|

چجوری لب هایی زیباتر و هالیوودی داشته باشیم؟ اینجوری رژلب بزن تا بشی بانویی جذاب

رژلب میتونه شما رو خیلی زیبا کنه اما این در صورتیه که به درستی رژلب بزنید و اشتباهاتی که در این مطلب اشاره شده رو دقت داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- همه خانوم ها رژلب خریدن رو دوست دارند و حتی اگه هزار رنگ هم داشته باشن باز وقتی یه رنگ دیگه می بینند دست و دلشون میلرزه که باز هم خرید کنند. اصلا رژلب انگاری از دست کاربردی ترین اختراعات بوده که تا ته دنیا طرفدارای خودش رو داره و هیچ موقع از مد نمیوفته، بلکه به مانند قانون نیوتن تنها از شکلی به شکل دیگر در میاد!!! چرا که می بیینم رژلب اصلی ترین قسمت آرایش محسوب میشه چرا که شما حتی اگه هیچ چیز هم نزنید و تنها رژلب رو استفاده کنید باز چهرتون رنگ و لعاب مورد نیاز رو میگیره. 

اما بهتره بدونید که خانوم زیبا، درسته که رژلب زدن خیلی آسونه و به مانند مثلا آرایش های چشم نیست اما این آیتم هم ترفند های خاص خودش رو داره که اگه خیلی رعایت نشه میتونه نه تنها به شما زیبایی نبخشه، بلکه زیباییتون رو هم کم کنه. شاید براتون سوال بشه چه نکته و ترفند های؟ که در ادامه مطلب متوجه خواهید شد با انجام این اشتباهات تا به چه اندازه میشه ظاهر این آیتم جذاب رو خراب کرد.

رژ-لب-قرمز

انتخاب رنگ نامناسب رژلب بر اساس فرم لب شما

قطعا شما هم شنیده اید و میدونید ک مثلا پوشیدن لباس های تیره میتونه اندام رو جمع تر کنه و لاغر تر نشون بده. از طرفی هم استفاده از رنگ های روشن میتونه شما رو چاق تر جلوه بده. به همین روند در رژلب زدن هم انتخاب رنگ متناسب با فرم لب شما خیلی اهمیت داره. اگر لب هایی نازک دارید بهترین گزینه اینه که از رژلب هی رنگ روشن و براق استفاده داشته باشید و از رنگ های تیره دور باشید.

مرطوب نکردن لب ها باعث خشکی و پوسته شدن میشه

قطعا مرطوب نگه داشتن لب ها میتونه در زیبایی رژ لب هم تاثیر بسیار زیادی داشته باشه چرا که زدن رژلب بر روی لب ایی که خشک شده هستند و دارای پوسته، نمیتونه خیلی جذاب باشه. برای جلوگیری از این اتفاق بهتره که دائما از بالم لب و یا روغن نارگیل استفاده کنید و همچنین برای خشک نشدن لب ها هم باید دقت کنید که از رژلب هایی که لب رو خشک میکنن استفاده نکنید و از طرفی هم بالم لب رو پیش از آرایش بزنید و بعد که نوبت به ارایش لب رسید اضافش رو با دستمال بگیرید و رژلب رو بزنید.

Untitled

استفاده از پرایمر برای آرایش هرچه زیباتر لب

خیلی از خانوما به پرایمر توجهی ندارن و ازش بهره گیری نمیکنن، در حالی که نمیدونن خیلی این حرکت اشتباهه و پرایمر میتونه به زیبایی و ماندگاری هرچه بیشتر آرایش کمک کنه. پرایمر به جهت زیرسازی رژلب هستش که البته تنها برای لب نیست و برای هر قسمت متفاوته. مثلا برای آرایش صورت و چشم و لب فرق داره. پرایمر باعث ایجاد یک لایه صاف بر روی لب میشه که نمیذاره رژ لب پخش بشه. اگر پرایمر ندارید پس حتما کمی کرم پودر به لب های خود بزنید.

خارج از محدوده لب رژلب زدن هالیوودی نیست و قدیمیه

احتمالا شما هم اگر لب هایی نازک دارید، وسوسه بشید که رژلب رو خارج از لب خود بزنید که در این حالت باید بدونید نتیجه جذاب و طبیعی نخواهید داشت چرا که رژلب به گونه ای ساخته شده که برای پوست لب هستش و وقتی به خارج از لب حرکت میکنه شاید نتیجه دلخواه رو نداشته باشه. بهتره به جاش برای بزرگ تر نشون دادن لب های خود از رژلب های رنگ روشن استفاده کنید.

Untitled

بیش از حد برق لب زدن لب های شما رو چرب خواهد کرد

برق لب خیلی خوب و مفید و زیبایی خاصی داره، اما به شرط اینکه به اندازه استفاده بشه و بیش از اندازه زدنش باعث میشه تا لب های شما طوری نشون بده که انگار غذای چربی خورده اید و از طرفی هم چسبندگی نامطلوبی برای شما ایجاد خواهد کرد. اگر قصد زدن برق لب دارید بهتره که کمی به وسط لب ها بزنید و سپس به اطرافش پخش کنید.

از مداد لب برای محدوده سازی لب ها استفاده نکنید

در آرایش خود حتما از مداد لب استفاده کنید چرا که میتونه به شما آرایش لبی تمیز تر تحویل بده و از بیرون زدگی رژلب جلوگیری کنه اما به شرطی که مدا لب شما کاملا مطابق با رنگ رژلب باشه وگرنه در غیر این صورت میتونه مثل نقاشی عمل کنه و محدود سازی نه چندان زیبایی بسازه. 

-e1582720739851

رنگ رژلب رو با توجه به تناژ رنگی باقی آرایش خود انتخاب کنید

قبل از اینکه رنگ رژلب خود را انتخاب کنید بهتره که به آرایش کلی چهرتون توجه داشته باشید. مثلا اینکه اگر آرایش چشم سنگین و غلیظی دارید بهتره که از رنگ رژلب روشن استفاده داشته باشید و اگر میکاپ چشم شما سبک و ملیح هستش میتوندی برید سراغ رنگ رژلب های به اصطلاح جون دار تا تعادل میون قسمت هی مختلف آرایش شما رعایت بشه و یهو کلا بی روح یا کلا غلیظ نشید.

تثبیت نکردن رژ لب باعث پاک شدن سریعش میشه

از دیگر اشتباهات زدن رژلب اینه که هیچ کاری برای تثبیتش انجام نشه. اگر رژ لب خود را تثبیت نکنید خیلی زود از روی لب های شما پاک خواهد شد. در مرحله اول یک دستمال بر روی لب های خود بگذارید و کمی فشار دهید تا اضافه رژلب گرفته بشه، در غیر این صورت ممکنه هنگام خوردن و آشامیدن و بماله به جایی و یا دندوناتون رو رنگی کنه. بعد دستمال تمیز رو بر روی لبهای خود بگذارید و روی رژلبتون مقداری پودر فیکس یا پنکک بزنید تا رژلب شما برای مدت زمانی طولانی تر بمونه.

رژلب+صورتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی