|

نشونه هایی که میگه هنوز ازدواج برات زوده / بیا خودتو بشناس از هول حلیم نیفتی تو دیگ!

چند تا از نشونه هایی که میگه ازدواج برات زوده رو بهت گفتیم که میتونی با خوندن اون ها و یکم سبک و سنگین کردن موضوع به جمع بندی برسی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که این روزا با وجود بالا رفتن سنشون علاقه ای به ازدواج نشون نمیدن که خب شاید این موضوع برای اطرافیان اون ها قابل درک نباشه و حتی بعضی وقتا از سمت خونواده و آشناهاشون در منگنه قرار بگیرن که الا و بلا باید ازدواج کنن در حالی که ازدواج به سن نیست چرا که باید قبل از هر چیزی بلوغ فکری در فرد رخ بده چرا که شما قراره مسئول احساس یه نفر دیگه باشید که این موضوع میتونه بسیار حساس و مهم باشه چون بالاخره قراره با یه نفر اوقات زیادی رو بگذرونید و وقتی که چه اون فرد و چه خود شما برای این موضوع آمادگی کافی نداشته باشید احتمالا شکست و سرخوردگی در انتظار شماست.

این روزا هم که آمار طلاق داره روز به روز بیشتر میشه و دیگه کسی حوصله ی این که اخلاق های عجیب یه نفر رو تحمل کنه رو نداره بنابراین باید یه جایی این رشته بریده بشه تا بلکه کانون خانواده بتونه پا برجا و مستحکم بمونه برای همین میخواهیم یه سری نشونه هایی که میگه هنوز ازدواج برات زوده رو بهت بگیم که احتمالا بتونه بسیار برات مفید باشه و کمکت کنه البته که باید در کمال صداقت اون ها رو بخونی و در مورد خودت تجزیه و تحلیلشون کنی و در نهایت خودتی و خودت که باید یه نتیجه گیری داشته باشی که آیا سن ازدواجت رسیده یا نه حالا بریم سراغ  این نشوهایی که میگه هنوز ازدواج برات زوده!

نشونه هایی که میگه هنوز ازدواج برات زوده

اسم ازدواج میاد وحشت زده میشید

اگر با این فکر که قراره زندگی آینده تون رو مثلا حدود ده سال یا بیست و یا بیشتر رو با یه نفر بگذرونید احساس ترس و حشت بهتون دست میده و فکر میکنید که از سرتون دود داره بلند میشه بنابراین هنوز برای ازدواج آمادگی لازم رو ندارید و باید در این مورد بیشتر فکر کنید چرا که در این صورت آمار خیانت و یا طلاق فقط بالا میره!

از فرد موردنظر خوشتون میاد ولی عاشقش نیستین

در صورتی که یه فرد رو صرفا به خاطره این که برای شما همسر خوبی میشه و پدر یا مادر خوبی هم برای بچه تون میشه میخواهید برای ازدواج انتخاب کنید و دوستش ندارید با این خیال که عشق بعد از ازدواج به وجود میاد دست نگه دارید چرا که اومدیم و عشق بعد از ازدواج به وجود نیومد اون موقع چی میشه؟ بنابراین به ازدواج مثل هندونه ی سر بسته نگاه نکنید و موضوع رو با هر چه بادا باد و احتمالات و پیش بینی ها جلو نبرید چرا که یه طرف حرف از احساس خودتونه واز یه طرف دیگه هم احساس یه فرد دیگه پس به دلیل ناپختگی با احساسات اون فرد بازی نکنید.

نشونه هایی که میگه هنوز ازدواج برات زوده

مسائلی دارید که باید فرد مقابلتون از اون ها آگاه باشه ولی پنهانشون میکنید

یکی دیگه از علامت هایی که نشون میده شما هنوز برای این که ازدواج کنید آمادگی لازم رو ندارید اینه که یه سری رازها و یا عادت ها دارید که لازمه فرد مقابلتون از اون ها اطلاع داشته باشه و اونا رو بدونه ولی شما علاقه ای به گفتن اون ها ندارید و پنهان کاری میکنید مثلا گفتن این که قبلا نامزد کردید شاید برای خیلی ها این موضوع مهم نباشه ولی برای خیلی ها هم مهمه و حتی خط قرمز اون ها محسوب میشه.

یا شاید شما هر از گاهی مصرف الکل و یا مواد دارید و به خیال خودتون تفریحیه و مهم نیست فرد مقابلتون اون رو بدونه در حالی که این موضوع شاید یکی از پر اهمیت ترین مسائل برای اونه و بعد  از این لو برید اوضاع بدتر خواهد شد چرا که بالاخره رابطه ی عاطفیتون شاید رفته رفته عمیق تر شده باشه و جدایی سخت تره!

نشونه هایی که میگه هنوز ازدواج برات زوده

به نظرتون طلاق اونقدرا هم چیزه بدی نیست وگرنه این همه آدم طلاق نمیگیرفتن!

درسته که بعضی وقتا طلاق آخرین راه حل هست ولی این موضوع در مورد مواقعی صدق میکنه که شما تموم راه ها رو برای حل مشکل طی کردید و بعد به این نتیجه رسیدید که راهی براتون باقی نمونده و مجبور هستید که به این راه حل پناه ببرید ولی وقتی از اول با این تفکر و نگرش جلو میرید که خب اگر مشکلی بود ایرادی نداره طلاق میگیریم پس شما هنوز آماده ی این که تمام پتانسیل خودتون رو برای داشتن یه زندگی مسئولانه و متعهدانه به کار بگیرید نیستید.

نشونه هایی که میگه هنوز ازدواج برات زوده

باورها و عقایدتون هیچ سنخیتی باهم نداره

دوست داشتن هیچ وقت کافی نبوده و هیچ وقت هم کافی نخواهد بود چرا که در صورتی که انتخاب درست نداشته باشید که روز به روز باعث بیشتر شدن دوست داشتنتون بشه شما به مرور همون مقدار دوست داشتن رو هم از دست میدید و کم کم رنگ نفرت هم حتی به خودش میگیره و بعد به خودتون میایید و میگید چرا اینطوری شد؟! بنابراین در صورتی که از لحاظ عقاید و باورها با فرد مقابلتون یه سری تفاوت های خیلی بزرگ و اساسی دارید مطمئن باشید که در آینده دچار مشکل خواهید شد مثلا اختلاف نظرهای شدید در تربیت بچه ها که هم آسایش رو از شما خواهد گرفت و هم از بچه هاتون.

نشونه هایی که میگه هنوز ازدواج برات زوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها