|

صبح ها بدو بدو داری آخرم آرایشت یساعت نکشیده میریزه؟ میکاپ مناسب محل کار رو یاد بگیر

برخی از بانوان هستند که برای آرایش روزانه محل کار یا دانشگاه دچار مشکل میشن که در این مطلب یاد می گیریم چطور زود تند سریع به هدفمون بریسم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا آرایش برای بانوان در طول عمر زندگی به شدت اهمیت داره. حتی خانوم هایی که اهلش نیستند هم باز چون ژن خانومانه دارند، یکسری ترفند ها برای زیباتر شدن چهرشون میزنند که شاید دیگران اصلا متوجهش نشن، اما اون خانوم در حالی که آرایش نداره، آرایش داشته باشه! اما جدا از قشر کلی بانوان، قشر شاغل دچار چالش هایی هستند که خب شاید یک خانوم خانه دار خیلی باهاش درگیر نشه. مثلا اینکه باید صبح ها زود تند سریع این عمل رو انجام بدن و یا اینکه باید توجه داشته باشند آرایشی ملایم اما موندگار و زیبا داشته باشند و خب در نظر گرفتن همه این موارد باهم شاید سخت بشه!

آرایش مناسب محل کار چگونه انجام می شود؟

اگر شما هم از دست بانوان شاغلی هستید که صبح ها با این قسمت از زندگیتون دچار مشکل هستید، پس حتما با ادامه مطلب همراه باشید تا هم سرعت کارتون بالا تر بره و هم مناسب و ماندگار آرایش کنید.

Untitled

شستشوی درست صورت 

قطعا برای یک آرایش مناسب و خوب، باید ابتدا صورت خود را به طور کامل بشویید تا هیچ گونه پوست مرده و آرایش قبلی بر روی نمونده باشه. برای اینکار بهتره که از فیس واش مخصوص صورت خود استفاده داشته باشید و ترجیحا با آب ولرم این کار رو انجام دهید.

از کرم پوششی (بی بی کرم) استفاده کنید

با استفاده از بی بی کرم میتونید از آسیب های ناشی از کرم پودر جلوگیری کنید و به پوست خود اجازه تنفس دهید. این کرم میتونه در کسری از ثانیه جوش‌ ها رو از بین ببره و پوستی یکدست و درخشان به شما تحویل بده. البته که استفاده از کرم ضدآفتاب هم به شدت توصیه میشه و آخرین چیزی که میشه نام برد کرم پودر هستش چرا که کرم پودر برای استفاده طولانی مدت که شما ساعتها سر کار هستید مناسب نیست و علاوه بر سنگینی که داره، میتونه آسیب زا هم باشه و به مرور دچار جوش و کدری پوست بشید!

تفاوت+سی+سی+کرم+با+بی+بی+کرم

ناهمواری های پوست رو صاف کنید

برای این کار کافیه که کمی کانسیلر با انگشت خود بر روی جوش و یا لکه های آزاردهنده پوست بزنید تا مخفی بشن و پوستی یکدست داشته باشید. بهتره که این کار رو با انگشت انجام بدید، چرا که گرمای طبیعی انگشت به جذب بهتر کانسیلر خیلی کمک میکنه و سطحی یک دست و طبیعی برای پوست شما به وجود میاره. البته اگه پوستی درخشان و هموار دارید میتونید از این مرحله صرف نظر کنید و تنها برای زیر چشمان خود کمی استفاده داشته باشید.

روش-صحیح-و-حرفه_ای-پوشاندن-جوش-و-آکنه-به-کمک-مواد-آرایشی-3

گونه ها رو با تینت یا رژگونه آرایش کنید

بعد از اینکه زیرسازی لازمه انجام شد و پوستی یک دست ساختید، بهتره که از یک رژگونه برای گونه های خود استفاده کنید. دقت کنید که ملایم باشه و چهره ای عروسی طور برای شما نسازه. در چند سال اخیر تینت هم به شدت ترند شده که میشه ازش هم برای لب ها و هم برای گونه و گاهی حتی سایه چشم استفاده کمرد. تینت رو کمی بر روی گونه های خود بزنید تا چهره ای بشاش و شاداب تر داشتن باشید. جالبه که تینت باعث میشه تا پوست شما باز تر هم نشون داده بشه.

میکاپ+حرفه+ای

Untitled

خط چشمی ملایم با نهایت دقت

برای آرایش محل کار با یک خط ظریف برای پلک پایین خود خطی ظریف بکشید و برای پلک بالا نیز با خط چشم و یا مداد های ژله ای خطی زیبا و متناسب بکشید و نهایت دقت درو داشت باشید که هر دو چشم متقارن باشند و زیبایی چشم های شما رو به حد اعلا برسونند. البته که استفاده کمی از سایه چشم ساده هم میتونه به جادویی شدن چهره شما افزایش بده اما این کار کاملا برمیگرده به سلیقه و چهره شما، و البته فضایی که درش مشغول به کار هستید.

از دیگر ترفند ها برای چشم اینه که بعد از کانسیلر زدن، مژه های خود را با ریمل فراوون پر کنید اما هیچ خطر چشمی نکشید و با تینت و رژ ملیح بودن فیس خود را کامل تر کنید. 

و یا شاید هم ریمل رو کم بزنید و در عوض یا یک سایه تیره رنگ لایه ای نازک زیر چشمان خود بکشید و از کانسیلر هم صرف نظر کنید. هر سه مورد برای محل کار زیبایی چهره شما رو زیاد میکنن و تا حدودی هم ساده و سریع هستند.

31869942-4806-b__7615

لب های خود را اینچنین زیباتر کنید

ابتدا با یک مداد لب رنگ مناسب محدوده ای ریز و زیبا برای لب های خود تعیین کنید. بعد هم میشه رژلبی کمرنگ زد و هم میتونید از برق لب استفاده داشته باشید تا به نرمی و رطوبت لب ها هم کمک کنه. داشتن همیشگیه یک رژلب در کیفتان هم حرکت هوشمندانه ای هستش که میتونه در مواقع لزوم به داد لب های شما برسه.

زیرسازی+آرایش+با+پرایمر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی