|

چطور افراد را جذب خود کنیم؟ / شنیدی میگن فلانی مهره ی مار داره دروغ نمیگن چون شدنیه!

برای جواب این سوال که چطور افراد را جذب خود کنیم؟ یه سری راهکارهای عملی بهتون گفتیم که میتونن معجزه کنن در صورت انجام دادنشون.

لینک کوتاه کپی شد

این روزا بچه ها زیاد از حد دارن درگیر گوشی میشن و یه جورایی مثل قدیم دیگه خبری از بازی های سنتی نیست و بچه ها ترجیح مید که با گوشی و بازی های نصب شده روی اون خودشون رو سرگرم کنن که این مسئله به مرور زمان باعث خواهد شد که اون ها مهارت های ارتباطی ضعیفی داشته باشن چون بالاخره وقت زیادی رو با گوشی میگذرونن و خبری از سر و صدای بچه ها توی مهمونی ها نیست و والدین هم ترجیح میدن که برای داشتن بچه های آرومتر یه گوشی بدن دستشون ولی در آینده این سوال که چطور افراد را جذب خود کنیم حتما برای بچه های اون ها پیش خواهد اومد چرا که اونطور که باید مهارتش رو پیدا نکردن.

بگذریم برسیم به آدم بزرگا اونم این روزا؛ وقتی برای اولین بار وارد یه محیط جدید میشیم مثل دانشگاه، محل کار، باشگاه، آموزشگاه و... بیشترمون با یه نفر و یا بیشتر یه اکیپ درست میکنیم و باهاشون یه جورایی گرم میگیریم و وقت میگذرونیم و چی از این بهتر که توی اکیپ ما فرد محبوبی باشیم بنابراین این سوال برامون پیش میاد که چطور افراد را جذب خود کنیم؟ جذب افراد یه جورایی یه مهارت محسوب میشه که با تمرین و تکرار به دست میاد و البته که شما باید اعتماد به نفس کافی برای این کار رو داشته باشید و مثل بچه هایی که فقط با گوشی بازی کردن نباشید و با آدم ها هم در ارتباط بوده باشید! حالا ما قراره چند تا راهکار برای این که چطور افراد را جذب خود کنیم براتون بیان کنیم که امیدواریم مفید باشه.

چطور افراد را جذب خود کنیم

چطور افراد را جذب خود کنیم؟ دیگران رو دوست داشته باشید

این موضوع که با مرموز بودن و مثل یه راز بودن و خلاصه تو قیافه بود نیه سری ها جذب شما خواهند شد درسته ولی در مورد خیلی ها این مسئله صدق نمیکنه چرا که افراد ترجیح میدن که با کسایی بگردن که ازشون حس خوب میگیرن اونایی که مردم رو دوست دارن و باعث میشن که فرد خودش رو دبیشتر دوست داشته باشه و احساس باارزش بودن کنه بنابراین برای این که افراد جذب شما بشن بهشون لبخند بزنید و در این حالت به چشم هاشون نگاه کنید چرا که لبخند زدن شما رو به عنوان فردی که اعتماد به نفس بالایی داره، باانرژی و خوشبین هست توی چشم مردم جلوه میده.

چطور افراد را جذب خود کنیم

چطور افراد را جذب خود کنیم؟ افراد رو بخندونید

در این خصوص همین ابتدای کار بگیم که خندوندن افراد به هر روشی نباید باشه بلکه شما باید خیلی زیرکانه و از روشی انسانی باعث خنده ی دیگران بشی نه با تمسخر کسی و یا اداهایی که در شان شما نیستن. طبق مطالعاتی که انجام شده روانشناس ها به این نتیجه رسیدن که شما از راه خنده و لبخند در هر اکیپی میتونید افراد رو جذب شخصیت خودتون کنید اون ها یه آزمایش روی خانوم ها انجام دادن و یه سری تصاویر بهشون نشون دادن که توی اون ها افرادی که لبخند زده بودن به نظر براشون جذاب تر میومدن.

اصلا خودتون بیشتر جذب چه افرادی مشید اونایی که عبوس و سرد هستن یا اون افرادی که کناره اون ها انرژیک هستید و احساس خوبی دارید و هر آن منتظر این هستید که یه اتفاق بامزه و خنده دار خلق کنن، بنابراین بخندید و بخندونید تا جذاب به نظر برسید.

چطور افراد را جذب خود کنیم

چطور افراد را جذب خود کنیم؟ کمی متفاوت باشید

هر روز یه عالمه آدم از کنار شما رد میشن که مثل هم لباس پوشبیدن و یه جور صحبت میکنن و به جای این که با افراد معاشرت کنن ترجیح میدن که با گوشیاشون سرگرم باشن و از طریق اونا ارتباط برقرار کنن که در این حالت یه حس ماشینی بودن و حالت ربات بودن از اون ها دریافت میکنید بنابراین نظرتون چیه کمه یه مقدار متفاوت تر عمل کنید و شخصیتتون رو خاص تر جلوه بدید تا توی ذهن ها موندگار بشید یعنی اینطوری نباشید که خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو چون بعضی از اوقات افرادی در تاریخ بودن که هم رنگ جماعت نشدن و رنگ خودشون رو خلق کردن!

بنابراین شما هم یه فرد مجزا با یه شخصیت جدا و هستید سعی کنید که از دیگران و افرادی که براتون الگو هستن یادبگیرید ولی کپی برداری نکنید و خودتون هم یه سری تفاوت ها ایجاد کنید تا امضای شخصیتتون باشه همچنین برای خودتون ارزش قائل باشید مثلا از الکل و دخانیات دوری کنید و ورزش کنید و غذاهای سالم بخورید تا افراد براتون احترام بیشتری قائل باشن و شما رو به عنوان یه فرد توسعه محور بشناسن.

چطور افراد را جذب خود کنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها