|

بهترین عطر مردانه دنیا کدام است؟

ادکلن دخترکش پاییز 1402 را بشناسید؛ معرفی معروف ترین عطر مردانه پرفیوم دو مارلی!

بهترین عطر مردانه

معرفی معروف ترین عطر مردانه پرفیوم دو مارلی و انواع عطر مردانه پاییزی در شایانیوز؛ خوشبوترین عطر مردانه در ایران و بهترین عطر مردانه

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از چیزهایی که بر روی خانم ها تاثیر بسیاری دارد و یا حتی می توان گفت بر روی برداشت آن ها از شما تاثیر زیادی خواهد داشت رایحه عطر و ادکلنی است که استفاده می کنید. پس اگر برای رفتن به یک دیت با یک خانم شیک پوش آماده می شوید قبل از هر کاری به سراغ انتخاب عطر و ادکلن مناسب برای خود باشید. زیرا او شاید لباس ها و یا نوع مدل موی شما در خاطرش نماند ولی قطعا بوی خوش شما در خاطرش می ماند. نکته مهم دیگر برای انتخاب عطر مردانه این است که شما باید قبل از انتخاب آن به تناسب آن با فصل و یا حتی سبک استایل خود دقت نمایید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. برای مثال در فصل پاییز شما بهتر است تا از رایحه های گرم و تلخ استفاده کنید تا در شب های سرد این فصل حس گرما را القا کنید.

اگر بخواهیم صادقانه در این مورد نظر دهیم باید بگوییم که برای مثال عطر مردانه پرفیوم دو مارلی هالتان می تواند یک گزینه مناسب برای دیت اول در پاییز باشد، پس قبل از انتخاب بهتر است بهترین عطر مردانه برای پاییز را بشناسید. البته بهترین عطر مردانه الزاما عطر جدید یک برند معروف نیست بلکه بسیاری از ادکلن‌ ها در تاریخ ماندگار شده اند و تا سالیان سال، همچنان به فروش می‌ رسند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های عطر مردانه برای پاییز امسال آشنا شوید.

بهترین عطر مردانه

عطر مردانه پرفیوم دو مارلی هالتان

اولین پیشنهاد ما برای پاییز 1402 همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم عطر مردانه پرفیوم دو مارلی هالتان است، زیرا هالتین عطری برای مردان امروزی است که با الهام از اشراف‌ زادگان و نجیب‌ زادگان قصر مارلی در قرن هجدهم ساخته شده است. عطری اصیل که درخشندگی و سایه را با همدیگر دارد. این عطر مردانه و پاییزی با رایحه های چوبیِ خود با آمیزه‌ای که ترکیبات کمیاب و ناب به سنت عطرسازی فرانسوی در قرن هجدهم نگاهی دوباره می اندازد. برای درک بهتر بویایی این عطر جذاب خوب است که بدانید رایحه آن با نت های اولیه ترنج، اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا، پرالین و زعفران شروع می شود و به اوج می رسد و در انتها با نت های سدر و عود به پایان می رسد.

بهترین عطر مردانه

بهترین عطر مردانه

عطر مردانه دیور هوم اسپورت

همانطور که می دانید دیور یکی از برندهای معروف دنیا در زمینه معرفی عطر و ادکلن مردانه و یا زنانه است که برای پاییز هم دارای رایحه های بسیار معروف زیادی است. عطر مردانه دیور هوم اسپورت یکی از این رایحه های جذاب است که توسط عطاری به نام فرانسوا دمکی در سال 2008 به دنیا معرفی شده است. این عطر مردانه دیور عطری است جوان پسند که با الهام گرفتن از جویدن آدامس نعناعی طراحی شده است، به گونه ای که با اسپری این محصول همانند خوردن آدامس تند نعناعی سبب کشیدن نفس عمیق و باز شدن همزمان چشم ها و آمدن حس طراوت و تحرک و انرژی می گردد.

بهترین عطر مردانه

بهترین عطر مردانه

عطر مردانه تام فورد ماندارین دی آمالفی

آخرین عطر پیشنهادی برای پاییز امسال را می توان عطر مردانه تام فورد ماندارین دی آمالفی دانست، این عطر مردانه دارای رایحه ای مرکباتی است و در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. برای درک بهتر بویایی این عطر جذاب می توان گفت رایحه او با نت های اولیه لیمو، گریپ فروت، نعنا، ریحان، ترخان، انگور سیاه فرنگی، شکوفه پرتقال، یاس، مریم گلی، شیسو، بذر گشنیز، فلفل سیاه شروع می شود و به اوج بویایی خود می رسد و با نت های مشک، خس خس، لادن و عنبر به پایان می رسد.

بهترین عطر مردانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی