|

این 5 عطر زنونه فوق العاده در شما مهره مار میسازه؛ رایحه هایی که دل آقایان رو می برند

عطر هایی هستند که میتونن احساس و تاثیر گذاری قابل توجهی بر روی اطرافیان داشته باشند که این 5 عطر جذاب از پر طرفدارترین ها محسوب میشن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شاید در نگاه اول همه به ظاهر و دیتیل استایل فرد مقابل دقت داشته باشند، اما باید گفت در واقع اونچه که دیده نمیشه اما حضور داره و به شدت احساس میشه عطر و بوی شخص هستش. قطعا بو میتونه اونقدری موثر باشه که حتی شما لباسی ساده و بدون فکر خاصی بپوشید اما در عوض بویی خوش داشته باشید، اونوقته اطرافیان شما نه تنها خوشش میاد بلکه جذب هم خواهند شد. این موضوع میتونه بلعکس هم باشه و شما هر چه برای استایل و لباس خود هزینه کنید و وقت بگذارید، اگر بوی خوشی نداشته باشید شاید واکنشی عجیب از اطرافیان ببینید.

خب سلیقه ها تو انتخاب عطر متفاوته. اما بیشتر دیده شده که طرفداران عطر گرم بیشتر هستند و بر همین مبنا در این مطلب قراره با این سبک عطر آشنا بشیم. اما موضوعی که معمولا کار شما رو برای پیدا کردن عطر گرم راحت تر میکنه نوع بسته بندی و رنگ شیشه  عطر ها هستش. عطر های گرم معمولا در بسته های قرمز و یا مشکی رنگ هستند که خب طبع و بوشون تا حدید شخصیت و سلیقه شما رو نشون خواهند داد. 

Untitled

عطر گرم لاویسته بل له ادوپرفیوم زنانه لانکوم

واقعیت اینه که این عطر از دست عطر های به شدت پر طرفداری هستش که حدود قیمتی بسیار متفاوت دارد. حجمش از 1.5 تا 100 می باشد و قیمتی هم از 280 هزار تومان شروع میشه تا 6 میلیون تومان متغیره. این عطر گرم و شیرینه که دارای رایحه های میوه ای انگور و گلابی، گل‌های زنبق،یاسمن سفید و شکوفه پرتقال می باشد. این عطر احساس آرامش و انرژی بسیاری داره  که در سال 2012 به عنوان یکی از بهترین عطرهای گرم و شیرین تولید شده انتخاب شده. از آپشن هایی که داراست اینه که از نگاه مصرف کنندگان پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری داره که با طراحی شیک و زیباش تونسته محبوب بسیاری از بانوان بشه و پسندیده شده از سوی آقایان.

Untitled

کریستال نویر ادوپرفیوم زنانه ورساچه

این عطر در حجم های 5 تا 90 میل عرضه میشود که قیمتی ما بین 350 هزار تومان تا 5 میلیون تومان دارد. این عطر فوق العاده که گرم و شیرین است، دارای رایحه میوه نارگیل، ادویه‌های هل، زنجبیل و دانه فلفل و همچنین گل‌های گاردنیا، گل صدتومانی و شکوفه پرتقال می باشد. از نکات مثبت این عطر اینه که باعث حس شادی و هیجان همراه با تمرکز و انرژی بالا هستش. با توجه به نظرات استفاده کنندگان این عطر ماندگاری و غلظت بسیار بالایی دارد که البته برخی هم بر این نظرند این عطر به دلیل رایحه متفاوت و مرموزی که داره مناسب بانوان شجاع و جسور هستش.

28

باکارات رژ540 پرفیوم اکستریت زنانه دپارفوم

این عطر با توجه به اینکه در حجم های 2 میل سمپل تا 90 میل هستش، قیمتی ما بین 1 میلیون تا 44 میلیون و 220 هزار تومان دارد. این عطر با درونیتی گرم و شیرین تحت‌ تاثیر رایحه‌ های بادام، زعفران، چوب سدر و گل یاسمن هستش که استفاده ازش یه حس فوق العاده لوکس و همراه با قدرت و اعتماد به نفس به شخص خواهد داد. کاربران بر این نظر هستند که این عطر پخش بو و ماندگاری بالای داره که بیشتر ه مناسب زنان قوی و مستقل هستش.

عطر-ادکلن-فرانسیس-کرکجان-باکارات-رژ-540-اکستریت-min

دیور ادیکت ادوتویلت زنانه

این عطر در حجم 5 میلش 360 هزار تومان قیمت دارد و 100 میلش قیمتی حدود 8 میلیون 500 هزار تومان ارزش دارد. از دست عطر های گرم و ملایم و شیرینی هستش که رایحه های های یاسمن سفید، بهارنارنج، مرکبات و عناصر چوبی دارد. استفاده از این عطر حس شور و انرژی رو تو فرد میبره بالا که خب در نهایت حس قدرت و اعتماد به نفس رو تقویت میکند. کاربران بر این نظر هستند ماندگاری و پخش بوی این عطر نیز بالاست که با بسته بندی شیک و زیباش میتونه گزینه خوبی برای هدیه دادن باشه.

22

جاسمین نویر ادوپرفیوم زنانه بولگاری

این عطر نیز با حجم 5 میل قیمتی حدودا 400 هزار تومان دارد و در حجم 100 میل با قیمت 12 میلیون و 400 هزار تومان عرضه خواهد شد. بولگاری نیز گرم و شیرین است که با رایحه های گل‌های سفید،بادام و چوبی تونسته یکی از بهترین تولیدات سال 2008 باشه. احساس طراوت و انرژی مثبت بسیار بالای داره که که بر اساس نظر کاربران عطری سنگین و با وقار است که  ماندگاری و پخش بوی بالای هم دارد. از این عطر میتونید در بهترین قرا های عاشقانه خود استفاده کنید تا خاطرات خوبی با رایحه گرم و موندگارش داشته باشید. 

Bvlgari-Jasmin-Noir-03

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی