت ذوب میشه؟ با این عطرای ارزون و اورجینال پز بده انگار دلاری خریدی

اگر توان پرداخت هزینه های گزاف عطر های گران قیمت رو ندارد، پس دو راه پیش روی شما میمونه که در این مطلب با اونها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه شما یک استایل و لباس گران قیمت داشته باشید، همراه با کیف و کفش لوکس و جذاب، قطعا استایل کاملی ندارید! چرا که بوی خوش از دست آیتم های به شدت مهمی محسوب میشه که هر کجا قرار باشه از شما ردی باقی بمونه، اون بوی مخصوص به شماست. انسان ها ذاتا این مدلین که شاید تیپ و آیتم های لباس فرد رو فراموش کنند، اما قطعا بویی که به مشامشون خورده رو تا مدتها از یاد نمیبرن. پس برای داشتن یک بوی خوش تاکید داشته باشید، همونطور که برای خوشتیپ بودن خود تلاش دارید.

اما شاید بگین ای بابا دلت خوشه ها، بوی خوش و موندگار مال عطر و ادکلن های گرونه که ما پولش رو نداریم تا این میزان هزینه کنیم. که در پاسخ باید بهتون بگم این مطلب دقیقا برای شما آقا یا خانوم محترم هستش که به دنبال یک عطر اورجینال هستین و هزینه های بالا و گزاف رو هم نمی خواهید! در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

عطر ارزان قیمت

روش های خرید عطر ارزان قیمت چیست؟

1- از برندهای جدید و معبر خرید کنید: همه ما میدونیم که عطر اورجینال خیلی گرونه و از دست آیتم هایی هستش که جیب فرد رو خالی میکنه. اما اولین راه برای رسیدن به یک عطر معتبر با هزینه ای کمکتر اینه که شما به جای خرید عطر های معتبر شناخته شده، به سراغ عطرهای معتبری برید که کمتر شناخته شده هستند و یه جورای جدید تر می باشند. چرا که این دست از عطر ها به دلیل اینکه تازه وارد بازار عطر شده اند و خب باید بتونن با رقبای قدر خود رقبت داشته باشند، میان و قیمت عطر های خود را به میزان قابل توجهی پایین میارن. اینجوری سودشون به حداقل میرسه اما در عوض فروششون میره بالا و در نهای میتونن اسم و رسم خود را به گوش همگن برسونن و شهرت پیدا کنند. به این شکل مشتریان بهترین کیفیت رو همراه با هزینه ای کم دریافت می کنند.

2- از عطرهای دست­ریز یا سمپل خرید کنید: اما اگر شما از طرفداران عطرهای شناخته شده هستید و خیلی رو بو و برند عطر خود حساسید، پس میتونید از سمپل یا دستریز عطرهای معتبر خرید داشته باشید. درسته که اینجوری میزان میل کمتری از اون عطر رو دارید، اما در عوض هزینه ای اقتصادی و به صرفه هم داشته اید. در ادامه با عطر های اورجینال ارزان قیمت آشنا خواهیم شد.

عطر ارزان قیمت

عطر لالیک لامور زنانه – Lalique L’Amour

عطر نام برده در سال 2013 بود که به دتس کمپانی مشهور و فرانسوی لالیک در پاریس رونمایی شد. جالبه که بدوندی عطر لامور تو دسته بهترین عطرهای زنانه قرار دارد و دلیل این موضوع هم کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می باشد. این عطر طرفداران عطرهای ملایم با رایحه گلی رو شیفته خود ساخته.

عطر ارزان قیمت

عطر جگوار کلاسیک مشکی مردانه – Jaguar Classic Black

احتمالا این اسم رو در مقوله تولید اتومبیل شنیده اید چرا که در سال 2009 بود که برای اولین بار این برند ادکلن جگوار مشکی رو به بازار عرضه کرد. جالبه که کیفیت این عطرها اونقدری بالا بود که بسیاری از طرفداران و منتقدان عطر و ادکلن رو به سمت خود جذب نمود. تا به حال از این برند 41 عطر ساخته شده که عطر جگوار مشکی از با کیفیت ترین و در عین حال ارزان قیمت ترین آن ها بوده است.

عطر ارزان قیمت

عطر امپر فاسیو زنانه – Emper Fasio

از ویژگی های عطر امپر فاسیو زنانه اینه که برای تمام فصول سال مناسب است و به راحتی عاشقان رایحه شیرین و دارای طبع ملایم رو جلب خود کرده و اونها میتونن از این عطر جذاب در مراسمات مختلف بویی خوش داشته باشند. این عطر برای خانوم هایی مناسب هستش که دارای روحیه ای لطیف و ملایم هستند. علاوه بر این، این عطر میتونه اطرافیان رو محو بوی خود کند در حالی که قیمتی مناسب و ارزان دارد.

عطر ارزان قیمت

عطر اجمل شادو مردانه – Ajmal Shadow for Him

عطر اجمل شادو مردانه تو سال 2008 بود که توسط برند اماراتی اجمل ساخته و عرضه شد. این عطر مورد توجه بسیاری از آقایون قرار گرفت و در بین طرفدارانش به ادکلن شادو آبی معروف شد. کسانی که به این عطر علاقمند هستند معمولا طبع ملایمی دارند و به رایحه‌ های تلخ توجه می ­کنند. این ادکلن نیز در تمامی فصول سال قابل استفاده هستش و قیمتی بسیار مناسب دارد.

عطر ارزان قیمت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها