|

کلاه های زمستانی که باید بشناسیم

امسال سر خودمون چه کلاهی بذاریم؟ / فقط تو زمستون میشه این دلبرا رو داشت از دست نده

شما میتونید با شناختن کلاه های زمستانی انتخاب بهتری برای این فصل داشته باشید و استایلتون رو با کلاه های زیبا حسابی شیک جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال های اخیر خیلی از افراد علاقمندی خودشون رو به استفاده از کلاه در فصل های مختلف نشون دادن و خیلی ها دوست دارن که با این پوشش جالب استایل خودشون رو در فصل های مختلف تکمیل کنن که خانوم و آقا هم نداره ولی در بین کلاه های زمستانی تنوع بیشتری وجود داره که البته اسمشون زمستانیه ولی شما میتونید اون ها رو توی پاییز هم بپوشید و در زمستون هم که دیگه مشخصه برای این که گوش و سرتون از سرما در امان بمونه بهترین انتخاب براتون هستن به خصوص که میتونید با اون ها هم تیپ های رسمی داشته باشید و هم تیپ های اسپرت و کژوال.

اما خب در رابطه با کلاه های زمستانی واجب هست که بدونید کدوم رو کجا بپوشید مثلا اون دسته از کلاه هایی که رنگارنگ هستن اصلا برای یه موقعیت رسمی مناسب نیستن و بهتره که اون ها رو در موقعیت های راحت تر استفاده کنید و برای موقعیت های رسمی بهتره که سراغ اون دسته از کلاه هایی برید که رنگ های خنثی و تیره دارن و میشه اون ها رو با خیلی از لباس ها ست کرد مثل قهوه ای، مشکی و خاکستری. این رو هم اضافه کنیم که در خصوص خرید کلاه هم باید شکل و فرم صورتتون رو مدنظر قرار بدید و بعد اقدام به خرید کنید چرا که هر کلاهی به هر کسی نمیاد. حالا در ادامه بریم سراغ معرفی کلاه های زمستانی که باید داشته باشید.

کلاه های زمستانی

Beanie از کلاه های زمستانی

کلاه‌ Beanie در بین کلاه های زمستانی از محبوبیت بسیار بالایی برخورداره؛ این نوع کلاه ها رو بیشتر از جنس آکریلیک و یا پلی استر درست میکنن  ور در برخی از اوقات از پشم و کرک هم میبافنشون. این مدل کلاه ها در بیشتر مواقع به شکل ساده و تک رنگ بافته میشن ولی مدل های طرح دار اون ها محبوبیت بیشتری داره. در صورتی که شکل چهره ی شما بیضی باشه این کلاه ها میتونن بهترین انتخاب برای شما در طول زمستون باشن و در صورتی که صورتتون قلبی شکل هست بهتره که سراغ اون دسته از این کلاه ها که یه مقدار نوکش به پایین انحنا داره برید.

کلاه های زمستانی

کلاه خلبانی از کلاه های زمستانی

کلاه‌خلبانی از جمله کلاه های زمستانی محسوب میشه که به طور مخصوص برای پوشوندن گوش ها یه قسمت اضافه داره و میتونید در سرماهای شدید و یا حساسیت گوش هاتون به سرما با اطمینان سراغ این کلاه ها برید. به طور کلی خیلی ها معتقد هستن که این مدل کلاه ها شبیه کلاه های روسی هست که در بیشتر اوقات از پوست گوسفند، سمور و یا خرگوش درست میشن ولی در این بین کلاه های خلبانی بیشتر اوقات از چرم درست میشن و توی قسمت گوش ها و پیشونی اون ها خز قرار میدن. این رو هم اضافه کنیم که این مدل کلاه ها به تموم فرم صورت ها میاد و برای خانوما و آقایون مناسبه.

کلاه های زمستانی

کلاه شاپو از کلاه های زمستانی

در فرهنگ ما به کلاه های فدورا شاپو میگن که توی زمستون استفاده های زیادی داره. در اغلب موارد این کلاه رو از پشم میسازن و برای هر دو دسته ی خانوم ها و آقایون مناسب هست. در خصوص چهره های مناسب برای گذاشتن این کلاه باید بگیم که توصیه میشه که این کلاه رو بیشتر اون افرادی که چهره هاشون ریز و کوچک هست بذارن و در صورتی که این ویژگی ها رو دارید بهتره که سراغ انتخاب اون کلاهی برید که لبه های کوتاه تری داره تا صورتتون کوچک تر دیده نشه و اون دسته از افرادی هم که صورتشون به شکل مستطیل هست و کوچک بهتره که به سراغ کلاه هایی برن که لبه های پهن تری دارن.

کلاه های زمستانی

کلاه خزدار از کلاه های زمستانی

کلاه های خز دار رو میشه از اون از کلاه هایی که حسابی زرق و برق دارن به شمار آوورد. این مدل کلاه ها رو میشه از اون دسته از کلاه هایی که میشه برای موقعیت های رسمی استفادشون کرد دونست که برای هر دو گروه خانوم ها و آقایون مناسب هستن و در بسیاری از کشوهای خارجی در فصل زمستون توسط خیلی از خانوم ها استفاده میشه و مثل کلاه های خلبانی که به کلاه های روسی معروف هستن این کلاه ها هم به کلاه های قزاقی معروف هستن با این تفاوت که قسمتی برای پوشوندن گوش ندارن. این مدل کلاه ها برای افرادی که چهره های گرد دارن بسیار مناسبه.

کلاه های زمستانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها