|

جذاب ترین طرح های لاک ناخن واسه پاییز 1402؛ هرچی تیپ زدی به کنار انگشتاتو خوشگل کن

واسه پاییز علاوه بر اینکه به لباس و استایلت توجه داری، به اونچه که دستات نیاز داره هم توجه کن و اینجوری ناخناتو پاییزی کن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داریم تو فصل پاییز قشنگ زندگی می کنیم. اصلا انسان دلش به چی خوشه؟ به همین روزایی که داره میگذره. من خودم به شخصه عاشق پاییز و زمستون هستم و وقتی هوا یکم نمدار میشه و میخواد بارون بزنه انگار اون روز منه و قند تو دلم آب میشه. پاییز از زیباترین فصل های خداست که که انگار یه ترکیبی از زمستون و تابستون شده. تو پاییز میشه خیلی استایل های خفن و خوشگل زد چرا کمه هوا بینابین سر میکنه و نه سرده و نه گرم. اینجوری میشه یه عالمه تیپای جادویی و خوشگل زد که هم رنگی هستند و هم لایه ای میشن و هم مثل زمستون از شدت ضخیم گوشی پف نمی کنیم!

اما استایل تنها مختص لباسی که تنمون می کنیم نیست و جزئیاتی مثل اکسسوری و یا میکاپ و لاک ناخن هم تاثیر خیلی زیادی داره. پاییز هم که خوراک طرح لاک های جذاب و دوست داشتنی. اما شاید ندونین دقیقا چه طرح و ترندهایی بهتره و الان رو مد تره که خب در ادامه مطلب خواهیم گفت و شما رو به طور کامل روشن خواهیم کرد. 

لاک پاییزی

واسه پاییز طرح گل بزن، ناز و ملوس

کلا دنیای لاک خیلی جذابه . مثلا شما میتونید حتی چهره خودتون رو طراحی کنید رو یه ذره ناخن! البته که چنین مواردی نیاز به یه ناخن کار به شدت ماهر داره. اما طرح هایی که گلدار هستند و انرژی طبیعت رو انتقال میدن میتونن برای پاییز خیلی قشنگ و شیک باشن. اصلا در اصل پاییزه که میتونه طرح خاص خودش رو تو لاک داشته باشه و دیگر فصل ها کمتر این قابلیت رو دارند. پس از طرح های گلدار با رنگ های جذاب پاییزه غافل نشید. رنگ هایی که یادآور طبیعت هستند به مانند زرد و نارنجی و حتی قرمز و سبز و قهوه ای میتونن رنگ هایی مناسب برای شما باشند.

لاک پاییزی

لاک پاییزی

لاک پاییزی

ساده به رنگ پاییز شو

خب خیلی از خانوما هستند که حالا یا بنا به شغلی که دارند و یا اصلا سلیقه شخصی شون خیلی از طرح خوششون نمیاد و اصلا دلشون نمیخواد حتی یه نقطه رو لاکشون بیوفته. در این حالت نیز باید گفت اگر طرفدار لاک های ساده هستید، میتونیم بگیم خیلی هم عالی! شما با استفاده از رنگ های پاییزی میتونید ناخن های خود رو به زیباترین شکل ممکن در بیارید. فراموش نکنید که سادگی تو لاک هیچوقتتتت قدیمی نمیشه و از مد نمیوفته. پس از رنگ های جذاب این فصل زیبا بهرمند شوید و به ناخن های خود زیبایی تمام عیار ببخشید. این سبک هم میتونه به صورت تک رنگ باشه و هم دو یا سه رنگه.

لاک پاییزی

پاییز تنها فصلیه که رنگای نود لاک هم بهش میاد

چرا این جمله رو گفتیم؟ چون رنگ های نود به مانند کرم و قهوه ای که از رنج اصلی رنگای نود محسوب میشن نیز تو خانوده رنگ هایی مثل نارنجی و زرد می باشند که خب جون پاییز در میره واسه نارنجی و زرد. پس اگر به هر دلیل نباید از رنگ های جیغ استفاده کنید و یا اصلا سلیقه خودتون این سبکیه، بدونید که رنگ های نود در پاییز به شدت مورد توجه هستند و طرفداران بسیاری دارند.

Makeup (lifeMakeup) - Profile _ Pinterest (1)

لاک طرح حیوانی بزن، ولی حیوونای به رنگ پاییز

لاک های با طرح حیوان خیلی ساله که مد شده و یه مدت خیلی ترند تر بود و هر خانومی رو می دیدم یک حیوان بر روی ناخن داشت. تاما این روزا کمتر شده و باید بگیم اما همچنان در پاییز هواداران خود را دارد چرا که میشه از طرح هایی جالب استفاده کرد. طرح هایی که شادی برای فصل های دیگه خیلی کاربردی نباشن. 

لاک پاییزی

نکته: پیش از زدن هر لاکی چه با طرح و چه بی طرح باید به ناخن های خود توجه داشته باشید. چرا که اگر ناخن های شما مرتب نباشن، حتی اگه بهترین لاک  طرح رو خهم اجرا کنید، باز اون زیبایی که باید، رو نداره.

لاک پاییزی

لاک پاییزی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها